středa 16. října 2019

Gallery update 74.7: Deauville Film Festival - The Wasp Network premiere


Dneska nechci mluvit o sobě, ale zkrátka jen napsat článek, i proto, že mě dost bolí ruka, kterou jsem si včera zrakvila vlastním přičiněním, tak to chci mít rychle napsané. Nějak není nic moc pozitivního, co bych řekla a tak jsem se rozhodla přeskočit rovnou ke Kristen. Poslední akcí z Deauvillského festivalu byla premiéra filmu The Wasp Society. Kristen se tam objevila vlastně neplánovaně. Původně totiž měla jít jen na dvě akce a to 13. září na předání kabiny a pak předání talentového ocenění, ale nakonec se rozhodla, že se ukáže i zde. Film totiž napsal a režíroval Kristenin dlouholetý přítel a bývalý (a snad i budoucí) režisér (Personal Shopper a Clouds of Sils Maria). Ten ji den před tím podpořil na předání ceny a měl dokonce i proslov na její počest a tak se ona rozhodla, že ho podpoří na premiéře jeho filmu, na který tam byl ten den sám, aby ho propagoval. Jsem moc ráda, že se Kristen rozhodla ho na červeném koberci doprovodit a podpořit ho, jistě z toho měl velkou radost. A i Kristen byla jeden velký úsměv. Moc jí to slušelo, měla na sobě moc hezký outfit. Líbí se mi hlavně to sáčko a ty kraťasy, ten top mi přijde, že se k tomu moc nehodí, ale celkově je to takový pohodový, uvolněný outfit, ale zároveň i Chanel. Líbí se mi hlavně ta barva toho sáčka a ty kraťasy jsou prostě boží. Jinak teda po Deauville se přesunu pomalu k festivalu San Sebastian ve Španělsku, ale ještě před tím mám teda připravený jeden jiný článek, aby byla trochu nějaká obměna od akcí, tak nějaké portréty. Kris má teď trochu volna před SNL a propagací Charlieho Andílků, což je fajn, určitě si to volno zaslouží po těch cestách od jednoho festivalu k druhému. No užijte si fotky, snad se budou líbit a já se vám zase za pár dní ozvu s dalším článkem :)
+ + + + + + +
I won't talk about myself today, so I will dive right into the article. Kristen was supposed to be only at two events at the Deauville film festival. The cabin inauguration and the talent award ceremony and Seberg screening, but she surprised when she showed up at The Wasp Network premiere. The Wasp Network is the latest film written and directed by Kristen's close friend and past and hopefully also future co-worker, Olivier Assayas. He supported her at the ceremony the day before, so she decided to support him, stay a bit longer and go to the premiere of his film. I am not quite sure about it, but seeing these pictures, I don't feel like there were many people to actually promote the film, maybe only Olivier, so I think he was glad he had Kristen there with him. There are a lot of pictures of these two together which I really love, Kristen is all smiles again and she looked brilliant. I really like the whole outfit except the t-shirt. I don't think it fits well together with that jacket, but apart from that, I love it. I am loving the hair. I have to tell you, sadly, that she had it just in Deauville, but we will see more of it once I publish all those interviews she did there, I promise. Next stop, San Sebastian film festival... But first I will publish some portraits from the previous festivals. I have one article prepared and then I will probably move to San Sebastian. Then to Los Angeles for not festival related news and than back to the festival ride. Kristen has some days off before the Charlie's Angels promo starts and before the SNL appearance, which she deserves very much and it gives me some time to actually sort things out. Enjoy pictures, I love them a lot.

4 komentáře:

  1. tak to je od nej naozaj veľmi milé a pekné, že ho takto podporila a ešte po takej spolupráci, určite by sa slušalo, a čo mala na sebe má veľmi potešilo, a páči sa mi to oveľa viac ako outfit predtým, hlavne to sačko vyzerá parádne a aj kraťase

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se hrozně líbí to sáčko! To vypadá senzačně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snad je ruka víc v pohodě, šetři se! A Kristen měla super outfit, jako celek se mi moc líbí, nejvíc ty kraťasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Až mě to samotnou překvapuje, ale musím říct, že tenhle outfit se mi poměrně dost líbí. Každý kousek je úplně odlišný, ale dohromady tvoří poměrně kreativní a dobře vypadající kombinaci :) V tomhle případě se mi i hodně líbí volba obuvi a těch vyšších ponožek. Celé to pak uzavírá dobře zvolené líčení a účes, ty narůžovělé vlasy vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat