středa 29. dubna 2020

Gallery update 76.7: Bunch of personal pics + videos


Ahoj všichni, jak se máte? Jak se držíte? Moje karanténní deprese ještě trochu trvá, ale částečně se uklidnila, trochu míň to řeším a jsem taková v útlumu no. Dneska mám mimochodem narozeniny. Neříkám to proto, abyste mi přáli nebo tak :D i když je to hezký a moc mě to těší, ale tak nějak mám potřebu se svěřit :D Dneska je mi 26... a je mi z toho trochu mdlo, abych pravdu řekla :D Nechápu, kam ty léta utekly, jsem stará. Už nám lásko není 20 let, už nám není ani 25... :D No jo, už to můžu taky zpívat, ach jo. Narozeniny jsem zatím oslavila tím, že jsem si pustila 26 od Pokáče a jinak vůbec nijak Ono se to ostatně v karanténě slaví dost špatně. Ale já nejsem úplně ten typ, kterej by slavil narozeniny nějakýma velkýma oslavama s přáteli, obřím dortem atd. Já si radši dojdu s někým někam sednout, dát si pár pin nebo ciderů, pokecat, než že bych od někoho čekala nějaké dárky nebo překvapení. To vůbec ne. Naopak to nemám ráda. Pro mě je nejdůležitější být s těma lidma, které mám ráda a to, že si na mě třeba vzpomenou a myslí to upřímně, je pro mě mnohem víc než nějaký dárek. Mám radost, když něco dostanu, ale zároveň by mi nevadilo, kdybych nedostala vůbec nic, není to pro mně důležité. Obecně narozky moc neprožívám, je to pro mě v poslední době spíš depka než cokoliv jiného. Člověk by měl slavit každý den, kdy je naživu. Ale letos jsem měla být právě teď ve Stockholmu. Tak to mě jako trochu štve, protože kvůli situaci jsme to musely s mamkou zrušit. Ale tak Stockholm nejspíš ještě pár let bude stát, takže holt někdy příště. Obecně bych rok 2020 zrušila :D Ten rok od mých 25. narozenin do dneška byl hodně zajímavý a plný dost zásadních událostí v mém životě, ale teda poslední měsíc a půl mám pocit, jako by mi někdo trochu ukradl tím, že člověk prostě nikam nemůže a dělá celé dny tak nějak furt to stejné. Ale tak dá se přežívat... Doufám, že i vy se máte fajn. Teď už se opatření trochu uvolňují a i já možná už méně než za měsíc půjdu do práce, tak jsem celkem ráda, už mi chybí někam chodit a pracovat. Myslím, že mě to brzy přejde, až zase nastoupím, ale jistě chápete :D

No, v rámci svých narozenin jsem se rozhodla lehce oslavit ještě zpětně ty Kristeniné, které byly před 20 dny, 9. dubna. Kristen oslavila, jak jsem již psala před pár týdny, své 30. narozeniny a její přítelé a známí a spolupracovníci neotáleli a začali zveřejňovat společné snímky s Krie či různé osobní snímky Kristen, aby oslavily její významné jubileu. A obecně teda každý rok přijde pár skvělých osobních fotek v rámci jejích narozenín, ale letos toho bylo neskutečně moc, asi i tím, že Kris slavila narozeniny v karanténě, a tak ji chtěli potěšit, anebo proto, že to byly kulaté 30. narozeniny, těžko říct. Každopádně toho bylo hodně a každá jedna fotka je skvělá. Je jich celkem 36 a jsou fakt perfektní. Můžete tam vidět CJ, Suzie, pár dalších lidí, včetně Emmy Roberts nebo Dylan Meyer, Kristeniné přítelkyně. Můžete tam vidět Kristenina pejska Cole a tak různě. Kromě skvělých fotek mám pro vás i 4 videa. Dvě jsou jen koláže s hudbou od Adira, jedno je z Kristeniné dovolené v Itálii před rokem nebo jak je to dlouho a to první, tak je vlastně víc videí v jednom, která zveřejnila Suzie Riemer a ze kterých docela umírám :D Tak se určitě koukněte a zatím se mějte fajn :)
+ + + + + + +
It's my birthday today. I am not saying that to get your attention or anything really, but that's what's new in my life. I turned 26 today, which scares me to death to be honest, I feel quite old. The year when I was 25 was pretty cool I have to say, although the last few months didn't really work out as I wished and hoped. I was to be in Stockholm right now, celebrating my birthday with my mom doing the thing I love the most, travel, explore the world. I can't do that right now, but I am not going to cry over that, it is what it is, you have to accept it and go on. Birthday 2020 won't be as special as it should be, but it doesn't really matter. I actually don't care much about my birthdays, we should celebrate every day we are alive, not just one. But I do enjoy to see people wishing me a happy birthday, people who actually do mean it, not just because facebook tells me. Those wishes make my day special, not gifts or celebrating. So I am glad I have people in my life that truly care about me. I feel lucky. Anyways, apart from my mid life crisis (I hopefully have more than another 26 years in front of me, but... you know what I mean...), I am fine. The quarantine depression is still a thing, kind of, but it kind of settled. How are you?

Well on the day of my birthday, I would like to honour Kristen's birthday a little more. It's been 20 days since Kristen's 30th birthday on April 9th and I have for you 36 personal pictures that were published by Kristen's friends and co-workers on that day to honour her birthday. It is honestly one of my favourite days that concern Kristen, because we usually get a lot of personal pictures, this year being a little more special, since she turned 30... her friends went nuts and spammed social media. And these 36 pictures are probably just a part of what was published around the internet, but it's what I got and I live for posts like these. So these amazing personal pictures include photos with Kristen's best friends CJ Romero and Suzie Riemer, there is also pic with Kristen's girlfriend Dylan Meyer, that's the first one, and then there are pics from Adir Abergel, Tara Swennen, Emma Roberts, Ella Balinska and some other people that I don't know by name, but I just love every single one of these pictures, so check them out in the gallery. I also have for you four videos, the first one consists of more than one video, but all of them are put together and they make me crack :D They were all published by Suzie on the day of Kristen's birthday. There are two from Adir and one other from Suzie from Kristen's holiday in Italy last year. So check it out.







3 komentáře:

  1. Tak to přeju všechno nejlepší k narozeninám - hlavně teda zdravíčko, to je v dnešní době nejdůležitější :) Já teda narozeniny neslavím skoro vůbec, akorát mi vždycky taťka popřeje, dá mi nějakou peněžní částku, a pak si "vzpomenou" lidi na facebooku
    Těch fotek s Kristen se objevilo opravdu hodně a všechny jsou zajímavé a některé i docela crazy Mě teda nejvíc dostala ta, kde je s Cole a má ty delší blond vlasy... i když teď nevím, jestli jsou její, nebo to je paruka/prodloužení kvůli tomu filmu Happiest Season (jestli se to tak jmenuje). Každopádně je to trochu zvláštní, ale fotka s Cole je rozkošná :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ja sa tiež určite pripájam a gratulujem ti k narodeninám, aj keď ti to asi nerobí veľkú radosť pripomínať ti to

    OdpovědětVymazat
  3. mno a teraz som to postaral lebo som omylom stlačila komentovať , v poslednej dobe sa mi to stáva ako si často , mno takže pokračujem, ja som na tom rovnako, nikdy ma nebavilo robiť veľké oslavy, tiež si len taká rada posedím s ľuďmi čo mám rada, to s tou prácou ťa veľmi dobre chápem, ja už by som do nej tiež rada išla, aj keď viem, že keď do nej začnem chodiť, tak budem opäť nadávať , ale doma ma to už fakt nebaví, a už si na to celkom dobre zvykám, to nie je tiež dobre, lebo to bude ešte horšie potom nastúpiť do práce, bolo to skvelé, oddych je fánj, no už je toho až veľa keď je človek takto v kuse doma, čo sa týka fotiek a videí, tak tie sú parádne, nás prvé dve videá má straaaaašne pobavili, sú úžasné a nasmiala som sa pri nich, kľudne mohli byť aj dlhšie, určite by som to zniesla

    OdpovědětVymazat