středa 1. srpna 2018

Jsem zpátky! Teda... jak se to vezme.

Ahoj všichni, jak se máte? Dámy a pánové, nebo spíš jen dámy, jak tak koukám mezi ty, kteří tenhle blog stále ještě navštěvují, dnes jsem slavnostně odevzdala svou dokončenou bakalářskou práci! Konečně! Už jsem myslela, že to nikdy neskončí. Poslední týdny pro mě byly vážně těžké a především poslední dva dny jsem zažila takové nervy, že je mi z toho ještě teď zle. Na dnešek jsem spala asi jen 3 hodiny, jelikož jsem do půl čtvrté ráno ještě dodělávala poslední úravy, abych ten výzblept ráno donesla nechat svázat a následně odevzdala na sekretariát katedry.

Psaní bakalářky bylo náročné. Minimální délku jsem překročila a dostala jsem se délkou až za hranici minimální délky diplomové práce. Téma, které jsem měla obsáhnout, se ale nedalo obsáhnout na méně stran. Trochu mě štve závěr, který jsem mohla napsat lepší, ale teď už s tím nic neudělám. Upřímně doufám, že mi to ohodnotí alespoň na 3, vzhledem k tomu, kolik práce mi to dalo a kolik nervů mě to stálo. Teď na to ale nechci myslet až do chvíle, než mi přijdou posudky. Nakonec budu mít jiného oponenta, než jsem myslela, z čehož jsem taková rozpačitá, ale možná je to dobře, jelikož ten původní by mě dokázal rozložit na molekuly, stejně jako u státnic. Tam jsem neudělala zrovna dobrý dojem a tak trochu doufám, že to s oponentem, kterého jsem dostala, bude lepší. Hlavně proto, že se známe ještě i z jejích studentských let, tak by to snad mohlo probíhat napohodu, pokud se nechce jako doktorant stylizovat do nějaké role drsného kantora nebo tak :D U

vidíme, uvidíme, nevím, co čekat a nechci to řešit, protože dnešním dnem mi konečně začalo léto a já se zase můžu věnovat věcem, které dělat chci místo tě, které dělat musím. Koupila jsem si dvě nové knížky, jednu novou jsem dostala k svátku a tak mám program na dnešní večer a i ty následující. Zároveň se chci taky věnovat blogu. Konečně! Za těch pár týdnů, co jsem tu v podstatě nebyla se dokonce objevily i nějaké novinky a taky mám pořád ještě resty z Cannes :D Zároveň musím nutně navštívit blogy vás všech, jestli jste nade mnou ještě nezlomili hůl :D Moc děkuju všem za slova podpory, všechny jsem je četla, když jsem psala a moc jste mě tím všichni potěšili. Nedávno jsme se s pár kamarády bavili o době prvních blogísků... a oni se přiznali, že také měli blogy, ale že tohle už je dávná minulost. Pro mě to je současnost a i budoucnost, protože i když už nepíšu tolik článků jako dřív, pořád mě to baví a to hlavně díky vám všem, kteří sem chodíte a kteří mě poháníte k tomu tenhle blog psát dál. Za to jsem vám neskutečně vděčná. Každopádně...

Píšu v nadpisu, že jsem zpátky, ale zřejmě z toho cítíte i nějaký ten háček, vzhledem k tomu mému jak se to vezme. Jsem zpátky a dneska i zítra se pokusím nějaké ty články napsat, ale ze dvou důvodů se tu zřejmě nebudu moc objevovat ještě další týden. Prvním důvodem je, že v pátek odjíždím na festival Hrady.cz a v pondělí potom s kamarádkou na pár dní do Paříže, takže nebudu mít příležitost. Druhým důvodem je to, že se mi během psaní bakalářky začal postupně podělávat počítač a vydává takové zvuky, že to zní, jakoby měl každou chvíli vybuchnout nebo minimálně vzplanout či odletět na Mars... Vzhledem k tomu, že tu příští týden nebudu, tak ho táta odveze do servisu, je pořád ještě v záruce, ale úplně nevím, jak dlouho jim bude trvat ho opravit a tak je možné, že se ten můj hiatus ještě trochu protáhne. Mám ale možnost tu být když tak z jiných počítačů nebo z tabletu, tak snad aspoň něco se tu sem tam objeví, i kdyby byl v opravě měsíc. Což snad nebude, to by mi střihlo :D Takže asi tak. Brzy se ozvu s nějakou tou novinkou. Nejžhavější je asi informace, že již za 2 dny by měl být uveřejněn trailer na film Lizzie, který měl premiéru na letošním ročníku festivalu Sundance a já osobně se nemůžu dočkat!

3 komentáře:

  1. Jé, na Hrady CZ také mířím, tedy nejdříve na výlet do Krumlova a pak v sobotu na Hrady, tak tam na sebe možná narazíme A Paříž si užij, hlavně za ty nervy, já věřím, že při stylu, jakým píšeš a určitě i tématicky bude tvá bakalářka ohodnocena velmi dobře! :) Určitě dej pak vědět! Jsem moc ráda, že jsi zpět a na články se budu moc těšit

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to tak čtu, bylo to pro tebe opravdu hodně stresující období a úplně si dovedu představit, jak to teď z tebe všechno muselo spadnout Teď určitě odpočívej a je dobře, že ses rozhodla takhle odměnit knížkou a výletama :) To bych chtěla taky někdy udělat, ale svoje vydělané peníze musím poutrácet za nějaké pořádné tenisky a pak za hodně teplé zimní boty. V poslední době se mi nějak "kazí" oblečení, mám v něm díry a tak Docela i přemýšlím, že bych se na brigádě domluvila, že bych chodila třeba v pátky. Něco málo bych si vydělala a navíc se tam dá i poměrně v klidu učit - ačkoliv prý když je zima, tak lidi chodí do kina hodně No ještě uvidím. V pátky je tam člověk 6 hodin a já tam byla vždycky jen 4, ale příští týden si to odzkouším Dobře, to jsem odbočila. Chtěla jsem se ještě zeptat, jak to, že jsi mohla bakalářku odevzdat až teď? Ty sis to nějak posunula? Asi jo, že? Když jsi byla na tom Erasmu nedávno Jinak moc děkuju za pěkný komentář k desátým narozeninám blogu :) Já se teda nikam nechystám, to už jsem říkala milionkrát, takže se mnou můžeš do důchodu rozhodně počítat

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ti prajem aby ti to dopadlo najlepšie ako sa dá, určite si do toho dala všetko čo si mohla a držím ti palečky jednoznačne si to zaslúžiš a šikovné dievča , mno a to, že tu nebudeš tak to je v pohode, je to zaslúžene a len si to dobre uži, za ten stres a to všetko okolo je to skvelá odmena

    OdpovědětVymazat