pátek 23. června 2017

Jsem zpět! Edit: Nebo taky ne.


Tak je to tady, moji drazí. Mám to za sebou. Včera jsem konečně absolvovala první ze svých závěrečných zkoušek na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a musím teda říct, že to byl boj. Jsem tak ráda, že to mám konečně za sebou. ÚSPĚŠNĚ, abych vás teda moc dlouho nenapínala. Těm z vás, které čekají v nějaké dohledné době státnice, přeju, abyste měli pevné nervy, až na to dojde, protože já jsem se málem zhroutila. Moje studium je poměrně komplikované. Já mám dvouobor, to znamená, že musím dělat státnice z obou oborů a psát jednu bakalářskou práci, abych byla bakalářem. Když jsem tedy včera udělala státnice z italianistiky s konečným výsledkem "velmi dobře", tedy za 2, znamená to, že bohužel stále nejsem bakalář a ještě tak rok ani bakalářem nebudu. Přesto to znamená významný úspěch mého studia. Po tom strašlivém roce, který jsem strávila na VŠE hned po maturitě, jsem si nemyslela, že vůbec ještě na nějaké vysoké škole vydržím.

A hle, vydržela, udělala státnice, pojedu na Erasmus a možná, pokud se nestane něco nepředvídatelného, i dokončím tohle studium. Jestli budu ve studiu pokračovat a co se mnou bude, až ze mě konečně bude bakalář, to už je jiná otázka. Otázka, kterou budu řešit až dojde na to, abych ji řešila. Aktuálně tedy konkrétně dneska nehodlám řešit vůbec, ale vůbec nic. Po té, co jsem se několik týdnů učila a hroutila z toho, že státnice nedám, si myslím můžu dovolit hodit nohy nahoru a nedělat vůbec, ale opravdu vůbec nic celý den. Večer to jdeme oslavit s pár spolužáky a zítra už se musím zase učit na další zkoušku, kterou mám v pondělí z druhého oboru :D Ale dnešek je den ve znamení flákání. Každopádně děkuju moc všem, kdo jste mi se státnicemi drželi palce, moc si toho vážím :) Co se blogu týče, už jsem překonala krizi galerie, takže se možná už dneska vrhnu na její doplňování a jsem tedy oficiálně zpátky na blogu. Trochu problém teda je, že Kris aktuálně pro změnu nemá absolutně žádné novinky, takže budu muset nějaké články vymyslet, ale já to snad nějak zvládnu :D Možná konečně dopíšu tu recenzi na Personal Shopper, uvidíme. No, já jdu teď vyzkoumat, jak nastavit design do galerie a pak si asi pustím film Colonia, který jsem si stáhla ještě před státnicemi a těším se, až ho konečně uvidím. Chtěla jsem se vám každopádně ale ozvat, že všechno dobře dopadlo a brzy se snad ozvu i s nějakými novinkami kolem Kristen :)

Edit: No... tak mi právě dneska klekla grafická karta a tudíž se sem nejspíš jen tak nevrátím, vzhledem k tomu, že dost možná brzy klekne celý počítač a tudíž budu muset čekat, než seženem nový...

4 komentáře:

  1. Tak to ti GRATULUJEM!!! Držala som ti palčeky a vyplnilo sa to. Som za teba veľmi rada a myslím že si to voľno zaslúžiš. Ale tak držím ti aj palčeky na druhú skúšku aby si ju dala v pohode. Ja som ešte v pokoji na strednej čiže ma to ešte tak skoro nečaká a za to som veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, já věděla, že to zvládneš! A ještě ta pěkně - za 2, to je skvělé :) A tebe ještě teda čeká jakoby druhá část z té nizozemštiny, když ještě nejsi bakalář? A když si psala tu bakalářku ze dvou oborů - musí být delší nebo je stejně dlouhá jako u těch, co mají jednoobor? Promiň, že se tak vyptávám , ale tyhle otázky mě napadly při čtení prvního odstavce. Rozhodně si teda dneska dej nohy nahoru a využij to k mini odpočinku, než se budeš muset zase učit. Budu ti držet palce i s nadcházejícími zkouškami a už se těším na všechny ty články :) A recenzi na "Personal Shopper" sem určitě dej, jakmile budeš mít čas :)
    Jo, jinak ti děkuju ke gratulaci k přijetí Já jsem z toho měla úplně mega radost a spadl mi velký kámen ze srdce. Jak jsem psala, nejsem věřící, ale tak poslední měsíce jsem se před spaním modlila, aby to dobře dopadlo Teď budu nejspíš dělat to samé za taťku... I když on to asi bude všechno řešit až příští týden. Je jako v pohodě, možná trošku přepadlejší, ale to se dá pochopit. Já být na jeho místě, tak dám přednost operaci než do sebe nechat ládovat nějaké chemické srance. Psala jsem si s kamarádkou, jejíž maminka teda bohužel vloni umřela na rakovinu prsu (ona už jednou rakovinu měla před lety, ale bohužel se jí to vrátilo...) a ta mi řekla, že to nejspíš zachytili někdy v začátku. Tak snad to dopadne dobře. Jakmile bude něco nového, určitě o tom napíšu na blog ;)

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak to sú same dobre správz, gratulujem ti k skúške, že dopadla takto dobre a veru máš býť na čo pyšná a s tou druhou skúškou ti tiež držím palečky a nech dopadne dobre ako táto , mno galerku som videla a k tomu ti tiež gratulujem, že sa ti ju podarilo dať do behu , vyzerá fakt pekné
    mno a tiež dúfam, že sa to nejako všetk odá s počítačom všetko doporiadku a bude sa dať zachrániť, ale niekedy je lepšie keď sa takt odrbe asi kúpiť nový alebo aspoň zohnať niečo lešpie keď sa dá, takže držím palce

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, palce jsem držela, sice jsem komentář nenapsala, jelikož jsem hrozně líná, ale blog sleduji! Gratuluji ti, a věřím, že i další části dáš, obdivuji tě za ten dvouobor, zní to strašidelně a vím, že bych s tím měla problém, erasmus ti přeji a již se těším na fotky, co budeš snad dávat na instagram a hlavně nějaké postřehy sem do článků, snad brzy budeš zpět a s počítačem to vyřešíš :)

    OdpovědětVymazat