čtvrtek 8. června 2017

Gallery update 65.8: New gallery + Brady Bear Awards 2017


Rozhodně to nevzdávám. Prostě ne, to není můj styl. Vím, že jsem se v předchozím článku vyjadřovala dost zoufale a dost vulgárně, ale nehodlám to vzdát. Nehodlám hodit pět a půl let budování tohohle blogu jen tak do koše, bez boje. Bude to hodně práce a bude to práce hlavně na prázdniny, protože do 22. června už bych se teď měla pouze učit, učit a učit, ale až to všechno skončí, vrhnu se plně na to. Nejhorší moment bude asi 1. července, až uvidím, jak všechny ty fotky zmizí z povrchu zemského. Velkou výhodou je, že jsem hrozný bordelář, co se mých souborů týče a tak mám velkou spoustu fotek stále uloženu a nesmazanou v počítači, tudíž nemusím fotky ukládat znovu, pouze je nahrát do nové galerie. Nakonec jsem se přechodně rozhodla pro sosugary, než najdu lepší variantu. Sosugary má limit na nevím jak velký počet fotek a pak už se musí platit, což úplně nechci. Jsou i jiné varianty, ale mnou zatím neprozkoumané. Nikdy jsem nechtěla webovou galerii, protože s těma věcma prostě neumím zacházet, to je můj největší problém. Takže uvidíme, jak to se mnou dopadne. Tedy jak to dopadne s galerií. Do nové galerie jsem nahrála pouze několik alb fotek, abych to trochu ozkoušela a nebudu se pouštět do nějakých velkých doplňovaček, dokud neudělám státnice a dokud nezjistím, jestli nebude lepší jiná doména. Uvidíme, uvidíme. Teď mám po vás první update galerie z nové galerie. Pořád z toho mám dost depku, ale nehodlám se tím nechat ovládnout. Teď jsem si před chvílí vzpomněla, že se mi o téhle situaci zdál sen před několika týdny, nebo měsíci. Z toho deja vu mi přeběhl mráz po zádech.

Kristen se včera zůčastnila akce s názvem Brady Bear Awards v Los Angeles. Je to akce, která se koná už několikátý rok po sobě a vždy se zaměřuje na podporu nějakých důležitých myšlenek a zároveň třeba na podporu obětí různých tragédií. Tento rok se zaměřili na podporu prosazení nových zákonů ohledně legálního držení zbraní, o pokus vybrat peníze na podporu prevence proti ozbrojeným útokům a na podporu obětí strašlivé události v Orlandu, kdy došlo ke střelbě v jednom z gay barů ve městě a došlo k masakru, který stál život 50 lidí. 49 obětí a pachatele. Zraněno bylo přes padesát dalších lidí. S některými z přeživších, kteří teror zažili, se Kristen včera setkala. Přítomná byla na této akci třeba také Chelsea Handler. Kristen je podle všeho hodně zapálená do boje proti zbraním, v Sundance v lednu i zmínila, že její další krátký film bude zaměřený na kontrolu zbraní. Kristen není v této organizaci moc dlouho, ale bylo řečeno, že už teď dokázala, že pro věc opravdu chce i reálně něco dělat a být velmi aktivní. Myslím, že je to opravdu skvělé, že se Kristen zapojuje do těhle akcí a k těmto organizacím, které bojují za dobrou věc. Já mám tedy ohledně legálního držení zbraní trochu možná kontroverzní názory, protože si myslím, že zakázání držení zbraní pouze zvedne počet těch získaných nelegální cestou, ale zase je to v USA docela liberální, v Texasu má každej doma tři brokovnice... No dobře, to je předsudek, ale nějaká větší přísnost by se hodila. Hlavně proto, že by to mohlo možná zabránit potenciálním dalším útokům. No... Kristen tam měla i nějaký projev na té akci, o tom až jindy. Teď mám pro vás 43 fotek. Kris na sobě neměla Chanel, měla na sobě top od Milly, sukni od Anthea a boty značky Zanotti. Líbí se mi ty kousky jednotlivě, ale přijde mi, že se ta sukně k tomu topu moc stylově nehodí. Jinak jí to ale moc slušelo. Můžete vidět, že Kristeniným odbarveným ježkem už začaly prosvítat její přirozeně tmavší vlasy... a pomaloulinku to dorůstá, ale Kristen se nechala slyšet, že si hodlá tenhle účes teď chvíli nechat, takže se neradujte předčasně :D Ještě dlouho nejspíš Kristen s delšími vlasy neuvidíme. No určitě koukněte i na fotky v galerii, stojí za to. A potřebuju návštěvnost, protože sosugary :D ale vůbec vás citově nevydírám :D
* * * * * * *
I am not giving up. I am just not. I put too much work into this blog to just walk away when a problem shows up. Yes, it is a huge problem, yes, it is fucked up, yes, it is freaking me out and yes it is going to take everything from me to make it right again, but I am not giving up on this site, it is more than 5 years. I cannot just leave it. It is not who I am. This blog is part of my life for so long. It is a complication and it is possible that I will have some crisis during the process of editing new gallery. It will be hard especially on July 1st, when I'll see all those pictures gone forever. Just like that. Thousands of pictures. Well I am a bit messy, which is good and bad in the same time. The good thing is that I basicaly don't clean my folders, so I basically never deleted any pictures. Well, I did, but not many of them. The worst thing for me is, that I will not have square previews anymore. I will have to get used to it. Right now I have for you first gallery update in new gallery. I have chosen sosugary for now, because I don't have many options. Scripts in my computer are not very supportive, nothing else works right now. I applied for freefansitehosting, but I am not sure if I will be able to make it work, I hope it's not too complicated. It is true, that sosugary is limited and I already have 600 pictures in the new gallery. It will not take much time before it's full. Right now I have decided to wait with the uploading a little bit, I will first start all my options, but I added the most recent events there. Right now I have for you photos from yesterday's event. Kristen attended Brady Bear Awards in Los Angeles yesterday. It is an annual event that is every year supporting different causes. I think this years topic was to prevent gun violence and to honor the survivors of Orlando shooting and the victims of this horrible crime against humanity. Kristen has met some of the victims and she also made a speach and if I got it right she partly co-hosted the whole event, which is amazing. I am so proud of my girl. How could I even for a moment think about closing this blog because all that gallery situation. It's not gonna happen. I actually had a dream about this, oh my god, it's scary! I had like really terrible deja vu right now. Obviously my mind saw this coming, this is scary. Whatever. Kristen wasn't wearing Chanel, that's new. She had a Milly top, beautiful Anthea skirt and Zanotti heels. I like all parts, but I don't know how it fits together. Enjoy photos, there are 43 in the new gallery.

