čtvrtek 26. prosince 2019

Gallery update 75.6: 67th San Sebastián International Film Festival


Ahoooj všichni. Tak co? Jaké jste měli Vánoce? Od nás před chvílí odjeli poslední příbuzní, kteří během vánočních svátků přijedou a tak jsem ráda, že mám chvíli klid. Sice nemám úplně klid jako klid, protože musím překládat, ale aspoň na chvíli si musím oddechnout, tak píšu tenhle článek. Můj Štědrý den byl poněkud hektický, protože jsem byla v práci. Měli jsme teda otevřeno jen do 3, takže ve 4 jsme už mířili domů, ale stejně to byl takový atypický Štědrý den. Přišla jsem domů a už bylo v podstatě všechno přichystané, akorát jsem šla balit dárky a pak už se jedlo. Dostala jsem opravdu moc krásné dárky, moje mamka se může vždycky rozdat. Taky teda má rodina naprosto podporuje mojí Harry Potteráckou obsesi, takže jsem letos dostala 4 Potter-related dárky :D Pyžamo a župan Hufflepuff, kabeličku a ilustrované vydání Ohnivého poháru. Sbírám právě tu ilustrovanou edici, jenomže je hodně drahá a tak jsem ráda, že mi ji Ježíšek nadělil :D Pak jsem dostala ještě lístky na koncert a jednu další knížku. Lístek na koncert jsem si přála, protože byl vážně utra drahý, akorát máma koupila dva a nemůže jít se mnou, tak nevim, koho přesvědčím, vzhledem k ceně... Kdybych někoho mohla vzít zadarmo nebo aspoň za polovic, tak by to bylo v pohodě, ale takhle... no nevím. Nějak to vymyslím. Ale jinak proběhl Štědrý den v poklidu, jen jsem byla trochu naštvaná na taťku, ale to je zas téma na jindy. Teď máme za sebou dva dny návštěv, tak jsem ráda, že zítra mám volno a v sobotu jdu teda zase do práce. Ale pak mám zase trochu volno, tak snad si aspoň trochu odpočinu. Co vy? Jak prožíváte svátky? Máte rádi Vánoce nebo to neprožíváte?

No teď už ke Kristen. Po nějaké době jsem se rozhodla vrátit zpátky k doplňování článků z období festivalové propagace Seberg. Skončila jsem poslední událostí z festivalu v Deauville. Po něm následoval festival San Sebastián ve Španělsku. Rozhodla jsem se ale, že ty sety fotek, o kterých nemám úplně tolik co říct, sloučím do jednoho článku, aby to trochu víc odsejpalo, protože kdybych každou událost dala do jiného, mám jich ještě k přidání tak 50... Dobře, to možná ne, ale přes 20 bych skoro řekla, že určitě. A tak nějak to chci stihnout dopřidat, než zas začne promo Underwater, což se mi asi nepodaří, ale tak aspoň se trochu posunout. Seberg se asi moc velkého proma nedočká, ale Underwater vypadá, že by mohlo, alespoň vzhledem k počtu spotů, které zveřejňují, tak uvidíme, jak to dopadne. Každopádně 7. ledna je nějaká akce... a pak 9. ledna je předávání cen Hollywood Critics Awards, takže o události v lednu zřejmě nebude nouze.

No dneska mám pro vás celkem 5 setů fotek z filmového festivalu v San Sebastián ve Španělsku. Tenhle festival byl poměrně překvapením, protože jsem nějak předem vlastně nevěděla, že tam Kristen pojede. Asi to někdo věděl, ale mezi Deauville a Curychem už dle infa, co jsem měla já, nemělo nic být a ejhle, Kris se objevila ve Španělsku. Ta festivalová túra byla tentokrát fakt dost šílená. O to víc mě mrzí, že film samotný neměl moc úspěch. Venice - Toronto - Deauville - San Sebastián - Zurich - London - Mill Valley. A já jsem teprve u San Sebastián, takže mě toho čeká ještě dost a to nepočítám ty události mezi tím :D No nic. První set fotek je z příjezdu Kristen na festival. Měla na sobě v postatě asi to, v čem přiletěla, jen přiběhla pozdravit fanoušky a zase šla. Přesto jsem z nějakého důvodu zvládla uložit víc než 60 fotek :D Kris ale vypadala v dobré náladě a moc jí to slušelo, měla takový pohodový outfit, ta mikina je skvělá. Ještě ten samý den, 19. září, proběhl photocall ke snímku Seberg a také tisková konference. Tam měla Kris na sobě kombinaci různých značek, blůzku z koženou bundou, kalhoty a Conversky, taky takový casual outfit, ale moc se mi líbil. Co se mi nelíbilo, bylo to líčení očí. Kris měla podobný styl ještě i o den později na premiéře Seberg a podle mě to vypadá dost divně. Jsem ráda, že se toho nechytli a později už to znovu neměla. Outfit, který Kris zvolila na premiéru Seberg, je z dílny Thoma Browna a já osobně jsem si ho velmi oblíbila. Těch akcí bylo tolik, že jiné outfity ho zvládly přebít, ale rozhodně patří k těm vydařenějším, alespoň z mého pohledu. K tomu si vzala podpatky od Chanelu, ale moc se mi nelíbil ten účes a líčení. Na druhou stranu, co můžete udělat s takovouhle délkou vlasů, že ano. Poslední set fotek je potom ze slavnostního otevíracího ceremoniálu filmového festivalu San Sebastián, který proběhl 20. září, z nějakého důvodu až po premiéře Seberg, to jsem moc nepochopila, ale tak což :D Na tuto událost Kristen zvolila naprosto NÁDHERNÉ šaty od Chanelu, které jsem si zamilovala na první pohled. Tmavě modrá rozhodně patří k jedné z barev, kterou na Kris vždycky ráda vidím a ty šaty mají kromě toho i skvělý střih. Na této akci se mi moc líbilo i líčení i účes, který měla podobný jako na premiéře v Torontu, ale tady mi přišel ještě o něco povedenější. Tak určitě dejte vědět, které fotky se vám líbí nejvíc. Kromě fotek mám pak pro vás ještě 2 videa. Jedno je rozhovor s režisérem Benedictem Andrewsem a Kristen a druhé je potom záznam z tiskové konference pro fajnšmekry, půlhodinka s Kris :D ale myslím, že jsou i záživnější rozhovory s ní :D
+ + + + + + +
Hello guys, how are you? How was your Christmas? Mine was pretty crazy honestly, because I worked on December 24th. We had just till 3 p.m., but still. It was pretty busy. Anyways, I will talk about Christmas more later or maybe in the Czech version of the article, I don't know yet. I will skip that part in the English one and go straight to Kristen. I could make it three separate articles, but if I did that for all the events I have left, I would never be able to catch up on them before other news show up. I don't think the Seberg promo gets any bigger in the US, but I believe Underwater will get quite a lot of attention, considering how many spots are they publishing currently and there is going to be a premiere, definitely, and of course, then there is the Hollywood Critics Awards on January 9th and I have aroun 20 gallery updates to cover since September. So I have decided that some of the gallery updates will contain more than just one or two sets of pictures. Especially if I don't have much to say about them.

