úterý 25. července 2017

Videos from 'Gabrielle Chanel Fragrance Launch party' + gallery edit


Ahoj všichni. Jak se máte? Nějakou dobu jste ode mě zase neslyšeli a za to se vám omlouvám. Byla jsem teď se svou nejlepší kamarádkou na týden v Londýně. Bylo tam krásně, moc jsem si to užila, měly jsme hodně plánů spojených s Harry Potterem a všichni víme, jak já žeru Harryho Pottera :D Brzy na insta přibude fotografie letošních úlovků, až budu mít čas a náladu to vyfotit :D Jinak pokud jste Potterheads jako já a chystáte se do londýna, tak si zajděte na "Tour for Muggles". My jsme z toho s Emily byly úplně nadšené a k tomu nás provázel týpek, co si říká Scott Potter, který vypadá jak Radcliffův bratr :D Fakt jak Danielův dvojník, to bylo docela vtipný, hlavně to byl úplnej totální magor, ale byl výbornej, prostě paráda! :) Taky jsme vylezly na St. Paul's cathedral, což málem byla moje smrt :D Proč? Protože 528 schodů a vratký zábradlí... :D Prej, že když to dá člověk 3x nahoru a dolů a neumře, tak dostane odznáček, říkal hlídač. Ha ha, vtipálek... :D No nic. Každopádně jsem odjela do Londýna a než jsem odjela, nestihla jsem nastavit žádné články. Tenhle jsem měla připravený, ale text jsem úplně nezvládla, tak jsem si říkala, že se to nezblázní, když tu bude týden ticho, ačkoliv mě to mrzí. Já bych hrozně ráda psala články, mám fakt blogovou náladu, jak si mohli všimnout lidi, co sledují můj druhý blog o Sophie (která má aktuálně haldu novinek), ale Kristen opravdu nemá skoro žádné novinky, což mě... frustruje. Kristen aktuálně natáčí film "JT" ve Winnipegu spolu s Laurou Dern a Jimem Sturgessem, takže novinek je... skromně. Mám pro vás dneska ale aspoň nějaké starší věci. Mám pro vás 3 videa z nedávné akce, která se konala v Paříži. Šlo o Gabrielle Chanel Fragrance Launch. Odpověděla jsem správně na otázku v jedný anglický TV show, ptali se na jméno Coco Chanel, a já jsem to věděla, chá :D No nic. Jedno je oficiální video Chanelu, jedno je rozhovor, to poslední je tuším mix, ale už jsem to viděla docela dávno :D Potom mám pro vás ještě 10 nových fotek z této akce, které se mi hrozně líbí, jsou vážně skvělé :) Líbí se mi ty detailní záběry.
* * * * * * *
Hello everyone. How are you? You haven't heard from me for a while and I am sorry about that. I was in London with my best friend and I didn't have time to prepare articles before I left. I actually didn't quite have anything to write about, because Kristen is now in Winnipeg, filming JT, so I am a bit frustrated. Luckily, Sophie has more news than I am able to process, so I have things to do... But I am so sorry Kristen doesn't have much news, because I would love to write articles until I have enough time. I missed Comic Con last week, so I have a loooot of catching up... No Kristen, unfortunatelly, still hope she might be there in the future some day again... Well. What do I have for you now? I have for you three videos from Gabrielle Chanel Fragrance Launch party. The first one is official Chanel video, the second one is an interview. And the last one is mixture, I think. I watched it when they were new, so it's some time ago :D I also have for you 10 new photos from that evening, that I really love.


086.JPG 087.JPG092~0.JPG 089~0.JPG VOGUE001.jpg




3 komentáře:

  1. ha takcto je teda paráda, so si to takto náramne užila ja by som sa tam tede tiež rada pozrela a aka náhoda, ako čítam tento článok tak sa v Simpsons objavil Severus        tak to je teda náhoda, mno a to s článkami nevadí a viem to dobre pochopiť, vo videách je Kris rozkošná a tie fotogragie zamerané na jej tvár sami nehorázne páčia

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně ráda slyším, že sis to v Londýně moc užila :) Já bych si taky někdy vyjela třeba jen do těch studií, kde se natáčel Harry Potter, ale koukala jsem, že to stojí docela dost peněz. Tak snad někdy v budoucnu, až budu osoba výdělečně činná Už se těším na další fotky na Instagramu, hlavně na ty tvoje úlovky! Teď jsi mě úplně nalákala :) Jinak je mi líto, že Kristen teď nemá skoro žádné novinky. To je pech. Aspoň, že si to můžeš vynahradit na blogu o Sophie - což mi připomíná, že bych se tam měla brzo zase podívat

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ty jsi taky byla posedlá Witch? Já mám doteď povlečení s touhle pětkou. To zase beru jako něco pozitivního. Ačkoliv jsem byla zase mírně posedlá. Sledovala jsem seriál, četla komix, koupila si knížku a dokonce ještě mám i Barbie Cornelii A mamku jsem vždycky prosila, aby mi vytiskla Witch omalovánky. Ale to jsem ještě byla malá, to se dá omluvit Jsem ráda, že s Twilight to vidíš stejně jako já, ale máš naprostou pravdu v tom, že nebýt tohohle fenoménu, tak jsme se možná nesetkaly. I když si myslím, že by nás nějak cesty stejně svedly dohromady. Ale je to pravda, že díky Twilight jsem poznala docela dost super lidí :) Jinak moc děkuju za ten pěkný komentář k blogovým narozeninám :) Nevím teda, jestli na blogu budu strašit 18 let... ale myslím, že my dvě bychom toho klidně byly i schopné

    OdpovědětVymazat