čtvrtek 8. června 2017

The biggest blog crisis of all time.


Řeknu vám to narovinu. Tohle není žádnej apríl, tohle je katastrofa. Tohle je něco, co jsem opravdu nečekala a čeho jsem se upřímně hodně bála. A teď ta situace nastala. Něco, co možná zničí tenhle blog a mě spolu s tím. Pět let práce v prdeli. Vždycky jsem přidávala fotky na imagebam, od začátku blogu o Twilight, po celou dobu existence tohohle blogu. A tak jako obvykle jsem dneska šla na imagebam s tím, že tam nahraju nějaké fotky a co nevidím. Na hlavní stránce na mě vyskočí, že 30. června uzavírají systém a že si máme uložit soubory dřív, než je všechny smažou. Takže jsem samozřejmě začala poměrně šílet, protože je to posranejch 5 let práce, která bude k 30. červnu 2017 nenávratně v prdeli. A nejen, že zavírá Imagebam, ale i Imgbox. Na svém účtu na imagebamu mám 2 576 galerií. Ne všechny vznikly pro tenhle blog, ale určitě jich bude přes 1 500. Nahrála jsem tam skoro 36 TISÍC fotek, které nevím, jak odtamtud stáhnout a i kdybych to věděla, nemám na ně místo. Nevím, co mám dělat. Spoustu z těch fotek mám pořád v souborech, já nemám ve svých souborech zrovna pořádek, ale spousta z nich shořela spolu s mým starým počítačem. Upřímně vážně nevím, co budu dělat. Je to 5 let práce. Je přes 650 updatů gallerie, které musím všechny předělat, vyměnit odkazy, znovu nahrát fotky někam jinam. Je to, jakoby vám někdo lusknutím prstu smazal celou galerii. Pět let práce. Je vůbe nějaká šance, že se z něčeho takovýho dokážu vzpamatovat? Moje první reakce byla, že jsem se rozbrečela, protože jsem si představila, že to přišlo. Aniž bych to plánovala. Konec tohohle blogu. Jenomže to bych nebyla já. Já nejsem ve fázi, kdy chci skončit s tímhle blogem. Je možný, že blog o Soph tuhle katastrofální záležitost nepřežije, ale tenhle blog přežije všechno. Takže jsem si šla založit galerii na sosugary... a ta mi nefunguje a nechce se načíst. Tudíž jsem se vrátila do fáze, kdy opravdu nemám nejmenší tušení, co mám dělat. Vím, že spousta z vás má funkční externí galerie mimo blog a tak se vás ptám, kde? A jak se s nimi pracuje? Protože když nenajdu alternativu do konce tohohle měsíce, tenhle blog pravděpodobně skončil svou dlouhou 5 a půl letou kariéru. Aktuálně jsem z celé téhle situaci totálně, ale totálně v prdeli.
* * * * * *
I don't know what to do. This is going to destroy me. Five years, all goes to hell. I am fucked. I seriously don't know what to do now. What happened? Well, I saved some pics and went to imagebam as always, and what do I see? Dear User, We'd like to inform you that we will be shutting down services on June 30th, 2017. Please download and backup your files before this date. Sincerely, The Team. So obviously, I freak out. Because it's five fucking years of pictures. Five fucking years. 2 576 galleries. Not all of them are to this blog, some of them are from the old one and I don't give a fuck, but It's definitely over 1500 galleries with photos of Kristen. It is almost 36 THOUSAND pictures I've uploaded there. It's hours and hours of work. I don't know what to do. The system is shutting down. It means that I will loose a loooot of it, because I have no idea, how to save it all together, I don't have place for it, even if I did. I seriously don't know what to do now, because it means to do EVERYTHING from the begining. It means to find a place where tu upload all those pictures, it means to change links in every single one of gallery update articles, it means hours and hours of extra work. It means that I will have to do all the work that took me more than 5 years again. Right now, I am struggeling. And I am crying actually. This could be it. This could be the end of this site. I don't know if I can handle it, I don't have the time to do it, from the begining, I don't know... I am not giving up, I am just fucked. I don't know what to do. Sosugary is not working for some reason and I don't know any other options. And even if sosugary started to work, I don't feel like I can make it. I have time till June 30 to figure out what to do, but right now? I am a mess...

3 komentáře:

  1. už som si to prečitala na inom blogu a je to naozaj strašne, že to len talto utli a nebude sa pokračovať, ja mám galerku práve na sosugary a ako je niekedy s ňou problém ale dá sa to zvládnuť, teraz som rada, že som sa nerozhodla to dať práve na toto ale na sosugary, a ine som ani neskúšala takže ti neviem poradiť

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se to taky dneska dozvěděla a totálně mě to nasralo. O můj hlavní blog zase až tolik nejde, ačkoliv přijdu o fotky s Jennifer z dřívějších let - ty jsem nahrála právě na imgbox - ale třeba na fan-of-celebrities ukládáme jen přes imgbox a žádné galerie tam nemáme, takže v podstatě přijdeme o všechno. Já teda mám ještě malou naději, že třeba ty fotky půjdou i tak zobrazovat, ale obávám se, že na to nakonec nedojde. Každopádně bych chtěla vědět důvod ke zrušení obou stránek. Vždyť kolik lidí je využívá a nahrává tam fotky? Těch musí být aspoň milion. A žádná podobná stránka prostě není! Teď si asi budou muset všichni založit ty webové galerie nebo nevím. Já mám teda sosugary, ale tam je problém, že jakmile přesáhneš určitý limit (ale to se bavíme tak 20 - 30 000 fotek, možná i víc) tak potom musíš mít buď vysokou návštěvnost (= hodně zhlédnutí) nebo si myslím to navýšení zaplatit. Ale když říkáš, že ti to nejde... Já si chci založit druhou galerii tady: http://freefansitehosting.com/
    Tam žádné limity nemají a nezáleží na tom kolik lidí se ti na ty fotky podívá. Ale nevím, jak to tam funguje. Ptala jsem se na to Nicol a zatím mi neodpověděla. Sama jsem zvědavá, jak to všechno dopadne. Každopádně je to hezká facka od té jejich společnosti -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Sosugary určitě nedoporučuji. Dřív jsem si tam chtěla udělat galerii s Meryl, ale přesáhla jsem limit fotek a to jsem měla o dost míň než píše Katie a chtěli po mně zaplatit poplatek za to, že galerii budu používat. Poplatek jsem zaplatila, ale galerie stejně nešla, takže sosugary v žádném případě ne! Hold budu muset zkusit ten Free Fansite Hosting, jak píše Katie, ale sere mně to taky a neskutečně hodně moc. Protože 8 zkurvených let pracuji Imagebam a s Imgbox a je to v prdeli, takže s tebou soucítím! (Omlouvám se za ta sprostá slova!)

    OdpovědětVymazat