pondělí 8. května 2017

Gallery update 65.2: New personal photos


Kristen nemohla opustit natáčení Underwater kvůli MET Gala, jak už jsem jednou psala, možná dvakrát, no jedním z důvodů možná byl fakt, že potřebovala ten samý týden volný den na to, aby mohla dorazit na svatbu Ruth Bernstein. Ruth je Kristenina publicistka od doby, co jí bylo nějakých 13 let. Je to ta vysoká blondýna, kterou můžete vídat vždycky pár kroků za Kristen, jak na červeném koberci, tak občas i na paparazzi fotkách (třeba tady, tady nebo tady). Během let se samozřejmě velmi sblížily a jsou dobré kamarádky a tak Kristen nemohla před dvěma dny na její svatbě chybět. Já mám pro vás tři fotky z této události, možná se objeví i nějaké další. První fotku zveřejnil CJ Romero na svém Instagramu a díky tomu víme, že Kristen byla u stolu 15, což je životně důležitá informace :D Každopádně měla poměrně zajímavý outfit na svatbu, ale zřejmě byl volný dress code. Na fotce můžete kromě CJ vidět třeba i Jillian Dempsey nebo Ashley Benson, kterou asi většina zná převážně ze seriálu Pretty Little Liars. Na dalších dvou fotkách, které bohužel nejsou moc kvalitní, je Kristen s Ruth. Poslední fotka je pak ze včerejška nebo tak z někdy, už ne ze svatby. Kris je na ní se Stellou a s modelkou Lily Aldridge.
* * * * * * * *
Kristen couldn't take a beak from the filming of Underwater and go to MET Gala and one of the reasons could be, that she needed a day of to go to Ruth Bernstein's wedding. Ruth is Kristen's publicist since Kristen was 13 years old and they are very close friends. Of course she had to be there with her. Ruth is the blond woman who you can see in some pictures from events, who is always one step behind Kristen. Like here or here or here. She got married few days ago, and Kristen and some of her friends were there. I have for you three photos from it, maybe some more will come, but you never know. The first one was published by CJ Romero on his official instagram. Thanks to him we know, that Kristen was sitting at table 15. Which reminds me of one film I wanted to see, whatever. There are also two photos with the bride and one pesonal pic from yesterday, not from the wedding, with Stella and model Lily Aldridge. I love especially the first picture. You can notice there Jillian Dempsey or Ashley Benson in this picture.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com


Také mám pro vás jedno video ze svatby. Dostanete se k němu, když kliknete na animace.
I also have for you one video, if you click on the animations, you will get to it.

3 komentáře:

  1. Já moc ráda slyším, že byla Kristen Ruth na svatbě :) A samotné Ruth k této velké životní události moc gratuluju! Jo, ten její outfit je takový docela netradiční, ale působí docela stylově - i když já bych si vzala aspoň nějaké tričko a ne tu tričko-podprsenku, ale to je jen detail Ta první fotka se mi moc líbí ♥ To je taková klasika, co se pořizuje na svatbách :) No poslední fotka už se mi teda moc nelíbí. Hlavně ta Kristenina póza... A ten taneček mě teda pobavil Ale Kristen zatrsala parádně! Trošku mi tu připomněla Ellen, co vždycky trsá s publikem po svém monologu

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že si užívá i volného času a zašla Ruth na svatbu. Navíc se mi líbí ten nápad, že každý může přijít v čem chce a je vidět, že si to tam vážně užívala :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak celkom zaujímavý outfit zvolila na túto príležitosť ale svojský a keď sa mohlo tak prečo to nevyužiť no nie      ja by som zrejme dvakrát neváhala, je teda vidieť aj podľa animáčiek, že sa dobr ebavila a užila si to spolu s priateľmi, a je pochopiteľné, že tam nesmela chýbať

    OdpovědětVymazat