pátek 11. října 2019

Charlie's Angels: Official trailer no. 2!


Ahoj všichni. Už je to zas nějakej ten pátek, co jsem naposledy něco přidala. Mám pár článků v rozepsaných bez textu, ale nějak mě trochu opustilo to nadšení. Jsem pořád nadšená, že je tolik novinek, ale když se ke všemu přidala ještě škola, tak zkrátka lehce přešla taková ta přidávací nálada, která mě poháněla tak, že jsem dokonce zveřejnila sem tam něco dva dny za sebou. To se v poslední době moc často nestává :D Možná je to asi tím, že těch novinek je tolik a přichází furt další, že nějak nevím, co přidat dřív. Snažím se jít tak nějak chronologicky, ale je toho zkrátka hodně. Taky jsem teda měla spoustu práce s nic neděláním, měla bych se jít fakt léčit. Dvě věci ohledně galerie, první, že se mi ze sosugary vůbec neozvali, takže mám zkrátka pech... No a ta druhá zpráva se týká galerie tady na KSF. Přišel mi email, že se budou měnit servery a než ten transfer proběhne, může být člověk nějakou chvíli bez galerie a teoreticky můžou zmizet i nějaká již přidaná alba. Je tedy možné, že v příštích dnech možná vypadne galerie. Taky do té doby asi nebudu přidávat nové fotky, protože by mi asi jen zmizely a to je dost zbytečná práce, ale mám ještě něco v záloze.

Co se Kristen a novinek týče, tak mám pro vás dneska dvě zprávy týkající se Charlieho andílků. První z nich je teda bohužel špatná zpráva. Čekala jsem to už delší dobu, ale teď už to bohužel bylo i potvrzeno. Film měl mít u nás původně premiéru již 14. listopadu, ale bohužel byla nakonec posunuta až na 23. ledna 2020. Což mi přijde docela vtipné, vzhledem k tomu, že už jsem asi před měsícem viděla u nás v kině trailer a mám pocit, že tam byl psaný listopad. Nejsme jediní, koho to postihlo, začalo to Francií, postupně se to rozšířilo do celé Evropy. Může za to Sony, ukažme si na něj. Jsem z toho fakt smutná, protože v USA to pořád vychází 15. listopadu a tudíž to jistě uvidím dřív než to bude u nás v kinech. Tudíž na to nejspíš nepůjdu. Nebo půjdu, ale už to nebude premiéra, což mě bude štvát. Ale co se dá dělat. Nevím, proč to udělali ale je to tak. Bohužel se s tím musíme smířit. Druhá zpráva je o něco veselejší :D Mám pro vás 2. oficiální trailer ke zmíněnému filmu, který byl zveřejněn jen před pár hodinami. Mně se líbí podobně jako ten první. Z toho jsem byla teda asi nadšenější, protože to bylo úplně to první, co vyšlo, ale i tenhle je podle mě skvělý, plno nových scén, ale příběh přitom pořád takový v mlze, tak to mě těší. Často teď trailery prozrazují celý děj, což nechápu, proč dělají. Proč by na ten film pak někdo chodil? :D Jen teda na můj vkus tam trochu moc propagujou tu Arianu-Miley-Lanu... já nevim, mně se ten song třeba vůbec nelíbí :D No určitě koukněte, stojí to za to.
+ + + + + + +
Hello guys, it's been a while. I kind of lost that drive I had recetnly. I think it's because there is like... way too much news, I don't know anymore, what to publish first. But some stuff was cancelled, some pretty interesting stuff unfortunately. Kristen was supposed to attend a SAG Q&A, but it was cancelled that day, no one knows why, some scheduling issues they say. I don't know. But Seberg still screened there, so it doesn't make Kristen's chance in the Awards season any less possible. I honestly don't even know, what is next, I have too much to publish right now. I have also got a notice, that the ffh is going to transfer to different server, so the gallery might not work for some time... and some albums might disappear, which makes me super mad, but at least I get to keep my gallery, I hope. No answer from the sosugary though. I guess the Sophie Turner gallery is simply fucked. Whatever.

I have for you good news and I have some bad news too. First, the bad news. The Czech premiere of Charlie's Angels was pushed back to January 23rd, 2020, which I am super angry about. It was supposed to be on November 14, 2019, but I cannot say I didn't see that coming. It started with France, even the UK got a push back, then Italy... and it was just a matter of time before it reached us too. I am super sad because of it, 'cause I am pretty sure I am going to watch it online somewhere much sooner than January 23, because it is still coming out in November in the US... so if I am even going to the cinema to watch it, it won't be the first time I see it, which sucks. I was really looking forward to it, I have no idea why did they decide to push the premiere like this in Europe, I honestly don't. So, that's it. That was the bad news. It made me really sad. Anyways, I cannot do anything about it. The good news is, that I have for you a new trailer to the mentioned movie. It is a second official trailer to Charlie's Angels. I am not sure if I like this trailer more than the first one. I think I like it the same way, I would just skip the Ariana-Miley-Lana propagation there. I love Patrick Stewart is in this movie, like seriously, that is the highlight for me, I love that man so much. Enjoy trailer, guys. Bunch of new scenes, but the story not very clear still, so I am very excited.

2 komentáře:

  1. ho tak to ťa dobre chápem prečo sa ti tak nechce, ale to je v poriadku, ja si na tie novinky určite rada počkám , u mňa ta nálada vobec chodiť na blog upadá momentálne kvoli tomu, že Tom nemá monemtále asi žiadne novinky     , mno a s tou galériou je mu ľúto, furt máš s ňou nejake trápenie, ako by nemohli dať konečne pokoj a zjednodušiť to , na to príde ďalšia rana v podobe odkladu, tak to sa parádne darí, po pozretí trailetu som nadšená a veľmi sa mi to páčilo, je to vtipné, zabavné, niečo sa tam deje, ja sa už toho jednoznačne neviem dočkať

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že pořád nevím, co si o filmu myslet Původní filmy s Cameron, Lucy a Drew zbožňuju a prostě já tyhle rebooty nemám ráda Jako asi se na film podívám, ale nevím no, ani trailer mě moc nenadchl, ale uvidíme, třeba budu překvapená

    OdpovědětVymazat