středa 1. srpna 2018

Layout no. 40

imagebam.com
May 7, 2018 - August 1, 2018

První věcí, kterou jsem chtěla po návratu udělat, bylo vytvořit nový layout. Ne, že by se mi ten předchozí už nelíbil, ale ta modrá mi hrozně lezla krkem :D Je takový moc sytá, už to zkrátka chtělo nějaké trochu letnější barvy. Na nový design jsem použila fotky z nejnovějších photoshootů pro Chanel a z Cannes, které jsem si zamilovala na první pohled. Jinak předchozí design byl už 40. designem tohoto blogu, což je teda docela úctyhodné číslo :D Už to teda není, co to bejvalo s těma layoutama, hodně jsem toho nahrabala v začátcích :D Ale stejně je to pěkné číslo. Jinak teda nevím pořád, jak to je s tím zobrazením, tak doufám, že se vám to zobrazuje nějak normálně :D Doufám, že se vám nový layout líbí, přijde mi, že to tu trochu prozářil zase pro změnu po té tmavě modré :D
+ + + + + + +
Did you know the previous blue layout was the 40th layout of this blog? I did not. Or I forgot I am not sure. However, that layout was here since May and even though it is not so long, I have decided that I need change. I think the blue was a bit too much for me at this moment, so I decided to go for more summer colours. And I also used photos from the newest photoshoots, that I absolutely adore, so it was an easy choice. I hope you guys like this new layout. I am still not really sure about how exactly is the design seen by other people, but I hope it fits at least somehow :D

2 komentáře:

  1. 40 layoutů! Tak to je vážně úctyhodné číslo Ale já se vždycky ráda podívám na cokoliv, co zrovna vytvoříš ve photoshopu :) Přiznám se ti, že tu barevnou změnu teda velice vítám. Souhlasím, že té modré už bylo trochu... moc. Ale tahle kombinace barev je velice příjemná :) Záhlaví se mi zobrazuje normálně po celé délce, tak snad to tak mají i ostatní :) Myslím si, že jsi použila snad ty nejlepší z nových fotek :) Mně se teda nejvíc líbí ta uprostřed a pak vpravo ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemná změna! Jsem ráda, že je to tu po takové době světlé, vybrala jsi hezké příjmené barvy a krásné fotky na záhlaví, které se mi taky zobrazuje po celé délce :)

    OdpovědětVymazat