úterý 14. června 2016

Gallery update 56.1: 7th Annual Thirst Gala

Ahoj všichni. Tohle bylo nečekané. Kristen se neobjevila na veřejnosti už několik týdnů, dokonce ani žádné candids se neobjevily. Ne, že bych to nějak extra sledovala, ale sleduju stránky, na kterých se sem tam objeví, tak tomu neuniknu. Skoro to začlo vypadat, jakoby se Kris schovávala nebo jakoby ji paparazzi přestali pronásledovat, což by bylo rozhodně pozitivní. Vůbec jsem nečekala nějakou událost v blízké době, trochu doufám v nějakou větší premiéru Cafe Society nebo tak, ale to je ještě daleko. Přesto mě ale NinjaStew opět překvapila. Ne, tentokrát necestovala bez povšimnutí na druhý konec světa, ale i tak. Kristen se objevila na letošním 7. výročním Thirst Gala v Beverly Hills, což je událost, na které je oceňována spolupráce s jedním projektem, který se jmenuje Thirst Project a je to organizace, která se snaží pomáhat vyřešit, nebo alespoň zmírnit globální krizi nedostatku pitné vody. Kristen tam byla, aby podpořila a předala ocenění Board of Governors Award, režisérce a scénáristce Catherine Hardwicke (která režírovala 1. Twilight, mimo jiné). Catherine je jednou z guvernérů tohoto projektu a zapojuje se do této charity, proto získala toto ocenění. Mám pro vás i video z toho předání, kdy Kristen tedy má nějaký ten proslov a potom je ještě puštěno video, ve kterém jsou krátké rozhovory s přáteli Catherine, mezi kterými můžete vidět i herečku Nikki Reed, která si s Kris zahrála v Twilight Sáze. Nikki hrála i v jiném projektu Catherina a to konkrétně ve filmu jménem Třináctka, který tak trochu reflektuje život Nikki Reed v jejím útlém mládí, protože ona měla nějaké trable s drogami a tak, takže tenhle projekt pro ni byl velmi osobní a po spolupráci na něm se z nich staly blízké přítelkyně. Moc k tomu ocenění Catherine gratuluju, no já jsem především nadšená z toho, že jí ocenění předávala právě naše Kristen, která vypadala naprosto totálně úchatně. A neměla na sobě Chanel! Což byla příjemná změna. Šaty byly značky #PREEN z kolekce Spring 2016 "Galen" s nádhernou jemnou květinovou krajkou a podle mě v nich Kristen vypadala nádherně <3. Doufám, že se objeví víc fotek, zatím mám pro vás pouze 12 34 + 2 osobní fotky.
* * * * * * *
Hello everyone. This was unexpected. Kristen didn't show up in public for weeks, not even candids were published anywhere. It almost felt like she's hiding... or that paparazzi don't follow her anymore. Which would be fine. But she appeared somewhere yesterday. She was one of the presenters at 7th Annual Thirst Gala in Beverly Hills. She was presenting the Board of Governors Award that was given to Catherine Hardwicke, director of first Twilight and so many other films. The Thirst project is a charity organisation that tries to help with the global water crisis and Catherine supports this organisation and probably because of that she received this award. I also have for you video from the inside when Kristen presents Catherine before giving her that award and they also show a video with short interviews with her friends and co-workers, including Kristen's co-star from Twilight - Nikki Reed. Nikki played in another Catherine's film called Thirteen, that was really personal to Nikki and kind of reflected her life, because she had issues with drugs and stuff. They became very close friends. I am really glad Catherine received this award and I am even happier that Kristen was there to give it to her. She looked absolutely gorgeous and she wasn't wearing Chanel, which is kind of refreshing. She had beautiful #PREEN Spring 2016 "Galen" floral lace dress and she was stunning. I hope for more pictures, right now I have for you just 12 + 2 personal pictures 34 photos + 2 personal.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Vypadala velmi elegantně a líbí se mi téma tě akce a je super, že se tam setkala se známými z Twilight ty šaty jsou vážně parádní a líbí se mi i jak má lehce navlněné vlasy ❤

