pátek 28. července 2017

Gallery update 66.6: New 'Chanel' interview + portrait + new fan photos


Vždycky, když jdu do rozepsaných, vidím tam tu nedokončenou recenzi na Personal Shopper a pořád nějak ne a ne ji dokončit. Upřímně, čím dýl to je od chvíle, co jsem film viděla, tím víc si nejsem jistá, jak formulovat správně své myšlenky a do jaké míry se mi film vlastně líbil. Jako jo, líbil, ale prostě to nějak neumím správně vyjádřit. Asi se na to budu muset podívat znova, abych tu recenzi dokázala dokončit. Zato jsem tedy v poslední době viděla docela dost filmů. Stáhla jsem si dva nové filmy s Lily Collins, v jednom z nich hrál taky Jake Gyllenhaal, takže dvojnásobná trefa. Šlo o film Okja, který se mi moc líbil, potom o film To the Bone, který se taky hodně povedl, nebo tedy alespoň mně se líbil. Také jsem byla včera v kině na francouzském filmu Z Paříže do Paříže, což byl zase doják jako prase, ale naprosto skvělý film a rozhodně doporučuji. A dnes jsem byla s kamarádem na nejnovějším Spidermanovi a z toho jsem nadšená. Tom Holland je prostě skvělej Spiderman, až mi přestalo vadit, že z něj udělali teenagera :D Má ten film i svoje mouchy, ale celkově mě fakt bavil a moc se mi líbil. No, toliko k mým filmovým zkušenostem z poslední doby. Už jsem přestala sjíždět seriál iZombie, nějak mě to zas pustilo, když tam umřela jedna postava... nebudu říkat která, kdyby na to náhodou někdo koukal. Jináč... kartáč.. Co jsem chtěla. Jo, už vím. No začala mi 7. série Game of Thrones a já se absolutně děsím každé další epizody :D Co vy? Koukáte někdo? Vím, že někteří ano, tak mi sdělte své pocity, budu ráda.

Ale teď už ke Kristen. Kristen je aktuálně v Kanadě a to konkrétně ve Winnipegu, kde sídlí můj oblíbený hokejový tým Winnipeg Jets. Byla jsem ale fanouškem Jets hlavně proto, že v Jets hrál Pavelec, tak si nejsem úplně jistá, jestli jim budu fandit i nadále, když Pavelec se chystá jinam, nebo už možná odešel... No nic, to jsem odbočila. Kristen tam natáčí nový film s názvem "JT" podle skutečné události, o persóně jménem JT Leroy, jehož vytvořením vznikl obrovský hoax v showbyznysu. O tom už jsem párkrát mluvila, myslím, že netřeba opakovat. Kristen hraje ženu, která dlouhé roky předstírala, že je právě tento JT Leroy. Na place je už i Jim Sturgess, který hraje jejího bratra. Původně měl roli stvárnit James Franco, ale bohužel pro něj z toho zase sešlo... Touží po spolupráci s Kristen už roky a zas nic, ten má fakt smolíka. Zato se ale konečně na plátně sejdou Kristen a Jim, kteří spolu měli hrát v nikdy neuskutečněném projektu The Big Shoe, a protože Jima žeru, tak se na to moc těším. Jinak tedaaaa.... okolo Kristen se opět děje dost velké kulové, takže jsem bohužel musela upustit od toho, že pro 666. update galerie chci něco super ultra spešl, co vám všem vyrazí dech. Zato mám pro vás pár fotek s fanoušky, jeden nový portrét a jedno nové krátké video. Osobní fotky jsou převážně také z Winnipegu, kdy Kristen nepozvána vnikla na jednu svatbu, ale nikomu to zřejmě nijak nevadilo. Obě nevěsty tam Kristen i Stellu nechaly, aby s nimi oslavily jejich sňatek a teta jedné z nevěst - zarytá fanynka Kristen - z toho byla úplně hotová. Ze svatby jsou celkem 4 fotky. Ty zbylé dvě jsou potom staré fanouškovské fotky z natáčení Personal Shopper a druhá z natáčení Café Society, můžete na ní vidět i Jesseho Eisenberga. Portrét je potom focený pro Vogue Italia a byl focený na akci Chanelu, na které Kristen nedávno byla během Pařížského týdne módy na začátku července. Vzniklo také krátké video, které je součástí delšího videa pro Chanel. Já mám ale pouze tu vykuchanou část s odpověďmi od Kristen. Tak určitě koukněte a zase někdy... doufám, že se brzy něco objeví.
* * * * * * *
I still didn't finish my Personal Shopper review... but I am kind of battling with that, because I cannot find the right words to describe what I thought about the movie. I am actually still not really sure if I loved it or just liked it. I will write it, but maybe I'll have to watch it once more. Well... Kristen is in Canada right now, in Winnipeg, home city of my beloved Winnipeg Jets. But I started to follow them because of Pavelec, so I am not sure if it's still going to be my team after Pavelec leaving. Whatever. While she was in Canada, she accidentally crushed one wedding and while she was there, she stayed for few hours to party with both brides and their family and friends. I have 4 photos from the wedding with the brides. One of bride's aunt Laura is Kristen's super fan, so with her too. I also have for you 2 more photos with fans, that are older. One is from the set of Café Society with Jesse Eisenberg and the other one is from Paris, from Personal Shopper filming. I also have for you one new portrait from Paris, where Kristen was recently during the Paris Fashion week. It is portrait for Vogue Italia and I also have for you short interview that was made for Chanel with several celebrities, I have for you just a cut with Kristen. So check out. I wanted something really really special for the 666th gallery update, but unfortunatelly, nothing that would take your breath away showed up, so at least something... :D


79af58563341303.jpg 93dd7a565244173.jpg c20e4f566358973.JPG 32ea4e567121733.jpg fd9d66567479513.jpg

4 komentáře:

  1. Okja se mi taky líbila a na konci jsem nedokázala skoro udržet slzy. To bylo hodně smutné, ale celkově se mi to líbilo :) Hlavně mě dostaly scény, kdy ta asijská dívka vždycky Okju poplácala po zadku a střílela bobky Ale přiznám se, že tohle je teda asi první Gyllenhaalova postava, kterou jsem na konci začala nenávidět. Ještě, že potom odhalili, co je vlastně zač -_- Na novýho Spider-Mana kouknu nejspíš zítra. Už mi na něho udělali titulky Hele, já ani nemám problém s tím, že z Petera Parkera udělali "mlaďocha". Spider-Man nikdy nepatřil mezi mé oblíbené superhrdiny, ale myslím, že Tom by to mohl změnit :) No uvidím. Sedmá řada Game Of Thrones - hele já jsem spokojená a vždycky netrpělivě čekám na další díl. Ale jsou dvě věci, co se mi trochu nelíbí. První je, jak Sansa vždycky do Jona přede všemi rýpe, když se rozhodně uděla nějakou věc. Jako většinou oba mají dobré komentáře, ale Jonovy názory mi většinou přijdou jako ty, co budou nakonec lepší pro všechny. A v předchozím díle se mi moc nelíbilo, jak Daenerys vzkázala Jonovi, aby "okamžitě přijel a poklekl před ní". Jako jo, chápu, na železném trůnu by měla sedět ona, a jo, má obrovskou armádu a tři draky, ale řekla bych, že takovým přístupem si bude spojence hledat blbě, když jim bude nakazovat, aby před ní poklekli. To jsou takové dvě moje výtky. V poslední epizodě mě dostalo, jak Theon zdrhnul, bylo mi líto Joraha a pevně věřím, že se Arya nakonec dostane na Winterfell ♥
    Teď už teda ke Kristen Na ten její nový filmový projekt už jsem docela dost zvědavá. Taky bych brala, kdyby se třeba náhodou objevily nějaké fotky z natáčení. Zajímalo by mě, jak bude ve filmu vypadat :) Na video jsem teď koukla a líbí se mi. Jen je velká škoda, že má jenom 14 sekund. Mohli Kristen položit další zajímavé otázky :) O tom, jak se Kristen a Stella vetřely na svatbu jsem četla a nemohla jsem tomu uvěřit Já bych si něco takového asi nedovolila ze strachu, že by na mě zavolali pocilajty Ale je dobře, že u nich to dopadlo v pohodě, všichni si to užili a teta měla zážitek na celý život :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsi docela filmovej a seriálovej blázen, jako já já se přiznám, že teď jsem byla v kině za poslední měsíc dvakrát a to na pohádkách s bráchou ale já jsem pohádková, no, takový Já, padouch 3 pro mě byl vcelku skvělej zážitek teď se chystám na Dunkerk, filmy jako Piráti z Karibiku aPobřežní hlídku už asi nestihnu v kině, ale tak, doma v posteli taky dobrý každopádně děkuju za rady, na jaký dobrý filmy se podívat! :) v tomhle vedru se nedá ani dělat nic jinýho než být zavřený doma, protože venku je na chcípnutí :/Ondra Pavelec je od nadcházející sezóny hráč New York Rangers, ve Winnipegu už stejně moc nechytal, takže uvidíme, snad se znovu chytí :) btw. jsem překvapená, že je i nějaká další holka, co sleduje hokej a to dokonce NHL No ale teď už ke Kristen - na ten nový film jsem moc zvědavá! :) ale Jamese je mi stejně líto, on po tom si zahrát s Kristen tolik touží a nikdo mu to prostě nedopřeje! a co se týče toho, že se Stelou vnikly na tu svatbu, to mi přijde už trochu moc.. ale zas chápu nevěsty, mě kdyby na svatbu přišly takový hvězdy, asi je taky nevyhodím

