čtvrtek 9. dubna 2020

Happy 30th Birthday, Kristen!


Buďme k sobě upřímní. Věřili byste tomu, že Kristen dneska slaví 30. narozeniny? Já totiž ani náhodou. Nemůžu uvěřit, že už je Kris 30. Ne, že by to byl nějaký převratný věk, ale stejně. Kromě toho, že by klidně mohla pořád hrát puberťáky vzhledm k tomu, jak mladě vypadá, tak mám pocit, že jsem stará. To, že je Kristen dneska 30 znamená, že se blogováním, které se alespoň okrajově týká Kristen, zaobírám už víc než 11 let. Blog o Twilight jsem založila někdy v lednu 2009. Připadám si stará, protože Kris bylo tehdy 18 let a mně bylo 14... Byla jsem tu, když Kristenina kariéra raketově nastartovala s prvním Stmíváním, přes všechny úspěchy i neúspěchy, sledovala její kariéru růst a rozvíjet se a hlavně jsem sledovala, jak Kristen sama roste a jsem neskutečně hrdá na ženu, kterou se Kristen stala. Když se během tak krátké doby tak hrozně moc proslavila, bylo to hodně náročné pro její povahu a její úzkosti, nikdy nechtěla být herečkou, aby byla slavná, ale zkrátka proto, že chtěla být součástí vytváření filmů a sláva pro ni byla a asi vždy bude něco ne úplně snadného. Když se ale podívám na ten vývoj, je opravdu znatelný a jsem za to moc ráda, jsem opravdu ráda, že je Kristen vždy 100% sama sebou a že je hlavně spokojená s tím, kým je. Jsem na ni pyšná a zároveň ji každým dnem mám ráda stále více a více, právě proto, že je, kým je. Sláva ji nezkazila, není to žádná dylinka, je pořád při zemi, skromný člověk s láskou k filmům, i přesto, že její tvář znají snad všichni a pořád jsou jí někde v patách paparazzi. Jsem ráda, že ji showbyznys nezkazil tak, jako mnohé zkazit dokázal a jsem ráda, že i přes různé krize z mé strany, jsem byla schopná vytrvat a můžu psát tenhle článek, ve kterém Kristen můžu popřát vše nejlepší k 30. narozeninám! Poslední rok byl dost šílený, Kris vyšly hned 3 filmy, jeden další natočila a měla spoustu plánů i na tento rok. Práce ale teď musí počkat vzhledem k nastálé situaci, ale věřím, že ji to nezastaví v plnění svých snů. Doufám, že se CJejem v karanténě narozeniny pořádně oslaví a že jsou v bezpečí a zdraví. Jako obvykle, i letos se Kristenini fanoušci semkli a vybírali peníze na charitu, ale s tím vším kolem Covidu se úplně nepovedlo vybrat moc. Přesto spousta lidí přispěla alespoň trochou do mlýna a vybralo se na zvířecí charitu Best Friends - save them all něco málo přes 2000 dollarů (asi 48 tisíc korun), což sice není tolik jako v předchozích letech, ale pořád je to skvělé. Edit: Nakonec se vybralo 5 145 dollarů, což dohromady dává přes 120 tisíc korun, což je naprosto skvělé. Někdo přispěl asi 3000 dollarů ještě dnes. Mám trochu dojem, že to mohl být někdo kolem Kristen samotné... protože to už je celkem hooooodně dost peněz. Tak ještě na závěr Kris ještě jednou přeji všechno nejlepší k narozeninám a těším se, čím nás překvapí v následujících letech:)
+ + + + + + +
Let's be honest. Would you believe it? Today is Kristen's 30th birthday! So happy birthday, Kristen! It is kind of unbelievable, because for me, it doesn't mean only that it's her birthday today, but also that I am actually involved with blogging about her for more than 11 years. I have started blogging about Twilight saga in the begining of 2009. So I am involved with Kristen over a decade, so the fact she is turning 30 today is kind of surreal, because she was 18 when I first started writing about her life and career and now she's 30. It makes me feel kind of old, because I was 14 when I started that blog, it's like... not real anymore. Well, at this day, since Kristen is celebrating this surreal milestone in her life, I want to wish her all the best in life. I hope her career will still grow and blossom and I am sure she'll continue to make her dreams come true, even though the time is unstable now. I can see how much she's grown since she was 18 years old. I have been here to see it all, the whole craziness after the first Twilight film came out, I have been a witness to her career's rocket turn, I have been here for the ups and downs and I love and adore and admire the woman she's become. I love her and I will continue to love her probably till the end of my life, for who she is. 100% herself at any cost. She's been my favourite actress since like forever now and I am honestly excited to see what her future holds and I can't wait. As usual, the fans of Kristen has made an oath to raise money for some good cause, well then the whole Corona outbreak has come and everyone had more important things to think about or causes to donate to, yet the fans has raised over 5 000 dollars to an animal rescue charity called Best Friends - Save them all, which is still cool. So yeah... it's been a pretty rad year for Kristen, she had three movies coming out, she's filmed another one that I am really excited about. She's working hard and I can't wait to see what's coming next.

6 komentářů:

  1. Letí to hrozně, taky jsem celkem čuměla že jí už je 30 let. Nevypadá na svůj věk, klidně bych jí typla méně

    OdpovědětVymazat
  2. Ten článek jsi napsala tak krásně :) je neuvěřitelné, že už je jí 30 let. Ten čas letí tak strašně rychle, až to není možné. Každopádně jak píšeš, vůbec na svůj věk nevypadá. Kristen jsem si oblíbila díky roli Belly ve Stmívání a doteď je to asi má nejoblíbenější herečka. Doufám, že si narozeniny užije a přeji ji jen to nejlepší. Mnoho zdraví a úspěchů

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ji ze srdce všechno nejlepší ♥
    Love You Kris ! ♥Na ikonku bych chtěla Florence Pugh :3 děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš a kdybys nenapsala tenhle článek, tak já bych asi úplně zazdila, že má dneska Kristen narozky Musím říct, že jsi to v tomhle článku celé opravdu moc pěkně shrnula. Je pravda, že od Stmívání
    si Kristen prošla mnoha změnami, ale myslím si, že právě teď je přesně tam, kde má být a je člověkem, kterým chtěla být :). Rozhodně bych jí ale 30 netipla. Spíš bych řekla, že se zamrazila někde ve věku 27 Každopádně jí ale přeji všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí a plno zajímavých kariérních nabídek. Jsem hodně zvědavá, co všechno si pro nás přichystá do těch dalších kulatin :)Jinak děkuju za přání k narozeninám A ráda slyším, že si to datum aspoň matně vybavuješ. Já jsem si v posledních dnech pohrávala s myšlenkou, že bych si datum narození smazala z facebooku, abych věděla, kdo skutečně ví, kdy ty narozky mám, ale pak jsem si říkala, že nechci být smutná z toho, že mi nikdo nepopřeje, i když je mi jasné, že to jen kvůli tomu oznámení na fb Taky si mě hodně uklidnila s tou bakalářkou - to už je teda opravdu úctyhodný přesah Mně teda vedoucí říkal, že u obhajoby by po mně mohli chtít vysvětlení, proč jsem přesáhla, k tomu bych jim snad jen řekla "čím víc, tím líp, ne?" A k Emily - já si taky myslím, že krásně zpívá, ale na pěveckou kariéru by to asi nebylo. Judi tenkrát asi měla nějakou vidinu, že Em tak dobře poradila :) Jinak nevím, jestli jsi to zaregistrovala, ale "Jungle Cruise" posunuli až na 30.července 2021 - takže nebudeme čekat dva roky, ale už tři -_-

    OdpovědětVymazat
  5. ultimate-lilycollins9. dubna 2020 v 14:36

    Cože? Kristen je 30 let? Tak doufám, že budu mít ve 30 stejné štěstí jako ona a budu vypadat o 8 let mladší... Je to opravdu neuvěřitelné, přesně, jak píšeš, taky jsem se o Kristen začala blíže zajímat kolem roku 2009, přišly první blogy o Twilight a byla to úplně mlaďoučká začínající herečka. Teď je z ni žena s úžasnou kariérou. Ale opravdu Tě naprosto chápu, teď v březnu oslavila Lily své 31. narozeniny a taky nechápu, co se stalo, jak to může být tak rychlé .Každopádně přeju Kristen jen to nejlepší, ať je šťastná a pořádně to oslaví, i když bude muset v souladu se situací. Opakuju se, ale opravdu je to neskutečný, doufám, že ji třicítka přinese jen dobré ovoce ♥

    OdpovědětVymazat
  6. tak opäť mi to nevyšlo aby som jej popriala v jej deň , ale to asi nevadí, bude to teraz, mno a máš pravdu na to koľko má je takmer ešte stále ako dievčatko , čo je jednoznačne dobre, bude vyzerať strášne dlho mladá , čo je skvelá vec, ja som ju registrovala najprv v Stmievaní, aj keď som postupne prišla na to, že už točila aj skôr, tiež je super ako sa popasovala so slávou aj keď to veľmi nemusí a je jej to proti srsti, ide jej to náramne dobre, a tak jej prajem aby jej to aj naďalej vydržalo a tiež prajem všetko najlepšie k narodeninám

    OdpovědětVymazat