čtvrtek 2. srpna 2018

Gallery update 70.6: On the set of 'Against All Enemies'


Z nějakého nepochopitelného důvodu, když pracuju s galerií v Chromu, mám jí v řečtině :D Což je hrozně vtipný, protože všechny popisky v navigaci, jako nahrát nové fotky, galerie atd. mám v řečtině, což by dost vadilo i za předpokladu, kdyby v Řecku používali latinku a ne řecké písmo, že :D No je to docela sranda. V Mozille se mi tohle naštěstí neděje, tak můžu dělat tam, ale fakt by mě zajímalo, proč to tak je :D Nějaké divné vlny asi nebo nevím. Ale co. Dneska jsem si pro vás připravila článek s asi nejnovějšími novinkami :D Tou novinkou jsou fotky z natáčení filmu o herečce Jean Seberg, Against All Enemies, ve kterém Kristen hraje, jak tušíte a jak jsem mnohokrát zmiňovala, právě herečku Jean Seberg. Fotky z natáčení vylučuju ze svého striktního zákazu o nezveřejňování paparazzi fotek, ale i tak jich mám pro vás z těch 40, co jsem našla, jen asi 12. Pořád jsou to paparazzi. Ale teda taky byly všechny dost stejné :D Jsou to první fotky, které se z natáčení filmu objevily. Doteď natáčeli na soukromých lokalitách a nejspíš i hodně v interiérech, takže ani nebyla příležitost nějaké získat, kromě pár od samotných tvůrců, na kterých ale Kristen není, tuším snad ani na jedné... :D Možná je ale časem taky zveřejním, teď ale k těmhle konkrétním, které se před pár dny objevily. Kristen tam má na sobě moc hezké červené šaty ve stylu 60. let, kdy se má snímek odehrávat. Také tu můžeme poprvé vidět pohled na Kristenin nový účes. Musela si kvůli této roli opět ostříhat vlasy nakrátko, z čehož moc radost sice nemám, ale alespoň si je konečně nechala obarvit do jednolité barvy. Doufám, že už se vyvaruje té hrůzy, co měla před pár měsíci, až jí to bude znovu dorůstat :D Myslím ale, že Kristen tenhle pixie účes moc sluší a taky myslím, že do role Jean Seberg nemohli vybrat nikoho lepšího. Co tomu říkáte vy? Jinak už zítra se dočkáme traileru na film Lizzie a já se nemůžu dočkat. Na tomto odkaze se můžete podívat na krátký teaser.
+ + + + + + +
For some reason, when I work with my gallery on Chrome, it is in Greek. So I have the whole navigation written in the Greek alphabet, which is quite funny. I have no idea why, but whatever. I will work with it in Mozilla as I used to before I started using Chrome again :D Whatever. I have for you now one of the newest news: Kristen is still filming Against All Enemies, a film about one period of time in her life of Jean Seberg when she was under the FBI investigation. Kristen is, of course, playing the main character, actress Jean Seberg. Until a few days ago, there were no photos of Kristen from the set, they kept it a lot out of the public eye, until now because they probably have to film outside and it is not possible to hide from everyone. Even though these photos are paparazzi photos, I exclude photos from the filming from the restrictions I made about no paps on this site, so I have for you 12 pictures from the set. More were published, but still, paparazzi, my rules, whatever :D You can see Kristen in the costume, beautiful 60's red dress and it is also the first time we can see Kristen's new haircut. She had to cut her hair short again for this role, but she at least finally dyed them to one colour :D I think she looks very cute with this pixie haircut, what do you think?

001~40.jpg 002~40.jpg 018~17.jpg 024~16.jpg 028~16.jpg
[12x] 2019 - Against All Enemies > On the set

2 komentáře:

  1. Já jsem na tenhle film hodně zvědavá a jsem ráda, že na něj Kristen kývla :) Myslím si, že to pro ni zase bude úplně nová zkušenost, když má hrát slavného člověka, který skutečně žil :) Ty šaty se mi moc líbí. Přijde mi, že jsou pohodlně a Kristen skvěle sedly. Co se týče jejich vlasů, tak já už jsem tak nějak přijala skutečnost, že už ji s dlouhými vlasy asi už nikdy neuvidíme Tenhle sestřih jí moc sluší a stejně jako ty hodně oceňuju, že má po hrozně dlouhé době jednobarevný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem si, že ten krátký sestřih bude horší ale takhle je to celkem fajn a líbí se mi to, hlavně teda ta blond se mi líbí :) Šaty jí také moc sluší, červená ji sedne a celkově jsem na film moc zvědavá a těším se na trailer k Lizzie :))

    OdpovědětVymazat