neděle 9. července 2017

Gallery update 66.4: Gabrielle Chanel fragrance Launch Party


Nejsem si jistá, jestli jsem vám to vůbec říkala, ale Kristen se stala tváří další kampaně Chanelu, tentokrát pro nový parfém. Tuším jsem se o tom zmiňovala, ale nejsem si jistá a nechce se mi to hledat, a tak to radši říkám znovu. Kampaň by měla být spuštěna 1. září a já osobně se vážně hodně těším. Ne proto, že bych si parfém koupila, to bych asi musela prodat ledvinu, ale proto, že to znamená nějakou tu propagaci, alespoň doufám. Kdo je s tímhle blogem už hodně dlouho nebo sleduje novinky o Kris už hodně dlouho, tak si možná vzpomene, že Kristen už jednou byla tváří parfému. Tehdy ještě spolupracovala se značkou Balenciaga a šlo o parfém, který se jmenoval Florabotanica. Nebo tak něco. Pamatuju si, že jsem na něj narazila v Londýně, když jsem tam byla někdy v roce 2012 myslím, takže je to minimálně 5 let. Taky si pamatuju, že mi strašně moc nevoněl :D Ale to je detail. No proč vám to říkám? Kristen se objevila na jedné další akci během návštěvy Paříže, a šlo právě o akci, která byla věnována oficiálnímu oznámení této kampaně, jestli jsem to správně pochopila. Kristen tedy byla v centru dění. Z těch videí, co jsem viděla, mi přišlo, že se i celkem bavila... Z těch fotek to moc poznat není, protože se na nich Kris v podstatě vůbec neusmívá. Poslední dobou mám trochu pocit, že snad ty fotky, kde se usmívá, schválně nezveřejňují, aby podpořili tu její neprávem vytvořenou image, že se nesměje :D Ale možná, že prostě jen neměla náladu, všichni víme, že Kris se neusmívá na povel, když jí to někdo řekne. A na téhle akci tedy působila poněkud vážně. Měla na sobě samozřejmě Chanel, ale tenhle outfit se mi tedy musím říct líbil o hodně víc, než ten z módní přehlídky, o které jsem psala v pátek. Ty šaty se mi dokonce fakt hodně líbí, což se mi u Chanelu moc nestává. Měla bych pár výhrad, ale celkově si myslím, že jsou vážně skvělé, na to, že je to Chanel. A i jinak :D Je to jeden z těch mála poměrně normálních a cool kousků od Chanelu. Kris si umí vybrat, co si oblékne.
* * * * * * *
I am not quite sure if I actually told you before, but Kristen will be the face of new Chanel fragrance. It is her next project with Chanel that is already in making right now. It will be released on September 1, 2017 and I am very excited about that. If you know this blog for a long time or at least follow Kristen's life as long as I do, you can remember, that she was a face of a parfume once, when she was still working with Balenciaga, so it is really long time ago. I remember finding it in a parfumerie in London in 2012? I think it was 2012, so it's at least 5 years, it was called Florabotanica, or something like that, and I remember that I didn't like it actually. It was too strong for me. But I am really looking forward this new Chanel campaign, not because I would by the parfume, I would have to sell my kidney for it, but because there will hopefully be some photoshoot and definitely some advertisment. I am looking forward to it. During Kristen's stay in Paris, she attended another Chanel event and it was actually a Gabrielle Chanel fragrance Launch Party, that's why I was talking about the campaign. Kristen was in the middle of the attention there, but according to the videos I've seen, she probably quite enjoyed the event, I am not so sure about the attention part. I have for you 61 photos from this event. Kristen was once again of course wearing Chanel. I like this dress waaay better than the overal from the Chanel fashion show. I actually almost love it... which doesn't happen to me often with Chanel, but I think it is very Kristen, also very Chanel, but not the strange, weird, ugly Chanel, but the more... cool and punk Chanel. What else to say. She's basically not smiling in these pics which I am quite sorry about, but it is kind of normal these days, she's smiling when she's feeling like smiling, not when she's told to do it. And it became kind of part of her image, I actually kind of think that people who take these pics are not publishing those where she's smiling on purpose. So check out. I hope you like these pics.


021_28129.JPG 026_28129.JPG 014_28129.JPG 007~19.jpg 052.JPG

2 komentáře:

  1. mno tak sa jej proste usmievať nwchcelo no a čo tak je to predsa človek a niekedy sa jej nechce a v poslednom čase sa jej nechce viac no a čo, a k jek outfitu, na mňa je to teda dosť ale poriadne dosť krátke      ale padlo jej to a hlavne ten jej účes to pekne podtrhol , a na novú kampaň sa teším

    OdpovědětVymazat
  2. Na Balenciagu si pamatuju jako by to bylo včera Já teda neměla možnost si ten parfém očuchat, ale když jsme byly jednou s mamkou v Brně, tak jsme vlítly do Vaňkovky a navštívili i Sephoru. Já si tam schválně dávala na tester ty známé značky, ale třeba Chanel mi teda moc nevoněl. Tak snad na mě bude parfém, jehož tváří bude Kristen, působit jinak. Taky už se moc těším na všechny ty promo fotky a reklamy :) Pokud jde o samotné fotky, tak já teda kulím oči. Tyhle šaty jsou vážně parádní a stylové! Na to, že je to Chanel, je to vážně bomba! Líbí se mi, jak jsou zajímavě řešené, ta barva je skvělá a Kristen skvěle padly! Ale co si budeme povídat, mohly být o kousek delší Přijde mi, že když si v tom člověk sedne, už mu hned leze zadek Taky měla super líčení a boty ♥

    OdpovědětVymazat