pátek 10. června 2016

Outfit Duel no. 9

Původně jsem chtěla dát na tenhle měsíc anketu s outfity z premiér v Cannes, když v minulém kole byly outfity z photocallů, ale pak jsem si říkala, že tam by to bylo až moc jasné, a navíc jsem už měla dost těch duelů, ve kterých rozhodujete mezi úžasnými róbami, chtěla jsem něco úplně jiného. A proto jsem vybrala dva outfity z fotek, které pořídili paparazzi... Jsou to první paparazzi za několik let, které se tu na blogu objevují. Váhala jsem, jestli do toho mám jít nebo ne, protože já paparazzi nijak podporovat nechci, protože podporuji Kristenino soukromí a hlavně vím, jak ona je nenávidí a jak jí ztrpčují život. Jsou to dost často dost krysy, jsou schopný všeho, provokují ji, protože ví, že se nechá vytočit. A tohle zkrátka neschvaluju. Přesto jsem se ale rozhodla, že vrámci duelu outfitů sem tam udělám výjimku, protože mám ráda Kristeniné outfity, ty čistě její, které nosí ven, ten její tomboy styl. A tak i proto jsem do těhle fotek sáhla. Oba outfity pochází snad z roku 2015, ale už jsem si ty stránky zavřela a jsem líná je hledat, takže to není úplně na sto procent. Tentokrát vám tedy ani nedám odkazy pod nádhledy, zaprvé proto, že jsem líná to hledat a zadruhé i proto, že nechci ty candids nějak víc rozšiřovat a podporovat tím, že na ně dám odkaz, a tak doufám, že vám to nebude vadit a spokojíte se jen s těmi náhledy. Jsem opravdu zvědavá, který outfit to u vás vyhraje.
* * * * * * *
These are like first candids pictures in years actually. You know this blog is paparazzi free and I never publish candids pictures, because I think that paparazzi's are doing terrible, terrible job and sometimes even ruin people's life and treat them as shit. Kristen hates them a lot, so also because of that I don't do the candids pictures, I look at them sometimes but I never publish them on my site. But this is actually a special occasion, because I was kind of tired of all those beautiful gowns fashion polls, I wanted to let you choose over some very random outfits from street and that's actually the reason why I chose two candids pictures for this months poll. Both come from 2015, I don't remember when exactly, because I accidentaly closed it and I am too lazy to look for it again. But you can tell, because Kris has short hair. So which outfit do you like more? This is pure Kristen style, that I love so much, so I will not comment on it more. You tell me which one is better in your eyes. I am also not giving you links this time, not just because I am lazy to find those sites again, but also because that would be promoting paparazzi's pictures... which I don't want to do.



Bylo to vážně napínavé musím říct, byl to boj do úplného konce. Myslela jsem si, že to bude jasnější, ale nakonec měl vítěz pouze o jediný bod víc než druhý outfit. Hlasovalo celkem 11 lidí, v outfit duelech vždycky hlasuje míň lidí, než v POTM, nevím proč :D Každopádně nakonec vyhrál outfit č. 2, z photocallu Personal Shopper na filmovém festivalu v Cannes. Myslela jsem si, že vyhraje tenhle, ale zároveň jsem myslela, že to bude jednoznačnější :D
* * * * * *
I was really nosy which one will win the last 8th poll, there was just an one vote difference, but in the end, the second outfit won, as I actually kind of expected, but I thought it's going to be more clear.


13 komentářů:

  1. Hlasuji pro druhý oufit, jelikož se mi líbí, že tam vypadá trošku jako šprtka Prostě ty brýle, košile a ta čepice, tohle je hodně povedený!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla hned jasno, prostě druhý outfit! Akorát se mi k němu nelíbí ta čepice a brýle, jinak je celý strašně super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pri tomto výbere som hneď vedela, že to bude druhá fotka :) Ten outfit ma zaujal ihneď ako som naň pozrela, károvaná košeľa, džíny, svetrík to je dokonalá kombinácia a veľmi sa mi to všetko páčilo navyše tie kúsky perfektne spolu ladili a Kris to neskutočne pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je od tebe hezké, že i ty se snažíš respektovat její soukromý a moc sem ty paparazzi fotografie nedáš, ale tyto fotky jsou obě velmi fajn, ale mě osobně se více zalíbil ten první outfit.. je velmi jednoduchý moderní a Kristen velmi sluší hlavně ty vlasy jsou bombový.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tě hodně obdivuju za to, že nepřidáváš žádné paparazzi fotky. Já to taky neschvaluju - asi nejhorší je, že když jsi slavná a máš dítě, tak fotí i to dítě. To se mi teda vůbec nelíbí... Na druhou stranu mnohdy jsou paparazzi fotky jedinou novinkou a většina z nás není tak silná, aby tomu odolala Ale taky jsou fotky, které jsem třeba líná přidat - např. když je Jenn v New Yorku a za jeden den se objeví třeba 4 sady fotek, tak taky nepřidávám všechny Nebo když si schovává obličej, tak to taky nepřidávám. Prostě přidám fotky, kde je vidět, že je to jakž takž ok - vím, blbá výmluva Já myslím, že v případě duel outfitů nemusíš mít vůbec černé svědomí z toho, že jsi vybrala paparazzi fotky. Já si naopak myslím, že právě ve volném čase se nejvíc projeví, jak moc stylová daná osoba je - teď jsem si vzpomněla, že Reese Witherspoon se vždycky na paparazzi fotkách usmívá, to mě úplně fascinuje! Ale to jsem odbočila. Tady to u mě s přehledem vyhrál outfit číslo jedna. Prostě se mi zalíbil na první pohled. Hodně to u mě teda vyhrály ty džíny - já bych si něco takového asi nikdy nekoupila, ale Kristen fakt sedly :) A do toho samozřejmě její milované Conversky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně 1. outfit, miluju takovýto styl oblékání ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Po delší pauze se vracím na blog a chtěla jsem se zeptat jestli jsme pořád affs? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já tě s těmi paparazzi upřímně obdivuju, že je sem nepřidáváš, i když mi přijde, že to ani tolik nevadí, protože Kristen má novinky celkem pravidelně. Já k nim jinak mám úplně stejný postoj jako ty, jen jsem pokrytec, protože ty fotky stejně na blog přidávám, i když kolikrát z toho nemám dobrý pocit, když vidím ty Emminy vražedné pohledy Na druhou stranu nebýt paparazzi, nemám na blog pomalu co přidat a to by mě dlouho v blogové náladě neudrželo...no jak říkám, pokrytec Kdyby ti blbci měli aspoň víc respektu, ty jejich drzé otázky a průpovídky a pak nevinné "We love you!" to mě dokáže vytočit. Chápu, že se tak každý musí nějak živit, ale tohle je prostě zvrácený...což není ani tak chyba paparazzi, jako spíš celého systému showbusinessu. No, tak jsem se tak rozvášnila, až bych málem zapomněla na pointu tohoto článku.. To mě potěšilo, že do téhle ankety budeš čas od času dávat i nějaké fotky od paparazzi (to je vtipný, vzhledem k první části komentáře ), Kristenin styl zbožňuju, on mi je hodně blízký, tak proto. Takže z těchhle dvou outfitů jsem jako slušně v koncích, protože jsou naprosto skvělé a oba bych z fleku do posledníhu puntíku okopírovala. Dobře ale asi hlasuju pro jedničku, protože se mi na ní fakt líbí ty plísňové džíny  conversky, jako to je láska navždy U toho druhého se mi nelíbí ta čapka, což je tak dementní detail, že ani nevím, proč ho zmiňuju Jinak má parádní košile a brýle.

    OdpovědětVymazat
  9. jop tak to je pochopiteľné ale je skvelé, že si to tu dala lebo ja mám rada ako sa Kris oblieka aj mimo kamier a a akcii na ktoré chodieva a tieto outfity jej teda pristanú oba, je v nich krásna a ja budem hlasovať za prvý lebo ten u mňa vyhráva len o chlp

    OdpovědětVymazat
  10. No teda Angie, to musel být velký vnitřní boj, ale jsem ráda, že ses tak rozhodla, bude to příjemné zpestření této ankety a navíc by byla i velká škoda nevyužít ty její parádní outfity. Ona má prostě suprový styl, který jí jednak padne a jednak ji vystihuje a hned tyhle dva jsou toho perfektním důkazem...jen teda nevím, jaký vybrat Hmmm, rozhodnou to u mě asi doplňky...na dvojce mi totiž trošku překáží ta čepice a jedničce zas hrají do karet ty conversky, takže asi tak...první outfit to vyhraje!Jo a ještě musím dodat, že mě překvapilo, jak vyrovnané předešlé hlasování bylo, čekala jsem mnohem drtivější porážku, ale takovéto vyrovnané nervy drásající duely jsou nejlepší a o to jsem radši, že z nich vítězně vyšel právě můj favorit!

    OdpovědětVymazat
  11. Já hlasuju pro první outift, protože tomu prostě nemůžu nic vytknout :)

    OdpovědětVymazat