pátek 4. října 2019

POTM: November 2019

Ahoj všichni. Po pár dnech jsem tady s druhou anketou měsíce. Abych pravdu řekla, trochu mě pustilo to nadšení, kterého jsem se držela díky všem těm novinkám o Kristen, poté, co jsem se dozvěděla o destrukci galerie na blogu o Sophie. Docela mě to sebralo, protože v tom bylo opravdu hodně práce a je mi z toho pořád smutno. Soph mám moc ráda, ale nevím, jestli se k tomu blogu ještě vrátím. Soph teď natáčí v Litvě nějaký tajný projekt, takže nemá absolutně žádné novinky aktuálně, tudíž mi to tak nějak dává trochu čas si dát pauzu, kterou potřebuju a nějak to promyslet. Vzalo mi to ale trochu i sílu na Kristeniny novinky. Nechci, aby to ovlivnilo tenhle blog, protože těch novinek je fakt halda, ale potřebovala jsem pár dní klid. Teď jsem tu ale alespoň s anketou o fotku měsíce, než se zase vložím do ukládání fotek... Tentokrát je tím pojícím znakem vlastně člověk. Vybrala jsem tentokrát do ankety fotky z festivalů s Kristeniným kolegou z filmu Seberg, Anthonym Mackiem, kterého mimochodem mám fakt moc ráda, takže jsem nadšená, že si spolu ve filmu zahráli. Fotky se mi líbí všechny, očividně si opravdu během natáčení sedli a zpřátelili se, za což jsem ráda a tak jsem zvědavá, kterou fotku vyberete. Zapomněla jsem tam dát čísla a jsem líná to upravovat, takže klasika, horní řada zleva 1 a 2, dolní řada z leva 3 a 4. Podrobněji: 1 - Kristen se zeleným topem, 2 - Kristen při IMDB rozhovoru, 3 - Premiéra v Torontu a 4 - oranžový gauč :D
+ + + + + + +
Hello everyone. After few days, I am here with the second poll. To be honest, after learning about the Sophie Turner fan gallery, I kind of lost the mood I had and the excitement regarding Kristen's news. It was really unexpected and I am still quite sad about it and I don't really know, if I will get back to the Sophie blog to be honest. Maybe I will, I just need a break I guess. Soph is filming in Latvia right now, so she has literally zero news, so it gives me opportunity to get through my anger and everything. But I don't want this blog to suffer because of that, but I kind of needed a break too. I also started to go to school again, which is... exhausting, I would say. I feel so much pressure on stuff that I should do and I don't... and with my diet, I cannot even stress-eat it with chips and chocolate as usual. I had some really low moments even today, regarding some shit that happened during summer, so I am here to distract myself from it. I have for you the second poll, the photo of the month poll and this time the thing that connects all the chosen pics is actually a person. I decided to use pictures where Kristen is with her co-star from Seberg, actor Anthony Mackie, whom I love, by the way, so I am really excited they got to work together. I forgot to put the numbers, so as usual, first line - 1, 2, bottom line 3 and 4 from the left. I love all of them, so I am curious which one is going to win.




Předchozí kolo jsem nakonec musela rozhodnout já a za mě vyhrála fotka č. 1:

5 komentářů:

  1. Teda bylo opravdu těžké si vybrat, ale nakonec hlasuji pro 2. fotku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že téma jsi zvolila opravdu dobře. Po kratším přemýšlení jsem se nakonec rozhodla hlasovat pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi zalíbila ta třetí fotografie :) Jinak, sosugary nakonec není zrušené, zkus jim napsat na podporu, proč ti galerie nejde, zda se jedná o chybu a nebo nemají nějaký problém, máš ji "jenom" pozastavenou :)

    OdpovědětVymazat
  4. mno tak to mi je teda dosť ľúto, že sa stalo to čo sa stalo, a berie ti to chuť, dúfam, že sa to dá doporiadku nejako, mno a mne sa najviac páči posledná fotografia a tak jej patrí aj môj hlas

    OdpovědětVymazat
  5. to s tím blogem mě mrzí, já doufm, že se to s mými blog nestane.
    a hasuji pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat