čtvrtek 16. června 2016

'Equals' movie: Another new official clip

Viděla jsem tenhle klip už asi 15x a nějak se na něj nemůžu přestat dívat pořád dokola. A pořád teda ještě nerozumím všemu, co říkají, trapáááás :D Místo toho bych se měla učit na latinu, ale to jsem tak nějak asi už vzdala rovnou. No nic. Mám pro vás další klip z filmu Equals, na který už se skutečně nehorázně těším, no musím se na ty klipy přestat koukat, protože pak už mi v tom filmu nezbyde žádné překvapení :D Každopádně tenhle klip je z nějaké přednášky nebo něčeho, těžko říct, kde Silas převrhne hrnek a upustí nějaké brýle, což upozorní ostatní, že něco není v pořádku. To nám nejspíš bude vysvětleno v kontextu filmu, takhle to působí trochu zvláštně. Nicméně Silas se přizná, že byl diagnostikován s tou chorobou, kterou označují SOS a která se projevuje projevem emocí, což je považováno za něco špatného ve společnosti této budoucnosti. A tak koukněte se, kdo chcete, nebudu vám to popisovat celé, každopádně v celém článku je pokus o překlad. Kdo by rozuměl v těch místech, kde jsou mezery, tak vám budu vděčná, když mi to napíšete do komentářů :D Něco na tom způsobu, jakým Kris v tomhle klipu mluví, mi trochu nahání husí kůži. Pokud se vám to nebude chtít načíst, tak to zkuste tady.
* * * * * * *
I've seen this clip like 15 times now and I cannot stop watching it over and over again. I should probably watching my notes from latin, but nope... I am watching this. But I really need to stop doing it, because they are showing us too much, I want some surprise when I am watching the full movie. I have for you another clip from the Equals movie. This time with Nia and Silas with other people at some... I don't know, presentation. Silas admits, he was diagnozed with SOS, the "disease" they cure, when someone has emotions. Nia suggests in this clip that he should not sit with them anymore. There is something in the way Kristen talks that gives me chills.

4 komentáře:

  1. mno s tým ti veľmi nepomôžem lebo keď rozpráva tak mu niekedy ani nerozumiem      aj a v tom tiež nie som extra dobrá ale pomáham si, mno a jednoznačne je to divné keď si takto niekto predstavuje svet, to by už nebol svet, že je to ešte choroba tak to je pecka teda, mno tak som poriadne zvedavá na film  a môj názor na ich vzťah tak je to zmiešané obaja sú teraz poriadne vyťažený a ešte každý je od inakadiaľ čo väčšinou nefunguje, a to striedanie jej partnerov nie je tiež žiadne plus ale možno ju dá do late     

    OdpovědětVymazat
  2. Film vypadá opravdu zvláštně, ale zároveň strašně zajímavě, už se na něj těším :) Jinak jsem ráda, že jim rozumím aspoň něco

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec se ti nedivím, že už jsi to viděla tolikrát, jsem na to strašně zvědavá! :) Vypadá to moc zajimavě, nemůžu se dočkat. ♥ A taky jím úplně všechno nerozumím, klasika!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to vážně hodně zajímavě! Jsem fakt zvědavá na všechny filmy, ve kterých Kristen bude hrát :) Vede Café Society a dokonce jsem dneska zjistila, že ho jednou promítnou i na MFF ve Varech, ale bohužel až 9.7. a to už asi budu zase doma:(

    OdpovědětVymazat