středa 30. října 2019

Saturday Night Live: Promo clip with Kate McKinnon


Ahoj všichni, jak se máte? Já nějak poslední dobou nemám úplně náladu rozebírat svůj osobní život. Asi je to tím, že je toho nějak hrozně moc a já si nechci pořád jen stěžovat no... Minulý týden byl poměrně šílený, tak se snažím trochu si oddechnout, ale moc mi to nejde. Zítra jdu do práce, bohužel. Chtěla jsem jít, protože je Halloween a bude sranda, ale vlastně... se ani moc netěším nakonec. Potřebovala bych být nějaký den prostě celý den doma. Takovej den už jsem hrozně dlouho neměla a jsem strašně vyčerpaná. No a je to tady, už si zase stěžuju :D Radši přejdu rovnou ke Kristen. Ta bude již tuto sobotu hostovat další díl Saturday Night Live a já se na to hrozně moc těším. Byla tam před několika lety a bylo to naprosto skvělé, jsem moc ráda, že se do toho pouští znovu. Tento týden je Kristen v New Yorku, aby natočili skeče a tak podobně a v rámci toho natočili i krátké promo s Kris a Kate McKinnon. Je to jen minuta a půl, ale je to moc fajn video, tak určitě koukněte :) V pátek se pak můžete ještě těšit na show Jimmyho Fallona, kde bude Kristen ve čtvrtek, na to se taky moc těším. Asi úplně nestihnu doplnit všechny novinky týkající se té tour de festivaly se Seberg než začne promo Charlieho Andílků, ale holt to budu nějak mixovat, jak se mi to bude zrovna hodit :D Snad mi to odpustíte :D
+ + + + + + +
Hi guys, how are you? I am having quite a weird week, I don't really know what to write about myself. I am not really in a mood to talk about personal stuff. I had quite a crazy week last week, so I am trying to rest a little bit, but I am not very succesful. I go to work tomorrow. I really don't want to, but unfortunately, I have to. So I will make this quick. I didn't really have the time to upload any new pictures, but I have for you some news anyway. Kristen is hosting SNL this Saturday and as usual, she is now in New York, making the sketches and rehearsing the monologue and stuff. I am very excited to see her hosting the show again, I think it will be brilliant. SNL published today a promo with Kristen and Kate McKinnon, so I have this video for you. It is great. Kristen looks amazing, I love the glasses. And I am really curious to see the show they are preparing for us. Kristen is also going to be on Jimmy Fallon tomorrow, so I will definitely publish that on Friday. I can't wait. I am probably not going to finish the Seberg tour before the Charlie's Angels promo, so I will probably mix it a little bit, one day new news and the next day a bit older ones.

0 komentářů:

Okomentovat