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak tím novým layoutem jsi mě vážně zabila, ten se ti neskutečně povedl. :O Šíleně se mi líbí to záhlaví, je strašně originální a moc pěkné. ♥ Ještě k tomu ty sladké barvičky. :) A co se týče fotek, tak Kristen byla strašně krásná, strašně jí sluší ty navlněné vlásky a o šatech ani nemluvím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasné, že na této akci objevila, navíc když to bylo kvůli dobré věci. Moc mě mrzí, že nemá fotku s Nikki :( Jinak to tu nádherně prokouklo, moc se mi líbí ten nový layout, ty fotky jsou dokonalé a společně s fialovou, je to vážně krása ♥

    OdpovědětVymazat
  4. o tomto som nevedela tak super niečo nové som sa dozvedela mno a k oceneniu jej gratulujem, mno a Kris tak n niečo také veľmi nie som ale musím uznať, že je to zaujímavý model a svedčí jej to k tomu bola pekne nalíčená a super vlasy

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Kristen je asi fakt ninja! To se jinak vysvětlit nedá Nicméně jsem ráda, že se zase po nějaké době někde objevila, to mi udělalo radost :) Ještě větší radost mi ale udělalo zjištění, že takhle přišla podpořit Catherine. Ráda slyším, když se takhle "staří známí" zase sejdou Ty šaty jsou fakt parádní! Mně se moc líbí. Po všech těch šatech od Chanelu je to opravdu příjemná změna :) Taky se mi líbí líčení a účes, ačkoliv mně by teda vadilo mít ty vlasy sčesané takhle na jednu stranu Jinak Angie, mám zase jednu filozofickou otázku Víš, jak jsem ti říkala o tom seznamováku a že nevím, jestli tam chci jet nebo ne. Včera mi přišel email z Palackého, že budou pořádat ještě nějaké Orientation Days, kde budou vysvětlovat nějaké věci o tom, jak to chodí ve škole a hlavně orientaci po Olomouci. Takže teoreticky bych na ten sezanmovák nemusela... Taky mi moc nepomohlo, když jsem viděla video z loňského seznamováku, ve kterém byly zachyceny všechny ty aktivity, co nesnáším. Nějaké běhání po lese (pochopitelně bahnem), pak šlapání po lidech, takový ten test důvěry - kdy padáš dopředu/dozadu a někdo tě musí chytit... Prostě mě to vystresovalo a zase se dostavil pocit úzkosti. Když jsem se ptala rodičů, jestli by tam oni jeli, tak oba řekli, že jo. Hlavně kvůli seznámení s ostatními. Taťka dokonce řekl, že si myslí, že když tam něco dělat nechceš, tak to dělat nemusíš. Tak jsem si trochu ulevila. Každopádně moje otázka zní. Vzhledem k tomu, že my jsme takové podobné nátury, které moc nemusí cizí prostředí a styk s cizími lidmi, kdybys měla v prváku možnost jet na seznamovák, jela bys? Promiň, že tě s tím zase tak otravuju, ale ty jsi asi v mém okolí jediná, kdo tohle pochopí

    OdpovědětVymazat
  6. Je hezké, že předávala cenu zrovna Catherine, taková krásná náhoda :) Kristen měla na akci zajímavé šaty, já mám ve většine případech ráda krajkové šaty, ale tady mi vadí ten "podklad", jak to napsat nevím, ten vzor mi tu jemnou krajku narušuje, snad mě nějak chápeš, ale hrozně se mi líbí ty boty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. V první řadě - ten nový layout je mega skvělej! ♥ hrozně se ti povedl a musím říct, že po tom světlém je to příjemná změna :)
    Teď už ke Kristen - jako vážně? Můžu říct, že mě na téhle akci vyrazila dech. Neskutečně se mi líbí ty šaty ♥ ten detail na levém boku? Nemám slov! :))) makeup je taky skvělý, u Kristen se mi ty tmavší oči prostě líbí :)) a vlasy? Upřímně dost o takovém účesu přemýšlím i já sama, ale...

    OdpovědětVymazat