úterý 21. srpna 2018

Gallery update 70.7: From the set of 'Against All Enemies'


Ahoj všichni. Už je to zase 11 dní, co jsem přidala poslední článek. Mám ale pocit, že takhle to teď se mnou prostě bude. Od začátku srpna jsem se v podstatě nezastavila a ačkoliv jsem ráda, když mám co na práci, tohle začíná být dost fyzicky i psychicky náročný. Tenhle týden budu v práci hned 5x, zítra mám 3. den. Měla jsem mít volno, ale nakonec jsem vzala směnu za kamarádku, takže jich budu mít pět. No a na příští týden mi napaříli rovnou 6 směn. Upřímně mám dojem, že se asi zbláznili. Vím, že jsem tam teď moc nebyla, ale na druhou stranu jsou lidi, co tam nebyli třeba měsíc... Nejhorší na tom je, že tam půjdu 6x v tom týdnu, ale mám prostě pár směn na 4 hodiny... takže budu každý den kromě středy vstávat, ale vlastně tam a zpátky pojedu stejně dlouho jako bude půlka té mé směny :D No nic. Musím trpět pro peníze. Ale upřímně je mi z toho dost zle. Dneska jsem třeba přišla v 6 a jediné, čeho jsem byla schopná, bylo spát a následně koukat na seriál (Lucifer je mimochodem naprosto boží záležitost), místo abych psala nějaké články. V neděli jsem plánovala něco přidat, ale nakonec jsem řešila akorát zase trable s galerií, protože jsem nepochopila, co mám udělat s kódama na reklamy a ten týpek na helpdesku mi nebyl schopnej pomoct... Takže asi takhle no. Je toho teď hodně. Myslím, že pokud obhájím bakalářku a budu chodit do školy, že to bude lepší, protože budu muset přejít jen na brigádníka a tudíž nebudu vázána tím, že bych tam měla chodit 20 hodin týdně. Hlavně, že jsem říkala, když mě přijímali, že můžu chodit tak max 4x týdně... ha ha :D No nic, přestanu si stěžovat. Aspoň budu mít peníze. No.. Každopádně... Už nevím, co jsem chtěla psát. Tak přejdu rovnou k jádru pudla a ke Kristen.

Kristen bude propagovat Lizzie už příští týden, což je super, protože zase budeme mít nějaké fotky a videa, trochu doufám, že zaskočí i k Fallonovi, když už nic jinýho, ale uvidíme. Každopádně je ale v podstatě potvrzené, že bude dělat tu propagaci, tak snad nám vynahradí to, že nebyla v Sundance. Potom mám ještě další skvělou zprávu. Film o JT Leroyovi bude mít premiéru na Torontském Filmofém Festivalu! Z toho mám asi ještě větší radost. Konkrétně by měl mít premiéru 15. září, ale to si úplně jistě nepamatuju. Poslední věcí jsou dneční fotky. Kristen už pravděpodobně dokončila natáčení filmu Against All Enemies, ve kterém hraje Jean Seberg, ale těžko říct, nemám o tom úplně zprávy. Objevily se ale před nějakou dobou další fotky z natáčení filmu. Kristen na nich má naprosto úžasné modré retro šaty a kolem nich opasek se zbraní. Z toho vyvozuju, že jde o nějaký kostým z některého z filmů Jean Seberg, ale bohužel se mi nepodařilo najít, ze kterého. Kromě toho tu má tedy Kristen i blonďatou paruku a upřímně - je v tom kostýmu hrozně roztomilá. Vypadá jako panenka. Zařadila jsem tam i jednu fotku, kdy Kristen z placu odchází, protože se mi hrozně líbily ty kraťasy, co na sobě měla, ty jsou prostě boží :D Tak určitě koukněte, než mi zablokují galerii :D
+ + + + + +
Hello everyone. It's been another 11 days since the last article I wrote. I am really sorry, but I feel like this is how it's gonna be... Not that I want to, but it's the reality I live now. I haven't really stopped since the day I finished my bachelor thesis. I am in work five days a week this week and the next week even six days a week, which is totally crazy. I haven't been there almost at all in August, so it seems like I have to die working or I don't know. I don't understand, why did they give me so many shifts. Two of them are just 4 hours in the morning, but still. The thing is, that I work a lot recently and I am gonna work more in September and when I come home, I usually don't really have a mood to write an article. Like today, I came home at 6 p.m., but I was so tired, I couldn't for myself to do anything but sleep and then watch Lucifer. I really hope it gets better. If my thesis is good enough and I'll become a bachelor, I will continue studying so I will have to work less, so hopefully, I won't be that tired all the time. Who knows. Whatever. I am going to work tomorrow. I should have a free day, but I promised my friend I would take her shift since she needs to go to the doctor. I regret that deeply, because I am really, really tired after two days of working, but whatever. The worst will be Friday. I have an open shift, which means I am getting up at 4:30 a.m... If that is not gonna kill me one day, nothing ever will. Right now, I have for you at least a short article, because I don't know when I am going to be here again.

I have for you new photos from the set of 'Against All Enemies'. It seems like the filming has already wrapped, but I am not completely sure about it. As you can see, Kristen wore a beautiful blue retro dress and a blond wig. I believe this costume is probably from one of Jean Seberg's movies since she has a gun there like in a western movie. I tried to find out which movie it could be, but I wasn't lucky enough. These photos are super cute, Kristen looks absolutely amazing and sweet, I just love this outfit. So rare to see her in a dress like this. I also uploaded one picture when Kristen dressed as her again and was probably leaving the set that day or went for a coffee or something. I chose to publish this picture too because I simply loved that shorts and the outfit... so don't hate me :D I am braking my own laws, so... Check out the pics. My gallery might become suspended soon, so better do it quickly. I did not understand what should I do to update the ad codes and the guy on helpdesk was not very helpful so I might be without gallery soon again. I would probably lose my mind after all those struggles with imagebam last year.

001~41.jpg 004~41.jpg 006~33.jpg 021~18.jpg 012~29.jpg

2 komentáře:

  1. no tak to máš tak, keď nie je prácactak nesu peniaze za ktoré by si miečo mala a máš čas, a keď je práca tak sú peniaze ale nie je poriadne čas      to je ako keby to bolo naschvál   , miekedy mi to lezie na mozog lebo to dobre poznám a človek tie peniaze potrebuje a tak maká ako dlho sa dá, aj keď sa mu mechce, a je pochopiteľné preto sa tu tak často nezdržiavaš, po práci je niekedy skvelé len tak vipnúť a nerobiť nič, mno a na seriál Lucifer som pozerala ale niekedy počas druhej série ma to ako prestalo baviť a nudila som sa pri tom tak som to aj prestala pozerať, na novinky ohľadom Kris sa veľmi teším a neviem sa dočkať, a keď som videla tieto fotografie tak ma napadlo úplne to rovnaké a to, že tam vyzerá ako bábika    ale pristane jej to tak

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vidím, že tě v práci docela masakrují Mně stačilo těch 6 dní v týdnu na směně v kině. Jako jo byla to pohoda, nic takového, co ty musíš zažívat ve Starbucks, ale taky už jsem se těšila až budu mít volno. Teď se doma zase nudím, takže bych nějaké směny brala, ale zase si říkám, že jakmile mi začne škola, tak se toho zase nakupí, tak si musím užívat, dokud to jde No, budu ti držet palce, aby se to v práci uklidnilo. Je hrozný, že někde ty brigádníky tak hrozně zneužívají... A pak se lidi diví, že děcka nechtějí chodit na brigády Jinak co se týče toho, že se Chris Pine určitě objeví ve "Wonder Woman 1984"... Nikdo neví, co tam dělá Teorie jsou různé, ale podle mě se ve filmu dočkáme nějakého dobrého vysvětlení
    Co se týče Kristen, tak hrozně ráda slyším, že teď bude poměrně dost aktivní. Už se těším na všechny ty fotky! Na těchto fotkách Kristen fakt vypadá úplně jako panenka! Ty šaty se mi hrozně líbí a jí tenhle střih neskutečně sluší :)
    PS: Říkáš, že ti s těmi kódy na galerii nepomohli ani oni, jo?

    OdpovědětVymazat