Today I have for you five sets of pictures from 67th San Sebastián International Film Festival. Kristen kind of suprised everyone when she showed up there. Well, I guess a lot of people knew, but after Deauville, I knew about Zurich, but nah, she went to Spain before that to attend a film festival in San Sebastián to promote her movie 'Seberg'. The festival ride with this film was wild. Venice - Toronto - Deauville - San Sebastián - Zurich - London - Mill Valley. I covered Venice, Toronto and Deauville and the rest is still missing, so today, I am going to talk about San Sebastián. First set of pictures is from Kristen's arrival, when she went to greet her fans for a few minutes and then she returned to her hotel. I love these pictures, because she seems to be in a very good mood and you can see her in casual clothes. The second set is from 'Seberg' photocall. She wore also very casual clothes, a blouse and a jacket with white jeans and Converse sneakers. Right after the photocall, there was a press conference. I quite liked this outfit, but I didn't like the eye make-up at all. I think it looked weird and she had a similar style the next day on the Seberg premiere and I am really glad it didn't turn out to be a new regular style for her, because I don't think it looks good. At the red carped of the 'Seberg' premiere, Kristen was wearing Thom Browne suit with Chanel heels and I really really liked this outfit. It quickly became one of my favourites, but then other events happened to beat it. But I still really like it. I hated the eye make-up and I didn't really like the hair, but I love that suit. It's brilliant. And last but not least, was the opening ceremony of San Sebasiáns film festival. Yeah, it was actually after the Seberg premiere for some reason I don't understand. Anyway, Kristen and the director of Seberg Benedict Andrews attended the opening ceremony, Kristen wearing a beautiful, beautiful Chanel gown for this occasion. I absolutely adore this dress, it is beautiful, Kristen looked absolutely stunning. I also liked the hair, it was a little bit different from what we usually see. She had a similar hairstyle at the Toronto premiere, but I liked this one better. There is not really much you can do with this lenght of hair, but I think Adir did a good job. If it was Adir. I am not sure. I also have for you one very nice interview and the press conference, you can find the videos in the full article.








SSIFF official interview:

Press conference:

3 komentáře:

  1. Jakože Kristen byla vždycky hezká, ale nevím, čím to je, ale letos jí prostě hrozně žeru Hrozně se mi tady líbí v té černé bundě a mně se třeba to líčení líbí, vypadá to zajímavě a k tomu stylu se to hodí

    OdpovědětVymazat
  2. u mňa to bolo podobné, aj ja som bola v práci ale povinnosti ma ja tak zastihli a makala som potom aj doma, no bolo to v pohode, lebo aj tak vačšina veci sa stihla pred tým ako som prišla, a som za to aj rada     , a prebehlo to v pohode, dostala som to čo som chcela a hlavne som si to vybrala sama , takže to nebolo žiadne prekvapenie     , čo je na jednej strane trochu škoda, ale furt lepšie si hovorím ako dostať nejakú blbosť, keď sa nevedia trafiť, no Voanice už tak neprežívam, ja som rada už len za to voľno ktoré vtedy je   , mno a nečudujem sa, že si to vzala takto, keď sa toho objavilo fúru, ja by som sa rozhodla tiež takto, mno a Kris vyzeralala na kciách dobre, mne sa tie šaty zas až tak nepáčia, neviem príde mi v tom divná, zato v tých predošlích sa mi páči oveľa viac, a bola by som proti sebe keby som povedala inak, lebo pre prvý a tretí som hlasovala aj v ankete , líčenie očí by som dala tiež iné, ale účes mi až tak nevadil tiež, možno keby boli vlasy trochu kratšie, ale v pohode, nie je to hrozné

    OdpovědětVymazat
  3. Tak prvně se mi nejvíc líbí ta mikina, já jsem na ně poslední dobou tak ujetá, tenisky, mikča se vzorem a jdu To je neuvěřitelný, jak ten její styl miluji, ale já bych si ho nikdy nevzala a nedokážu si to představit na někom jiném. Velmi mě zaujaly ty šaty na "opening ceremony" a líbí se mi, jak je sladěné líčení :)

    OdpovědětVymazat