pondělí 13. února 2012

Italian Vogue photoshoot 2012 - Behind the scenes (+ photos)

Něco, co se netýká Sněhurky a Lovce. Máte radost? :D Mám pro vás jedno video, je to video z focení jednoho shootu, kterej Kristen nafotila na konci roku 2011... Ten photoshoot byl pro Vogue Italia a ty fotky jsou takový... zvláštní...:D No řekněme si to narovinu, jsou divný. Nebo aspoň většina z nich. Je jich osm, no ty první dvě se mi fakt líbily, udělala jsem z nich taky design na tenhle blog... ale jinak jsou takový zvláštní prostě no:D Když jsem tyhle fotky viděla, vzpomněla jsem si na ty zvěsti o tom, že by snad Kristen mohla mít šanci na obsazení do role Lisabeth v americkém remaku filmu Muži, kteří nenávidí ženy... nakonec tu roli získala Rooney Mara, která byla skvělá, ale myslím, že stejně tak skvělá mohla být Kris. Vzpomněla jsem si na to kvůli těm vlasům a obecně tomu, jak tu Kris vypadá... no ale Noomi Rapace je stejně nepřekonatelná, to je Lisabeth z originálního švédského filmu a ten mně se asi vždycky bude líbit víc, ale to jsem trochu odbočila...:D měla bych mluvit o tom videu... no je to jen takový sestřih s hudebním podkladem, žádný rozhovor nebo tak, ale tak koukněte se, rozhodně;) uvidíte, jak všechny ty divný fotky vznikaly:D Ale ne, ta třetí je taky hezká... já mám z toho takovej rozporuplnej pocit no:D
* * * * * * * * *
Something what is not about Snow White and the Huntsman. Are you happy?:D I have for you one video, it's from Behind the scenes of Kristen's photoshoot from the end of year 2011. I was shoot for Vogue Italia magazine and those photos are really... interesting. Okay, I have to say it. They're weird, I can't help myself:D I like some of them. They're eight, I like the fist one, I really love the first one, the second one is nice too, but some of them are really weird. But I used them for design of this site... When I saw these photos, I remembered about rumors which were saying that Kristen shoul be one of actresses whose could play in The girl with the dragon tattoo... I think she could be great for it... but Rooney Mara was great too... and Noomi Rapace from the original Sweden one was totally unbelievable awesome! I will ever like more the original one from Sweden than the American one, but I was supposed to talk about Vogue photoshoot... this video is from the shooting...:


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: