pondělí 20. února 2012

“Breaking Dawn: Part 2″ Trailer To Debut on March 23rd with “The Hunger Games”

Slyšeli jste o Hunger Games? Já jsem z tohohle filmu tak nadšená... teda on ještě neni, ale těším se na něj, ačkoliv jsem nečetla ty knihy:D I když to udělat chci. Kamarádka o tom pořád mluvila a tak jsem viděla nějaký ty ukázky a oba ty trailery a vypadá to fakt skvěle, jsem zvědavá:) Možná se ptáte, proč vám tu vykládám o Hunger Games, když s tim filmem nemá Kristen naprosto nic společného... no není to tak úplně pravda, protože je možný najít hned několik přímých spojitostí mezi Kristen a někým z Hunger Games... třeba s představitelem jedné z hlavních postav - Joshem Hutchersonem - hrála v Zathuře... další příklad... Stanley Tucci hrál ve filmu Co se vlastně stalo? Kristen tam měla sice jenom malou roli, ale tak stejně se znali... Se Stanleym Tuccim dokážu dvojnásobně spojit i Cama Gigandeta, ale to je trochu o něčem jinym:D Ještě jedna souvislost... Toby Jones hraje ve Sněhurce a Lovci a hraje taky právě v Hunger Games, takže se s Kristen taky znají...:D Dokážu najít i nepřímou spojitost, přes jednoho herce se dostanu na Eddieho Radmainea a přes toho a film The Yellow Handkerchief zase ke Kristen... vlastně dokonce přes dva herce se timhle způsobem ke Kristen dostanu...:D Dobře, už to stačilo, já vím. Ale mě hrozně baví tyhle spojitosti hledat. Propojenost herců je někdy vážně až šílená... takhle jsem dokázala propojit spoustu herců z Twilight ještě z doby před Twilight. Hrozně mě baví v hlavě kreslit tyhle pavouky, jsem schopná projíždět informace o hercích a filmech klidně dvě hodiny v kuse...:D
Ale dost už bylo těhle šíleností... skutečný důvod, proč tu teď blábolím o Hladovejch hrách je ten, že první oficiální trailer na poslední díl Twilight ságy bude zveřejněn v kinech před promítáním Hunger Games a to před každým promítáním ve všech kinech, kde to budou promítat, od 23. března přes celý první promítací víkend. Ta studia si od toho slibují větší návštěvnost na Hunger Games a zároveň reklamu na Breaking Dawn druhou část... marketing, známe to... jen jsem měla potřebu vám to zdělit, páč kromě Hunger Games mám pár dalších filmů, na který se těším. Jedním z nich je právě Rozbřesk:)
* * * * * * * * * *
Did you hear about The Hunger Games? I'm so excited about that! Actually I didn't read books but still, I'm excited, because my friend still talks about that and I watched both trailers and I think it's gonna be amazing. Why am I talking about The Hunger Games movie when Kristen doesn't have anything commmon with it... actually, that's not totally true. There is first connection... Kristen Stewart played in the movie Zathura with one of the main characters from The Hunger Games - with Josh Hutcherson. Actually, I have another one... Stanley Tucci played in What Just Happened... Kristen had just small part there, but they probably know each other... Actually Stanley Tucci have another two connections with Cam Gigandet, but that's nothing about Kristen, back... another connection Toby Jones plays in Snow White and the Huntsman and he plays in The Hunger Games too... I just love finding connection between actors... I do it sometimes and it's fun... I found a connection - actually two connections... with Eddie Redmayne, who has direct connection with Kristen from The Yellow Handkerchief movie..., and The Hunger Games... Okay, that's enought. Why am I talking about The Hunger Games? Not because of all connections I was able to find... The point is, that:
The trailer for the fifth and final "Twilight" movie, "Breaking Dawn Part 2," will debut exclusively on "The Hunger Games" in March. The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2′ trailer will debut exclusively on every 'Hunger Games' print on its opening night for what will be Lions Gate's largest release ever.
So official trailer to the Breaking Dawn part 2 will be released on March 23:) And it's cool! :)

1 komentář:

  1. peníze,peníze a peníze...no jo,prostě dnešní svět na Hunger Games jsem taky zvědavá :) ale nejdřív se asi podívám na film a pak si možná přečtu knížky :) a taky se děsně těším na ten trailer ♥ ale je mi trochu smutno,že už to tento rok skončí :(

    OdpovědětVymazat