sobota 27. května 2017

Chanel Ombre Première Collection campaign: Videos


Kristen je už dlouhé roky múzou Chanelu a ať už Chanel ráda mám nebo nemám, tak se mu musí nechat, že nás obšťastňuje spoustou novinek s Kristen. Kristen je tváří i nejnovější kampaně na oční stíny a hned, když se objevily první fotky, jsem doufala, že to není všechno, co nás ohledně téhle kampaně čeká. Překvapilo mě to, protože o téhle kampani se v podstatě vůbec nevědělo a najednou se objevila. Mluvilo se hlavně o té na kabelky, která mi nakonec ve výsledku přišla taková trochu zabitá, ale tahle Ombré Premiere Collection kampaň je vyloženě magnetizující. Kristen neskutečně vynikají oči, když má kolem nich silný make-up a myslím, že líp si vybrat nemohli, co se tváře pro tuhle kampaň týče. Ke Kristen se to zkrátka hodí. No minulý týden začala kampaň ovládat New York, o čemž jsem vám psala před nějakými pár dny, no před dvěma dny se také objevil další úchvatný kousek kampaně. Mám pro vás hned tři videa pro tuto kampaň. Jsou rozdělená podle barev stínů a kromě toho, že jsou tam krásné detailní záběry na Kristen, tak k tomu má Kris i komentáře s tím, co pro ni jednotlivé barvy znamenají. Videa jsou opravdu skvělá, tak se rozhodně koukněte :)
* * * * * * * *
When the photos from the Chanel Ombre Premiere Collection came out for the first time, I really hoped it's not all. But for a long time, we had just photos and nothing else. Then the amazing New York takeover started and Kristen's face is all around the streets of the city right now. But that still wasn't everything and it wasn't what I was waiting for. Since I am kind of waiting untill all the interviews and portraits from Cannes are published, I am so happy that I can write article with another topic. Kristen also filmed three advertisment videos for this amazing eye make-up campaign. I love every single one of them. In every video, the theme is one color. Blue, black and red and I absolutely adore it! Kristen also talks about what those colors mean to her and it is really great. Kristen looks amazing.





4 komentáře:

  1. Jůůů, tak to jsou skvělé videa, musím říct, že se mi na ní líbí všechny ty barevné kombinace, ale nejvíce asi ta červená. :) Na těch videiích jde skvěle vidět, jak je Kristen krásná. ♥ Ty její rysy v obličeji. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní videa, ten pohled stojí za to, je elektrizující a Kristen je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. Oblečení od Chanelu se nám většinou nelíbí, ale řekla bych, že dekorativní kosmetiku docela umějí - aspoň z těch videí to na mě tak působí No jsou opravdu povedená! Taky se mi líbí, jak Kristen u každé barvy zvlášť říká, jak na ni působí a co pro ni znamená. Výrazné líčení jí v tomto případě hodně sluší. Něco takového se na photoshooty hodí, ale zase kdyby byla takhle nalíčená na nějaké akci, tak by se nám to moc nelíbilo

    OdpovědětVymazat
  4. vo všetkých troch videách ma krásne nalíčene oči ja by som to asi tak jednoducho nezvládla a je to pomerne dosť extra hoc ja sa tomu veľmi nebránim a páči sa mi to len by som si nevedla predstaviť si to na sebe, možno hej           ale je to pravda, vybrali si na to veľmi dobre

    OdpovědětVymazat