pondělí 26. června 2017

Gallery update 66.1: New/Old potraits


Osobní a informační část: Inspirovala jsem se u Katie to takhle nadepsat, protože ta osobní část je dneska fakt dlouhá a přijde mi, že fakt nepřehledná podle té anglické verze, jinak to asi dělat nebudu. Jen pro dnešek to ale oddělím i těmi popisky a ne jen mezerou mezi odstavci. Je několik věcí, o kterých vás chci informovat. Jak jste si mohli všimnout, v předchozím článku o mém návratu přibyla informace o tom, že vlastně zase tak moc zpátky nejsem. No... věc se má tak, že jsem myslela, že mi shořela grafická karta. Nakonec to vypadá, že je akorát nějaký vadný kontakt mezi grafickou kartou a monitorem počítače. To znamená, že když s tim divně pohnu, tak se z hodně věcí stane červená rozprsknutost a nedá se na tom moc pracovat. Teda dá, ale irituje mě to. Dneska, když jsem přišla večer domů, jsem s tím trošku praštila, když jsem to trochu moc zhurta odložila na gauč a ono se to zase chytilo, ale nepředpokládám, že by to mělo dlouhého trvání. Co to způsobilo? No nejspíš můj táta, ačkoliv se k tomu nepřiznal. Nebudu do toho šťourat, protože on je tím, kdo mi zaplatí počítač nový, vzhledem k tomu, že aktivně peníze aktuálně nevydělávám. Odešla jsem z práce, abych se mohla soustředit na školu, což se tedy i děje, ale zkrátka ty finance tak trochu chybí, když se stane něco podobného. Pořídit nový počítač ale bylo v plánu už před tím, než se tenhle podělal, protože v září odjíždím na Erasmus a Johnnymu je už přes 5 let a zkrátka má své... mouchy, pár škvír, nějaké ty ne úplně dokonalé funkce :D Na to, že jsem ho zkopla několikrát z postele ale vydržel hodně. Jinak teda, proč si myslím, že za to může táta? Protože jsem šla se psem a PC nechala na gauči otevřený a když jsem se vrátila, tak byl zavřený a táta už nebyl na kanapi, ale na zahradě. No prostě stejně jako třeba před 20 minutama do něj kopnul a on se sám zacvakl, což mu moc nepomohlo. Před chvílí se to tátovi stalo zase, že do něj strčil a zase se mi rozprsknul obraz do změti červených kostiček :D Opět jsem to opravila, ale jak dlouho to vydrží? Toť otázka. No nic. Zkrátka a dobře... co to znamená pro blog. No že budu muset fakt mega máknout z nahráváním fotek do nové galerie, protože jakmile tenhle počítač kiksne, je konec. Nebudu přehrávat tisíce fotek z pevného disku na server, ty fotky budou v tahu. Během víkendu jsem zatím zvládla nahrát fotky z událostí od roku 2002 do roku 2008 tuším, které jsem měla uložené v počítači ještě rozříděné. Zbytek bude už trochu horší. No... Další věc. Imagebam nakonec asi nezavírá, mimochodem. Ale já se i tak rozhodla fotky přesunout do nové galerie, vzhledem k možné budoucí hrozbě zavření hostingu. Dneska jsem udělala poslední zkoušku, takže už mají myšky... dá se říct pré. Ještě musí napsat jednu esej, ale jinak jo. Každopádně Kristen teď nemá nějaké velké množství novinek. Naopak, děje se úplné prd, protože si po dlouhém natáčení Underwater dává pauzu od veřejného života. Stihle teda znovu spolupracovat se Chanelem ve Francii minulý týden. Vypadá to na nový shoot, ale kdo ví, kdy se objeví. Kromě toho je ticho po pěšině a to dokonce teda i s paparazzi. Tak uvidíme, jak moc často tu budu, ale aspoň budu mít čas nahrávat do galerie. Mimochodem se mi tam podařilo nahrát layout, za což moc děkuju Nicol, Erice a Roxy, že mi s tím pomohly. Nicol za to, že napsala, že to jde, Erice za podrobný návod a Roxy za to, že mi vysvětlila, jak to doladit, protože jsem tele :D Ještě teda jedna věc, co se mého Erasmu týče. Nevím, jestli v NL není nelegální distribuovat fotky dál, tudíž si nejsem úplně jistá, jestli budu do galerie nahrávat celých 5 měsíců, co budu pryč, nebo jen dávat odkazy na cizí galerie, uvidíme. To ještě pozjistím. Teď ke Kristen.

Část týkající se Kristen: Přeci jen se mi podařilo splašit aspoň nějakou novinku. Objevilo se 7 nových fotek z photoshootu pro The New York Times, který se prvně objevil v březnu tohoto roku. Tehdy jsem se do něj okamžitě zamilovala a doufala, že se fotek objeví víc. Teď se tak stalo, no bohužel to kazí jeden detail. Tím je to, že portréty se zatím objevily pouze v potagované verzi. Já osobně doufám, že se brzy objeví i ve verzi bez tagu. Hodně v to doufám hlavně u prvních tří fotek, protože ty jsou naprosto dokonalé. Hlavně ty dva detailní portréty, ty jsou prostě nádherné. Kristen to na nich neskutečně sluší! Kromě těchto nových potrtétů mám pro vás i aktualizaci starých. Konečně se objevily portréty z Cannes pro The Hollywood Reporter bez tagu, zatím jen 4 z nich, ale mám víru, že se objeví i další. Kromě toho byly tyto portréty využity i u článku a rozhovoru v magazínu IO Donna. Rozhovor jsem ještě nečetla, ale plánuju vám ho přeložit z italštiny za předpokladu, že nebudou jiné novinky. Scany najdete také v galerii.
* * * * * * *
Personal section: So... here is the thing. Or two or three things I wanted to say. My computer is slowly dying. It is probably the graphic. Something is wrong with my display. I hit is a little bit today and it started working again, but since it was NOT good yesterday, I guess it will not last forever. We have already discussed options of new computer with my parents. Since I go to Erasmus in September, I would need a new one anyway, but I didn't expect it to go so soon. I have Johnny for 5 years and it is a long life for a notebook, but I wasn't ready to let him go, since I finally did all exams and I just really wanted to write articles and stuff. Actually, it was my dad who did it, because he kicked it when I had it open on the couch. I know, because I just went with my dog and when I got home, it was closed. But he is denying it :D So I am not saying anything, he's gonna pay for the new one, so I will keep my mouth shut. I hoped that it will last at least before I re-upload all pictures I have to the new gallery, because once I have new computer, everything is gone. I will not be copying thousands of pictures to it. Well. I uploaded events from 2002 to 2008 for now. I also have for you some bad news, because Kristen doesn't have any news and this period unfortunately lasts for few weeks. She is starting to film "JT" in few weeks in Winnipeg and since she was filming Underwater for months, she's now taking some time off from the public. So I don't have much to write about, but i can at least have more time to upload pictures to the gallery. I did my last exam today, so I am finally free (kind of). I will write an article about what to expect from me this summer. There is also a possibility that since September till the end of January, I will not upload any pictures in my gallery, but just give you links to other galleries, since I have no idea if it's legal in the Netherlands to share those picture. I hope it's fine and no one cares, but I will have to find out. Well. Now. To Kristen.

The Kristen part: I do have for you at least something today. I have for you 7 new/old portraits for The New York Times. This photoshoot first showed up in March and I absolutely fell in love with it. I hoped for more photos and my wishes became true, but unfortunatelly, they are all tagged. I truly hope that they will publish them without tags soon, because especially those headshot portraits are absolutely amazing. I also have for you edit, as The Hollywood Reporter portraits finally showed up without a tag in HQ. Some of them were used in italian magazine IO Donna with an interview with Kristen, which I haven't read yet, but I might translate it from italian to you, since I think there won't be much to write about next few weeks.

DCo4JF9UAAI-STP.jpg DCo4kXzUQAIwUpf.jpg 4.jpg DCo319sU0AAFGWO.jpg DCo319qUwAEKn0u.jpg

002_28229.jpg 003_28229.jpg 004_28129.jpg 004_28229.jpg 001_28229.jpg

4 komentáře:

  1. Vítej zpět! :)) okomentuju tady rovnou i ten předchozí článek, cos psala, ať to nepíšu ke dvoum
    Gratuluju ke zvládnutí státnic a klobouk dolů za to, co studuješ za obor i školu! :))) já to vzdala po dvou letech na ČZU a i když toho asi trochu lituju, pořád tajně doufám, že si ten titul někdy dodělám
    S těma novinkama, že Kristen nemá, buď možná ráda, kor když ti tak napůl kleknul ten počítač :) mě když kleknul můj Soňáček po 6 letech, myslela jsem si, že umřu a jinej počítač jsem prostě nechtěla! a samozřejmě, že v tu dobu, kdy kleknul, se o Lee objevilo nejvíc novinek, co snad šlo což mě přivádí k tomu, že počítač pořád po roce nemám, mám jen netbook, ale už za pár týdnů budu mít i novej notebook, protože už jsem usoudila, že je čas
    Jinak brácha byl v pohodě během pár dní, i když se nám pak do toho přidala i rýma a bolest uší, tak už to snad zvládne a v neděli odjede s rodičema na dovolenou a já budu mít doma klid A teď teda ke Kristen - ty první portréty pro The New York Times jsou boží! ♥  ten krátký hnědý sestřih jsem na ní měla stejně nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono je to vždycky na hovno, když se pokazí počítač nebo notebook. Já asi ještě dlouho nezapomenu, jak se zničehonic pokazil můj předchozí notebook. Prostě mu shořela grafická karta -_- A já byla nějak měsíc bez noťasu. Ale naštěstí se mi povedlo taťku překecat a teď mám notebook o něco lepší (je to Acer mimochodem ) a jsem maximálně spokojená. Snažím se k němu chovat, co nejlíp a v duchu ho uctívám, protože další notebook už mi nikdo nekoupí. Tak si dávám bacha Teď mi akorát začala blbnout myš, což mě štve, protože je jen pár měsíců stará. Tak snad se dá do pořádku ;) A budu držet palce s výběrem nového noťasu. Co dál? Chci ti poděkovat, že jsi sem napsala, že imagebam a tím pádem imgbox už zase fungují. Já bych na to jinak nepřišla No mám z toho fakt radost, protože to znamená, že teda všechny nahráté fotky nikdo nesmaže! A jak jsem teda četla, tak problém byl v hostingu a nedostatku prostoru. Aspoň že nás vyděsili z takového docela rozumného důvodu. Gratuluju ke zvládnutí zkoušky! Takže už budeš mít zasloužené volno? Až teda na tu esej
    Je mi teda líto, že Kristen nemá žádné novinky. To je dost na prd - ale snad se brzy zase něco objeví ;) Zatím si budeme muset vystačit s těmihle fotkami. Všechny portrétovky jsou skvělé, ale mně se nejvíc líbí ty pro THR ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Angie, ani nevíš, jak jsi mě potěšila, že jsi o mě měla starost, je to od tebe moc hezké a už je to naštěstí o něco lepší. :) ♥ Děkuju. :) Jinak, jsem moc ráda, že ses rozhodla založit si galerii, protože je to fakt dobrá, přehledná věc! :) Týjo, tak ještě, že to ta grafická karta nebyla, takové věci nejsou fakt sranda a dokážou pěkně vytočit! Obojí staro-nové fotografie nemají chybu, nikdy nepřestanu obdivovat její krásný obličej! ♥ Je to strašná kráska. :)

    OdpovědětVymazat
  4. mno tak aspoň, že je to tak, je to teda hrozné, že sa k tomu tvoj takto nepriznal     , ale stáva sa aj to a ako si povedala aj tebe, mne teda tiež a aj moj je už staroch a poriane mu nejde chladenie a ani podpora chladiacej dosky už poriadne nepomáha takže bude sa musieť meniť ale zatiaľ ide , takže je dobré, že sa na ňom ešte dá ako tak pracovať, ale asi by si nemala nechávať noťas niekde pri tatkovi aby sa nestala ďalšia kolízia, som tiež rada, že si dal dokopi galerku a to ich oznámenie tak to je teda dosť sprosté, že to takto strašia  a nič ale nespoliehala by som sa na to veľmi, fotografie sú parádne a tiež súhlasím, mne sa dosť páčia tie detailné fotky, tie sú proste perfektné a fakt škoda toho tagu tam to mohli vynechať     

    OdpovědětVymazat