pátek 3. června 2016

Gallery update 55.9: New portraits from Cannes Film Festival 2016

Jak jsem doufala, objevilo se víc portrétů, z čehož mám osobně opravdu velkou radost. Cannes je velká událost a je to jedna z mých nejoblíbenějších filmových akcí roku, takže jsem naprosto nadšená, že tam Kris letos po dvou letech zase byla, ale ty portréty mě trochu zklamaly, na můj vkus jich bylo hrozně málo, ale objevily se další, takže mé modlitby byly vyslyšeny! První portrét je pro Madame Figaro, který byl focen v den premiéry Cafe Society, protože má Kris na sobě ten krásný outfit, co měla na premiéře, Chanel zaválel, alespoň jednou :D I ten portrét samotný je moc pěkný, jen mě mrzí, že jich není víc. Nejspíš ani nebude, Madame Figaro mívají z těch Cannes většinou po jednom no... možná po pár letech :D No každopádně hlavní jsou pro mě ty další fotky, je to 9 portrétů pro časopis Arte a do těch jsem se naprosto zamilovala. Jsou vážně úchvatné, jsou fakt dokonalé, hrozně se mi líbí, že jsou takové detailní, ostré, úplně ty oči, bože, zkrátka dokonalost. Možná z nich mám tenhle dojem jen já, ale prostě mně se strašlivě líbí, Kris je na nich nádherná :) A rozhodně se některá z nich objeví na novém designu, který sice ještě nechystám nijak aktivně, ale tohle je jasný :D
* * * * * * * *
As I hoped, more portraits were published, which I am personally really happy about. Cannes is a huuuge deal and it's my favorite part of the year, when we're talking about the film industry, so I was really happy, Kris was there, but kind of disappointed with the amount of portraits. I wanted MOOORE. And I got more, so, thank you for that :D I have for you completely new portrait for Madame Figaro that was made the day of the Cafe Society premiere. Kristen is wearing that beautiful Chanel outfit that I fell in love wih and I also love the portrait. They usually have nice portraits. Anyway, I also have for you 9 new portraits for Arte and I am completely stunned by those, because they are absolutely incredible and I love them, I love them, I love them. Kristen looks soooo beautiful and gorgeous and I love how detailed they are, those EYES! I cannot even. I know from which photos will I make the new layout, if I ever make a new one. Check them all in the gallery, they are perfect.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Pfff, ty si stěžuješ, jak vzinklo málo portrétů a já si mezitím vzpomněla na loňský Cannes s Emmou - ani jeden, ANI JEDEN portrét! ...No nic ...teda tyhle fakt nádherné, ta pro Madame Figaro, božínku <3 Jako ty šaty se Chanelu povedly, to se musí nechat, Kristen to v nich slušelo, má bod za odvahu A do těch druhých portrétů jsem se teda taky zamilovala, ty jsou fakt nádherné! Ty se úplně hodí do designu, jak jsou krásně zaostřené a velké, takže jestli fakt něco budeš s nimi chystat, zlobit se nebudu

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou vážně moc povedené portréty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny se mi moc líbí!! Outfit na té první fotce je vážně skvělý a ty druhé... ♥ Na design je určitě použij, protože Kristen na nich vypadá naprosto bezvadně!

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem si tak říkala, jak by bylo super, kdyby se na filmovém festivalu v Cannes někdy objevila Jennifer. Vím, že tam byla 2x propagovat Hunger Games, ale nikdy tam nejela propagovat nějaký svůj film... Tak snad někdy v budoucnu :) Ale ke Kristen - ta portrétka Madame Figaro se fakt moc povedla, škoda, že je jen jedna... Moc se mi líbí i ty fotky pro Arte. Ty jsou fakt úžasné. Hlavně se mi na nich líbí, jaký má Kristen účes. Ten je parádní ♥
    Jinak teda nemůžu říct, že v Olomouci nebo v Brně by jazyky vyučovali nějak líp. Co se týče jazyků, tak vůbec nedokážu říct, která škola je nejlepší Ale hlavní je, aby na ní byl člověk spokojený a udržel se, že jo?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je naprosto perfektní shoot!! Je na něm skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak musím říct, že teda čumím strašně jí to sluší na tom shootu :) ta blond jí sluší, ale delší vlasy vypadají líp

    OdpovědětVymazat