013~0.jpg 015~0.jpg 020~0.jpg 045.jpg 047.jpg
046.JPG 027~0.jpg 001.jpg 029~0.jpg 035~0.jpg

2 komentáře:

  1. To mi s tou galériu je neskutočne ľúto a obdivujem že všetko chceš nahradiť. Podľa mňa je dosť blbé od imagebamu že tie fotky všetky vymaže stačilo iba zrušiť pridávanie ale fotky by zostali... čo ma vedia ku tomu že niekde som to používala aj ja takže asi by som to mala ísť nahradiť. Ale verím že všetko v pohode zas presunieš  a budeš mať všetko na inej galérii (vrelo odporúčam freefansitehosting)
    Som rada že sa Kristen zapája do takých veci a podporuje ich. Dosť súhlasím s tvojim názorom o tých zbraniach lebo fakt to podľa mňa veľmi nepomôže. Ako ten outfit ako spolu je dosť zaujímavý aj keď ma veľmi neoslnil lebo fakt ten top sa ku tej ružovkastej sukni nehodí ale tie topánky sú topovka. Popravde ja som s na tie vlasy už aj zvykla aj keď stále je to trošku čudné ale tak hlavne že sa jej to páči. Plus som dosť zvedavá že ako by to vyzerala v jej prirodzenej farbe takže verím že vyskúša tento krátky účes s hnedou.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, na sosugary je sice ten limit, ale přijde mi, že je docela jednoduché tam fungovat. Já taky přes tohle nejsem nějaký expert a Roxy mi to tenkrát musela trochu osvětlit. Ale ve výsledku fakt nejde o nic hrozného. Tak ti s tím budu držet palce! Mně už přišel e-mail z freefansitehosting, ale taky vím prd co s tím Naštěstí tu máme Nicol a ona se mi nabídla, že mi tu galerii udělá - bůh jí žehnej! Tak jsem zvědavá na to srovnání Všichni si teda FFH chválí, tak jsem zvědavá, jestli opravdu bude lepší
    Jsem ráda, že se Kristen tak "krátce" po Cannec zase objevila na nějaké akci. A ještě když jde o takovou dobrou věc. To držení zbraně v USA je dost diskutabilní. Ony se najdou pro a proti. Můj taťka třeba říkal, že pokud "jsi magor a chceš zabíjet, tak si tu zbraň vždycky seženeš", což si myslím, že je bohužel smutná pravda. Na druhou stranu si myslím, že by se v USA opravdu měla zpřísnit ta pravidla. Člověk by si myslel, že ten útok v Orlandu tomu jejich Senátu otevře oči. Ale oni pořád zpívají tu stejnou písničku... Hele mně se ten Kristenin outfit líbí Hlavně teda to černé tričko jí senzačně sedlo! Ta sukně se mi k němu skvěle hodí a je zajímavá - i když to řešení se mi trošku nelíbí, ale to je detail. Taky měla super boty ♥ Moc chválím i líčení, hlavně ty oči. Ale ty odrůstky jsou zvláštní Vypadá to docela divně. No já bych teda taky uvítala, kdyby se Kristen třeba jen náhodně objevila na nějaké akci s dlouhým příčeskem, ale vím, že u ní se toho nedočkáme

    OdpovědětVymazat