neděle 21. května 2017

Gallery update 65.5: Cannes Film Festival 2017 - 'Come Swim' Premiere


Tak, konečně je to tady. Na tuhle chvíli jsem čekala hrozně dlouho! Kristen přijela na 70. filmový festival v Cannes a představila tam svůj - mnou už velmi očekávaný - krátký film 'Come Swim'. Premiéra snímku proběhla včera, 20. května a Kristen se samozřejmě ukázala i na červeném koberci, jak jinak. Kdyby ne, tak bych se asi zbláznila, vzhledem k novinkovému tichu, které trvá už několik dlouhých týdnů, co Kris točí nový film. Viděla jsem ty fotky už když jsem včera přišla domů, ale byla jsem na pochodu Praha-Prčice (já tedy Tábor-Prčice) a byla jsem tak mrtvá, že už jsem nezapínala počítač. Dnes jsem pro vás ale uložila celkem 164 fotek z červeného koberce, protože očividně nemám nic lepšího na práci a vůbec bych se neměla učit :D Kristen měla na sobě překvapivě Chanel. Překvapivě doufám vyznělo hodně ironicky, protože tak jsem to zamýšlela :D Já z toho teda nijak nadšená nejsem, protože ty šaty mi přijdou fakt divný a vůbec se mi nelíbí. Přijde mi, že vypadají jako koberec. Ještě možná, kdyby byly třeba kratší, ale to se zase nehodí na premiéru v Cannes, takže zkrátka... z nich nejsem nadšená. Nějakým podvným způsobem ale Kristen vypadá naprosto skvěle i v těch strašných šatech, takže fotky se mi líbí. Hlavně jsem nadšená, že se konečně někde objevila a těch fotek bude mnohem víc, doufám. Minimálně tedy proběhl nějaký ten tisk, takže určitě pár portrétů a nějaké ty rozhovory. Kris měla opravdu skvělý make-up, ten se mi moc líbí, hlavně to líčení očí... a jako pozitivum můžeme možná brát, že ty šaty, co měla, vynikají, protože nic podobného na sobě nikdo neměl:D Ale to je asi tak jediné jejich pozitivum. Jinak teda na fotkách můžete s Kristen vidět i hlavního herce z filmu Come Swim, Kristenina dobrého kamaráda Joshe Kaye, a spolu s ním také na některých fotkách producenta filmu Davida Ethana Shappiro, který s Kristen spolupracoval už dřív na hudebním klipu pro Sage + The Saints. Tak určitě prohlédněte fotky a dejte mi vědět, co si o outfitu myslíte vy. Mně se na něm nejvíc líbí boty :D
* * * * * * *
Sooooo, yeah, it's here. The moment I was waiting for for soooooo long! Kristen arrived yesterday at this year's 70th annual Cannes Film Festival and here very expected short film 'Come Swim' European premiere took place there. Of course, she had to be there to present her film and of course she appeared on the red carpet, which I am thrilled about. I've seen these pictures when I arrived home yesterday, but I was almost dead, so I didn't post them, but I am here now. I saved for you 164 photos from the red carpet, because I obviously don't have better things to do. I do actually, I have to study, but that's actually the reason why am I saving so many pictures :D. Kristen was surprisingly wearing Chanel, which I am not hapy about. Nor now, nor almost ever. I loved Kristen's make-up, I love her hair grew back a little bit, it's a bit longer and I also think it is a bit lighter than it was on the Personal Shopper premiere few months ago actually. I hate the dress. It looks like a carpet. It's terrible. Like... seriously, I hate it. I think I would like it more if it would be shorter, which is probably not appropriate for the red carpet in Cannes. I've seen the new collection, I knew Kristen will choose from that and I knew that I will not like it, so I wasn't surprised or disappointed, I'm just saying how it is. But somehow, Kristen looks gorgeous and cool in it, despite the fact the dress itself is terrible, so I love these pics, every single one of them and I am so excited for Kristen to be in Cannes again. I cannot wait for more photos, I already saw the outfit for press junket and it's hot and badass, made my day. So there will be stuff to write about couple of days, so I'm glad. You can see there with Kristen the main actor, Josh Kaye and David Ethan Shappiro, who is the producer and he also worked with Kristen in the past. Check out the photos and let me know, what do you think.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. *Aktuální články
    1.    Pyšný lakomec si neumí hrát jako dítě    Před 5 minutami
    2.    Dobrota zde musí být jenom k tomu, co si dobrotu zaslouží    Před 52 minutami
    3.    Všechny strategie mají svaté priority    Dnes v 14:00
    4.    Díky Bohu nám bude už brzo všem lépe    Dnes v 13:05
    5.    Ano, díky insekticidům zde bude lépe    Dnes v 13:00
    6.    Miloš Zeman je jako prášek na bolavý zub    Dnes v 12:00
    7.    Proč je duševní práce nejlépe placená?    Dnes v 11:12
    8.    Zkuste vědecky dokázat to že realita existuje?    Dnes v 11:00
    9.    Je v ekonomickém ráji přídělový systém?    Dnes v 10:00
    10.    Je správné odmítnout výhodné nabídky?    Dnes v 9:00
    11.    Je správné milovat příživníky?    Dnes v 8:00
    12.    Proč psychická degenerace nejde léčit?    Dnes v 7:45
    13.    Lze se připravit na krize?    Dnes v 7:00
    14.    Začarovaný ekonomický kruh    Dnes v 6:00
    15.    Co je základem spokojeného života?    Dnes v 5:55
    16.    Bůh je jenom GVKB    Dnes v 5:40
    17.    GVKB ví jak být lepší než konkurence    Dnes v 5:33
    18.    Je Ježíš Kristus pohádkou pro idioty?    Dnes v 5:00
    19.    Veliký záběr na mozek    Dnes v 4:00
    20.    Lépe už bylo a bude nám už jenom hůře    Dnes v 3:00

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, ty šaty jsou opravdu, no, slušně řečeno, divný. Ale opravdu se odlišila, to jo.

    OdpovědětVymazat
  3. Taktiež som sa na Cannes tešila keďže tam je teraz moja dosť obľúbená herečka a taktiež tam bola filmu premiéra takže jupi jej. S tými fotkami ťa obdivujem že sa ti chce ich všetky sťahovať a ešte ručne lebo ako ja som to tiež dakedy robila (200 fotiek) no proste staré dobré časy ale teraz už to robím rýchlejšie cez program... A ako neviem čo sa mojej hlave stalo ale mne sa tie šaty aj páčia aspoň ten štýl možno keby nebola taká látka. Napríklad by to možno bolo pekne keby to bolo proste jednoducho čierne to šede a to béžové tiež len z obyčajnej látky žiadnej lesklej... Líčenie je dosť pekné a páči sa mi že je taká tam tieňová linka. Ale popravde s tým outfitom mi tie vlasy sa ku tomu nehodia aj keď no...

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že se teď kolem Kristen něco děje a ty budeš mít (snad) na pár dní vystaráno s novinkami :) Já teda musím říct, že mně se ty její šaty, byť jsou od Chanelu, docela dost líbí To je asi poprvé, co se na oblečení od téhle značky neshodneme Přijde mi, že je to prostě Kristenin styl a jí opravdu skvěle sedly! Ale máš pravdu, že by asi mohly být trochu kratší - ale pak už by ji možná ani nemuseli pustit na červený koberec s tím jejich dress codem tam... Líčení měla teda opravdu na jedničku! Hlavně ty oči jsou udělány parádně! Na závěr se musím prostě pozastavit nad těmi jejími vlasy Vidím, že je má o trochu delší a jak jsou platinově blond tak to vypadá... zajímavě a divně zároveň Jsem zvědavá, co s tím Kristen provede do budoucna :)

    OdpovědětVymazat