sobota 10. června 2017

Gallery update 65.9: New portraits from Cannes Film Festival


Mým největším problémem, co se jiných domén než je sosugary týče, je to, že to prostě nechápu. Nechápu, jak tu galerii vytvořit. Založila jsem si doménu na freefansitehosting, ale prostě vůbec teď nevím, co mám dělat. Proto jsem vždycky pracovala s imagebamem :D Na sosugary je to udělané za mě a nazdar :D Takže pokud byste někdo měl zkušenosti s tímto hostingem (ffh), byla bych vám moc vděčná, kdybyste mi vysvětlili, jak s tím pracovat :D Pokud možno velmi podrobný, detailní popis jako pro největšího idiota pod sluncem, protože já zkrátka s těmahle věcma neumím a nevyznám se v nich. Děkuju předem :D Je dost pravděpodobné, že jsem jenom úplně blbá, ale i tak potřebuju pomoct :D Zatím si tedy ponechávám sosugary, ale s nějakým větším doplňováním ještě počkám, protože na to nemám čas a navíc, pokud se mi povede rozjet to ffh, tak bych spíš šla asi tam. No, dneska jsem měla zase totálně neproduktivní den, co se učení týče... Byly jsme totiž s mamkou na Avon Pochodu, dávala jsem na insta nějaké fotky a i instastory, tak se můžete kouknout, kdo byste chtěli. Letos jsme byly potřetí a opět to bylo moc fajn. Vždycky mě hrozně potěší a dojme, kolik lidí tam přijde podpořit tuhle krásnou věc. Pro moji rodinu je to osobní záležitost, jelikož mé mamky maminka, tedy moje babička, zemřela právě na rakovinu prsu. Vybrané peníze jsou právě na podporu léčby této rakoviny a rozšíření informací o ní, takže je to opravdu krásná záležitost a jsem ráda, že se můžu zapojit. No, ale teď už ke Kristen.

Dneska pro vás mám nějaké nové portréty. Až dopíšu tenhle článek, půjdu se učit, musím dneska projít aspoň pár otázek, ale nejprve tedy ke Kristen. Potřebovala jsem si po příchodu trochu odpočinout, po večeři se vrhnu na to učení a do večeře snad stihnu tenhle článek :D No, ty portréty mají bohužel jeden problém. Až na ten poslední jsou bohužel všechny potagované. Což mě dost štve, ale mám víru v to, že se objeví i bez tagu časem, aspoň doufám. Ráda bych je použila na nový layout, takhle by to byla o dost složitější práce. Odstranit tagy není žádná sranda a mnohdy to ani nejde. Na patlání se s tím tedy nemám čas :D Takže holt s tagama. Nový layout bude stejně nejspíš až o prázdninách. No nic, k těm fotkám. Mám pro vás 7 nových portrétů pro The Hollywood Reporter, kde si konečně můžete pořádně prohlédnout kompletní Kristenin outfit z tiskového dne Come Swim v Cannes. Je mezi nimi i ten, co je součástí POTM, který jsem vlastně ofiko nikdy nepřidala :D No, potom mám pro vás celkem 16 nových úžasných portrétů pro Grazia Magazine. A jako poslední mám pro vás jediný nepotagovaný portrét pro Madame Figaro, který je naprosto úžasný a já jsem se do něj zamilovala na první pohled. Je prostě dokonalý. Tak to určitě zkoukněte i v nové galerii. Bože, pořád mě to nepřestalo štvát :D
* * * * * * *
My biggest problem with other domains than sosugary is that I just don't get it. I get what I have to do when I have the gallery website done... but I tried to create the same thing at freefansitehosting and I just don't know how, I am totally lost. So if some of you know how it works, could you please write me with very deep and profound details, how the hell do I work with it? I am probably just stupid, but I just don't know how these websites work, that's why I have always worked with imagebam and here I am. For now, I am keeping the sosugary and I will see what's next. I shouldn't write any articles, I should really really study, but I am just a mess, I cannot concentrate. We went to Avon Walk this year with my mom and one friend that I haven't seen in a while and it was great. We went for the third time this year, it is always very beautiful and touching, how many people come every year to support this beautiful thing, to support people who are battling breast cancer, to spread awareness and to support the health research. My maternal grandmother died of breast cancer, so for me it's also very personal topic. Well. To Kristen now.

I have for you today some new portraits. And after I finish this article, I am definitely going to read some of italian syntaxis, there is no way for me not to do it. I really have to. But first things first. The only problem with most of the portraits is, that they are all tagged with gettyimage tag. I really hope that they will show up without it soon, but for now, I have only this version. It is 8 portraits for The Hollywood Reporter from which one is also part of this months POTM, but I actually never published it before. I also have for you 16 new portraits for Grazia Magazine that I absolutely adore! And the last one is for Madame Figaro and is fucking perfect, I love it so much. So check them out. You can find them all in the new gallery. Oh my god, I am still pissed so much, believe me, I will be talking about it for a looong time.

TAGGED_28329.jpg TAGGED_28129.jpg TAGGED_28529.jpg TAGGED_28629.jpg TAGGED_28729.jpg

TAGGED002.jpg TAGGED006.jpg TAGGED013.jpg TAGGED004.jpg TAGGED008.jpg


4 komentáře:

  1. Co ve FFH teď přesně nevíš? Já bych ti jakože ráda poradila, i když sama teď nevím, jestli tam něco nezměnili od doby, co jsem si tam galerii založila já, takže se nezaručuju Ale jestli budu vědět, nebo na to přijdu, ráda pomůžu :) Až na kódování, to stále neumim a štve mě, že tam mám ten design-nedesign, protože prostě nechápu, jak to tam mám nastavit a jsem líná se tomu víc věnovat V tom je ten sosugary lepší, ale to je fakt jediná věc, jinak je úplně na prd. A portréty jsou fakt bezvadné, mě úplně nejvíc zaujal ta jedna jediná fotka pro Madame Figaro, jako ta nemá absolutní chybu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, tak mi na mail přepošli ty maily od ffh a já se ti tam na to podívám, protože si pamatuju, že jak jsem měla loni blog o Ryanovi, ten index tam taky na mě vypadl, ale nějak jsem to zprovoznila, jenom si už nepamatuju jak Tak na to třeba přijdu, když ne, tak se ptej dál, protože ne, sosugary opravdu den nezachrání, akorát tě naštve

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem si taky podávala žádost na galerii na ffh, ale ještě mi od nich nepřišel e-mail No snad to nebude žádná tragédie na zprovoznění. Naštěstí je tady na blogu několik lidí, co už s ffh umí zacházet, tak můžou poradit :) Fotky z Avon pochodu jsem viděla a jsem ráda, že ses zapojila a celý den sis užila. Určitě to musí být fajn :) Já bych si někdy na takový pochod možná taky mohla někdy vyrazit Ale on se koná asi jen v Praze co? Nebo je i v Brně? Ale k fotkám. Je teda dost na prd, že většina z nich má tag, ale ony se časem objeví v HQ kvalitě a bez tagu. Z fotek pro The Hollywood Reporter se mi nejvíc líbí ty, kde jde v pozadí vidět to krásné moře. A ještě jednou musím napsat, jak stylový a prďácký byl tenhle její outfit ♥ I photoshoot pro Grazia je skvělý, ale už mě tolik nezaujal. Poslední fotka je taková zvláštní... Líbí se mi póza, ale už se mi moc nelíbí Kristenin výraz a co s ním dělají stíny

    OdpovědětVymazat
  4. no tak to je dosť na prd ani ja neviem čo budem robiť až sa mi podarí presiahnuť počet na sosugary a už som aj rozmýšľala nad niečim iným ale fakt je to ťažké niečo nájsť až na túto stránku a to kodovanie mno to bude zabijak poriadny       , mno tak uvidíme, inak fotografie sú nádheré, škoda toho tagu čo tam je ale inak paráda, najviac sa mi páči fotografia pre Madame Figaro, tam je proste božská, zamilovala som si túto fotku, normálne ma prevalcovala     

    OdpovědětVymazat