pátek 3. června 2016

Gallery update 55.8: New 'Cafe Society' stills + BTS

Jsem tak hrozně unavená dneska, jsem fakt mrtvá... vůbec nevím, proč, ale už jsem se probudila s bolehlavem a v podstatě unavenější než když jsem šla spát. Asi mě včera ten koncert zmohl víc, než jsem myslela. Zkouším si sehnat lístek na Muse, ale jak jsem začala shánět, tak mě to zas trochu přešlo. Chtěla bych tam jít, ale na druhou stranu se nerozbrečím, když nepůjdu. Měla jsem na to myslet dřív. Každopádně chci teda napsat dneska pár článků i sem i na blog o Sophie, ale nějak nevím, jestli na to dojde, uvidíme, jak budu stíhat, ale znáte mě. POTM a Fashion duel nechám až na zítra, dneska na to nějak nemám náladu. Jako první mám pro vás fotky z filmu Cafe Society, ze kterého se toho teď objevuje neskutečná halda a mě to docela překvapuje, protože Woody vždycky dělá hrozné tajnosti kolem svých filmů a najednou je toho tolik, až začínají být trochu spoileroidní, ale nevadí. Taky mám pro vás k tomu ještě 5 fotek z natáčení filmu. Komu nevadí spoileroidní fotky, tak se koukněte i na ten zbytek v galerii, jsou skvělé. Kristen je v těch dobových kostýmech hrozně roztomilá <3
* * * * * * * *
I'm soooo tired today, I am really dead, I feel like piece of... not very nice thing. I don't know why, I just woke up this morning and I already had a headache and I was more tired than in the evening. Whatever. I would like to write couple of articles today, but I am not sure if I will, you know me. I think that the polls will be published tomorrow, I don't have mood for it today :D First I have for you new stills from Cafe Society movie and also 5 behind the scenes pictures. They are still publishing more and more and more, it is getting weird, when I consider, that Woody keeps his movies sooo secret all the time and now he's letting so much photos out. They are becoming kind of spoilerish... that is probably not even a wod, but it doesn't matter, you know what I mean. But I still love them, so if you want, check out the gallery. Kristen looks so cute in those 30's costumes, I love it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat