pondělí 16. prosince 2019

Gallery update 75.5: Photoshoots update


Ahoj všichni. Dneska přeskočím nějakou osobní část, zaprvé proto, že by v ní nebylo nic pozitivního, a zadruhé proto, že už je celkem pozdě a já chci tenhle článek zveřejnit a jít spát :D Jediné, co vám řeknu je, že jsem včera byla na Jumanji 2 a musím říct, že to byla fakt sranda. Nevím, proč to má tak špatné hodnocení od některých lidí na čsfd, mně se to líbilo hrozně moc, byla to fakt sranda. Miluju ten první díl a tenhle se mi líbil taky. Nemůžu asi říct, že víc, než ten první, ale možná i jo, nevím, minimálně srovnatelně. No nic. Dneska mám pro vás nějakou tu aktualizaci photoshootů. Konkrétně mám pro vás čtyři sety, které byly zveřejněny v posledních týdnech až měsících. Začnu tím úplně nejstarším pro Paris Match. Ten vzniknul už v červenci, během oslavy nové make-upové kolekce Blanc et Noir od Chanelu. Zveřejněn byl ale tuším až někdy v září nebo možná dokonce až v říjnu. Já jsem z photoshootu musím říct opravdu nadšená. Moc se mi tehdy líbil Kristenin outfit a ty fotky na řece jsou prostě nádherné. Mám pro vás celkem 21 fotek, tak určitě koukněte i na zbytek v galerii. Dalším photoshootem je shoot, který vzniknul jako promo k dílu Saturday Night Live, který Kristen 2. listopadu hostovala. Kdo neměl čas kouknout na videa, může to napravit tady. Tyhle shooty jsou většinou vážně skvělé, líbí se mi, jak jsou barevné a nápadité a tenhle není výjimkou. Třetí photoshoot je potom mnou nejvíce očekávaný photoshoot pro vydání kalendáře na rok 2020, tzv. Pirelli Calendar. Kristen je jednou z žen, které se staly tváří tohoto čísla, které vyšlo na téma Looking for Juliet. Ty fotky jsou hodně emocionálně zabarvené, jsou opravdu skvělé, snaží se ve vás vyvolat nějaké silné pocity a podle mě se jim to daří. Hlavně tedy ty barevné. A hlavně tedy ty, které ještě nezveřejnili ve velké kvalitě, takže ty dopřidám hned, jak to půjde :D Na mě hlavně ty první dvě fotky opravdu hodně působí. Poslední photoshoot, který pro vás dnes mám, vznikl nejspíš relativně nedávno, světlo světa totiž spatřil teprve někdy minulý týden. Je pro ELLE France a myslím, že je naprosto bombastický. Některé fotky nejsou úplně v top kvalitě, ale bohužel lepší už to asi nebude. Nebo bude, ale až za dlouho, tak jsem se rozhodla je zveřejnit. Tenhle shoot se mi opravdu hodně líbí a je možné, že se objeví na novém layoutu, který chystám už nějakou dobu, ale ještě jsem se k němu nedokopala :D Uvidíme :) No, tak dejte vědět, který shoot vás oslovil nejvíc a zatím se mějte.
+ + + + + + +
Hello everyone. How are you guys? I don't even know how I am, I am extremely stressed lately and I just don't know what to do with my life... so that's for daily depression :D I will skip the personal part, it will be better. But, I have seen Jumanji yesterday, that was fun. Really, I don't know why does it get so much hate, I loved it. It's brilliant. Today I have for you some new and some old photoshoots that were published during last couple of months, but with all the other news I haven't had time to publish them earlier. The first one came out in September or maybe even October, I am not entirely sure, but it was made in July during that Chanel Blanc et Noir event. I am really happy all the pictures were finally published, because Kristen looked absolutely incredible. I have for you 21 pictures. Then I have for you finally the official Saturday Night Live promo photoshoot from November. I like these photoshoots very much, they are usually pretty cool and this one is not different. It's brilliant. The third one is probably the one I was excited about the most, because I knew it was coming for some time now. First four outtakes from this years Pirelli Calendar were finally published. I have seen a few more in a really low quality, so as soon as I have those, I will publish them. This photoshoot is very emotionally heavy. This year's topic was Looking for Juliet and Kristen was supposed to be one of the Juliets. The calendar was not yet published though, so we will have to wait for more details. Kristen was not the only one in the calendar though, for example Emma Watson and Claire Foy were part of it too. The last one is a photoshoot for ELLE France that came out last week. I love this one probably the most. It is really great. I think I am going to use it for the next layout, even though I am not sure yet. All of them are pretty cool. So let me know, which one you like the most.




3 komentáře:

  1. Já jsem byla na Jumanji taky v kině a musím říct, že mi nějakou dobu trvalo, než jsem si zvykla, že Johnson, Hart a Black hráli někoho úplně jiného, mně nejvíc sedlo v jedničce, jak byli za puberťáky, hlavně Jack Black byl jako Bethany nejlepší Ale taky nechápu, proč to lidi tak moc hrotí, je jasný, že tohle je primárně odpočinkový film, u kterého se máš pobavit a vypnout...
    K photoshootům - nejlepší je samozřejmě ten pro Elle, který se vážně moc povedl :) Z toho pro kalendář se mi moc líbí fotka, kterou tu máš jako druhou. Přijde mi hodně emotivní a procítěná. U promo fotek z SNL mě nejvíce zaujala právě ta fotka, kterou jsi použila i do úvodního obrázku. Je vážně skvělá a moc se mi líbí, jak je barevná :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ja som film ešte nevidela, no čítala a počula som na to rôzne názory, ale boli v pohode, ono väčšinou to tak je, že ďalšie diely sú väčšinou slabšie, alebo len dobre, ale to je tiež každého osobný názor, čo sa týka fotiek, mne osobne sa páčia všetky, extra by som nevypichla ani jeden, sú to jednoducho krásne a podarené fotky, a jednoznačne z posledného by som lay spravila , mno a na tie fotky s tvojou kamoškou a Tomom sa určite kuknem , aj keď mi to bude trvať srdce a oči     

    OdpovědětVymazat
  3. všechny ty photoshooty jsou dokonalé, ale mě se asi nejvíce líbí ten poslední :)

    OdpovědětVymazat