sobota 8. července 2017

POTM: August 2017

Vážně nemůžu uvěřit tomu, jak ten čas hrozně běží. Už je 8. července a já si pořádně ani nezačla uvědomovat, že už začaly prázdniny. A to už mám za sebou Rock for People, na který jsem čekala několik měsíců. A potom to uteklo tak hrozně rychle, to je vážně strašný. RfP byl rozhodně zážitek na celý život a nejspíš budu chtít jet zpátky i příští rok. Mělo to ale i svá úskalí. Třeba jsem se v podstatě nevyspala. Já taky nejsem zrovna pařící typ a tak jsem měla trochu neshody s ostatními členy výpravy o tom, jestli ještě někam jít nebo ne. Naštěstí jen jeden den, ostatní dny už byl mrtvý i kamarád a ti ostatní mi byli celkem fuk. Ale teda kamarád mě sem tam docela štval, abych pravdu řekla. Jsou prostě věci, které mě na něm dost rozčilují, především to, že nemá moc filtr a říká, co mu přijde na mysl, což jsou občas i docela hnusné věci a ani si neuvědomuje, že jsou hnusné no. Taky mě poprvé stavěli policajti, když jsme jeli domů :D Musela jsem si dýchnout, jestli nejsem pod vlivem :D Naštěstí jsem tea neměla ani zbytkáč. Věděla jsem, že ho mít nebudu, protože jsem schválně v podstatě nepila předchozí den a poslední alkohol jsem měla ani ne v 8 večer, ale stejně to bylo takové... nepříjemné :D No nevadí. Nadýchala jsem velké nula nula nic, takže pohoda :D Mám aspoň zážitek. No, příští rok asi pár věcí udělám trochu jinak. Ale celkově to bylo vážně super.

No, konečně mám pro vás po týdnu anketu o fotku měsíce. Nějak jsem to před odjezdem nestihla a včera jsem chtěla přidat fotky z akcí, tak na to došlo až dnes. Zítra zase odjíždím na pár dní pryč, ale připravila jsem pár článků, aby tu nebylo úplné ticho. A taky se tedy chystám vzít si tablet a dost možná se vám i ozvu přes ten tablet, minimálně bych aspoň mohla oběhnout, pokud to dneska nestihnu. Nevěděla jsem moc, co do ankety dál, a tak jsem si nakonec řekla, že bych mohla vybrat fotky Kristen s nějakými dalšími celebritami. Vybrala jsem fotku s Juliette Binoche, Julianne Moore, Taylorem Lautnerem a Nichoasem Houltem. Kromě toho, že jsou všechny s jinými lidmi, tak jsou všechny z jiných akcí a s jiným sestřihem, tak jsou takové různorodéa jsem zvědavá, kterou fotku vyberete za vítěze. Myslím, že to tentokrát není moc snadná volba, ale možná se mýlím :D
* * * * * * * *
I seriously cannot believe how far the time runs... It's already 8th day of July. I have already been to Rock for People, for which I was waiting for months and now it's over. It was really great, as I sad, but it had some downs too. For example one day, one of my friend's friend joined us for a while. Then he said he's going for beer and he'll be back, but we haven't seen him since. Like... I don't care, but he could at least send a message or something. I was quite mad at him. My friend was also a bit pin in the ass sometimes as he an be, but nothing that terrible. The worst were the nights. It was basically not possible to sleep during the nights because of the noise. I have also seen two movies during the festival, because there was a screen in TV Cool zone and they were screening the worst of American cinematography. Like seriously, the worst of the worst movies that were made. The first one was called Sharkansas Women's Prison Massacre and the second one was Komodo vs. Cobra and that was maybe even worse. Well... no, that was a bit better than the previous one, but it was both terrible. But it was so fun, you couldn't stop watching. It was fun. Most moments were fun, I am so sorry it is already over. I will definitely go next year too, but I will probably do some things differently :D

I finally have for you today the second poll of this month. I didn't know what photos I should choose, so in the end, I have chosen 4 pictures of Kristen with 4 different celebrities. I've chosen Juliette Binoche, Julianne Moore, Taylor Lautner and Nicholas Hoult. I am very curious which picture will you choose this time, I think it is not that easy choice. All of them come from different time, from different years and events, you can see Kristen has different hairstyle in all pictures. So it's up to you.



Minulé kolo rozdílem jediného hlasu vyhrála fotka č. 1

3 komentáře:

  1. No, souhlasím s tebou, taky nemůžu uvěřit, že už je červenec, za chvíli je zase po létě, masakr! Jinak, vybrala jsi vážně krásné momentky, vůbec jsem nevěděla pro kterou fotku hlasovat, ale nakonec hlasuju pro trojku, Kristen je na ní strašně krásná. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Do prčcic, on je vlastně červenec, já ještě nemám ankety Takže to něco vypovídá Jinak jsi vybrala skvělé momentky, mě se nejvíc líbí ta s Nickem, tak hlasuju pro ni ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda prázdniny taky nijak neprožívám, ačkoliv už budeme za chvíli v půlce července Hlavní je, že nám konečně začne Game Of Thrones ♥ Jinak když se mi nepovedlo najít tu brigádu, tak si teď aspoň čtu. Shodou okolností jsem su půjčila dvě knížky od George R.R. Martina - ta první (Rytíř Sedmi království) mě zatím moc nechytla, ale jsem teprve na 55.stránce - druhá je grafická podoba buď první knihy nebo první poloviny první knihy GoT Tak se těším až se do toho pustím. Snad mě to bude bavit :) Pokud jde o RfP tak je pravda, že když jede víc lidí, tak člověk musí často dělat kompromisy a ne vždy je to příjemné. Ale to "nejhorší" máš za sebou a příště si to uděláš lepší :) Pro POTM si vybrala opravdu skvělé fotky! Já se teda nejvíc rozhodovala mezi posledními dvěma. Nakonec jsem hlasovala pro trojku :)

    OdpovědětVymazat