úterý 1. října 2019

Outfit duel no. 36

Ahoj všichni, jak se máte? Dneska se ozývám jen krátce. Nemám teď uložené fotky k další akci, takže další článek už nebude takovým obratem jako ty předchozí. Nejspíš to udělám jako minule, předpřipravím si ty náhledy atd. a texty pak dopíšu, až budu chtít článek fakt přidat. Celkem mi to tak vyhovovalo. Každopádně... mám pro vás dneska po nějaké době zase jeden outfit duel. Minulé dva jsem opět vynechala, ale tentokrát mám poměrně hodně podnětů a myslím, že z té festivalové jízdy budu čerpat ještě poměrně dlouho :D Jako první jsem proti sobě postavila dva docela odlišné outfity, ačkoliv mají některé společné rysy. Oba dva jsou outfity s kalhotama, oba mají kratší topy, k oběma měla Kris ty stejné řetězy :D a oba byly Chanel, až na ty boty. Ani jeden se pak nezapsal úplně k těm nejoblíbenějším, co jsem tak sledovala reakce :D a tak jsem zvědavá, který se vám vlastně líbí víc. Já to mám poměrně jasné, ale někdo možná bude váhat, uvidíme. Upřímně to tady u těch dvou nějak neumím odhadnout.
+ + + + + + +
Hello everyone. How are you today? I am here with another round of a fashion duel. I skipped two of them again, I know, but now I have a lot of inspiration for these polls, since Kristen was at ton of events and had a lot of exciting outfits, so I think I will get back to it again. This time I have for you two outfits that aren't very similar, but they have some similar attributes... Like crop tops, pants, chains around the neck and... of course, Chanel. The first one is from Venice, the second one from Toronto Film Festival and I am quite curious which one are you going to chose. I wrote my opinion in each article, so you can read it there and figure out, which one I like more. But some of you weren't really exited about either of them, so I am curious which one is better in your eyes.




V minulém kole zvítězil téměř jednohlasně 2. outfit:

6 komentářů:

  1. hodně těžký výber, ale nakonec dávám dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já rozhodně hlasuju za dvojku, tenhle outfit jsem chválila už u samotných fotek, takže jsem měla s výběrem hned jasno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se u té jedničky hrozně líbí top, ta barva Kristen moc sluší, ale když porovnám oba outfity, určitě u mě vyhrává ten druhý, který se mě líbí celkově tak jako tak, nemá chybu Takže hlasuju pro něj

    OdpovědětVymazat
  4. tak ja s nimi nemám žiaden problém extra, ale nakoniec som sa rozhodla pre outfit číslo dva, hoc sa mi viac páči líčenie a vlasy pri prvom outfite

    OdpovědětVymazat
  5. strašně se mi líbí ty boty z prvního outfitu, ale i tak musím hlasovat pro dvojku

    OdpovědětVymazat