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak ja som ešte stále nevidela nového Sipermana za čo si musím poriadne nafackovať lebo každý ho ospevuje a aj trailer sa mi páči, ako mne nevadí, že je ako Teenager keď to v podstate tak má aj byť, mno a seriál IZombie pozerám ale v posledná séria ktora bola pri tej som sa trochu nudila musím povedať, už to nie je ako na začiatku aj keď tie je predpovede sú stále super , mno a GOT tak to šeriem stále a nemám toho dosť, ja som zvedavá a stále to má niečo do seba a človek stále v naonutý ako struna pozerá čo sa udeje     , a je teda poriadná škoda, že sa mu to nedarí zahrať si s ňu v jednom filme, ja by som dvojku James a Kris teda brala všetkými desiatimi, mno možno sa to podarí v inom projekte, mno tak to bolo teda prekvapenie a hlavne pre tú fanúšičku ako splnený sen ja by som z toho asi odpadla keby sa niečo také stalo aj mne       

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že se ti layout líbí, taky jsem z něj unešená, po devíti měsících konečně koukat na něco jinýho je fakt skvělý Co se týče toho hokeje - díky bohu za to, že jsme na sebe narazily! já hokej miluju, už od dětství jsem na něj často chodila, ale tak.. děda hokejista, no, to jinak ani nešlo. já mám v NHL teda favority nejvíc asi Boston a Chicago :) ono se dá říct, že se ráda podívám na všechny zápasy a pokud se dostanu jednou do Ameriky, bude mi jedno na kterej zápas půjdu, ale půjdu! S tou svatbou už to cháááápu, když jsi mi to takhle vysvětlila chápu, že jim pán chtěl ukázat prostory, no, ale taky mohl jindy ale zas potom mít na svatbě zrovna tyhle dvě taky podle mě není na škodu aspoň si to budou všichni pamatovat :) no já bych jí taky nevyhodila, že jo, já bych jí tam začala odříkávat moje nejoblíbenější pasáže z Twilight a ze Sněhurky a ještě by chudák utekla

    OdpovědětVymazat