neděle 22. září 2019

Gallery update 74.2: Toronto Film Festival 2019 - 'Seberg' Premiere


Ahoj všichni. Už jsem zase zpátky v Praze. Vrátili jsme se včera a musím teda říct, že jsem úplně vyřízená. Dneska jsem totiž ještě šla na pár drinků se dvěma kolegyněma z práce, což bylo super, ale jsem hrozně vyčerpaná. I proto jsem se rozhodla, že dnes přeskočím osobní část a přejdu rovnou ke Kristen. Dalším důvodem je to, že mám dost co říct o těch fotkách, tak by to bylo asi moc dlouhý. Přesuneme se z 6. září od fotek z tiskového dne o den později, tedy k 7. září 2019. Jsem fakt hodně pozadu, to je děs :D A to ty novinky fakt nekončí. Myslím ale, že v úterý trochu přeskočím a hodím vám sem Jimmyho Fallona rovnou, protože to nemůže čekat. No nic. Zpět k věci. 7. září proběhla na Torontském Filmovém Festivalu severoamerická premiéra filmu 'Seberg' a Kristen na ní samozřejmě nemohla chybět. Byla jsem samozřejmě nadšená z toho, že se Kristen objeví na dalším červeném koberci další premiéry, o tom žádná a nemůžu říct, že bych byla zklamaná, ale nejsem z toho outfitu ani úplně unešená, abych pravdu řekla. Kristen přijela na premiéru ve velmi Chanelovém outfitu. Což by mi ani nevadilo, ten outfit sám o sobě se mi vlastně i celkem líbí. Není to sice úplně můj styl, ale Kristen ty vysoké kalhoty sluší a ten crop kabátek k tomu taky. Outfit se mi teda vlastně i líbí. Celkově je ten vzhled hodně takový... francouzský. Přijde mi, že ho to poměrně vystihuje :D Též, pokud je vám povědomý, tak se vám to nezdá, objevil se totiž na fotkách, které jsem zveřejnila nedávno. Kris měla úplně přesně tenhle outfit na několika fotkách photoshootu pro Harper's Bazaar UK. Z čeho jsem byla ale vyloženě zklamaná, je účes a make-up. Ani jedno se mi nelíbí. Mám ráda, když má Kris výrazný make-up očí, ale tohle bylo přeci jen trochu přes čáru. Taky mi přijde, že má to pravé oko takové nepovedené, že to stylistovi trochu i ujelo nebo si to Kris rozmazala, nevím, prostě mi přijde takové až moc. Tady podle mě šáhli dost vedle, ale někomu se to možná líbí. Za ty vlasy bych ale Adirovi jednu lískla, protože podholil Kris část vlasů na stranách a prostě ta pravá strana vypadá, že mu to ujelo a vyholil jí tam prostě plešku :D jakože to úplně ne prostě, ale vypadá to fakt hrozně. Na jiných akcích ne, protože na nich nemá vlasy tak moc na stranu a tak ulízlé, tak to není tolik vidět, ale tady je to prostě hrozně viditelné a mě to hrozně rozčiluje. Je to vidět třeba na té 3. fotce ve 2. řadě náhledů... Je to docela vtipné, normálně se mi líbí vždycky účes a make-up a nelíbí se mi Chanel outfit a tentokrát je tomu přesně naopak, na to nejsem zvyklá :D Osobně bych už prostě přivítala, kdyby si Kris nechala narůst vlasy aspoň trošku delší. Už je měla a Adir jí to zas vyholil, z toho by se člověk posral :D
+ + + + + + +
Hello everyone. I am finally back home. We arrived yesterday and I am extremely tired. We went for a few drinks with some of my co-workers and it was really great, but I am dying right now, I am so tired. I will skip the personal part and I will go straight to Kristen. Moving on from September 6th and the Toronto press day, I have for you another set of pictures from the next day, still from Toronto Film Festival. September 7th was the day of the 'Seberg' premiere in Toronto. I was so very excited to see Kristen at another red carpet at another 'Seberg' premiere and I cannot really say that I was disappointed, but I wasn't as impressed as in Venice. Kristen was wearing a very, very Chanel outfit, that can seem a little familiar. It's because Kristen had exactly the same outfit for some of the pictures for the Harper's Bazaar UK photoshoot I wrote few articles ago. And I cannot say I hate it, I actually do like the outfit very much. I like the high pants and the crop top jacket with it, I even like the details like that black thing around Kristen's neck. It is very... French, I would say. What I absolutely hated was the hair and I don't like the eye make-up at all either. Like... I would kill Adir for what he did to Kristen's hair in Toronto, seriously. It generally doesn't look that bad, but at this particular event, it is horrible. I think I wouldn't mind it at all... but if you look from the side, more specifically the right side of Kristen's head, it looks like a fucking bald spot. Adir shaved Kristen's sides a little bit, but he obviously did it way too much on this side and it just looks horrible. You can see it very detailed on the 3rd picture of the second row. It distracts me from everything else. And those eye-lines? Like... I am all for strong eye make-up, Kristen usually rocks it, but this is waaaaay too much. It doesn't look good. And also, the left eye looks alright, too much but quite alright, but the right one looks kind of sloppy, don't you think? I don't like it at all. So I am a bit conflicted about this whole look, because I surprisingly love the VERY Chanel outfit, which I usually do not, but I hate the hair styling and the make-up, which I usually love. So yeah, I am quite conflicted, so I will leave it up to your meanings now, I am really curious about what you've got to say about it. I have for you only 65 pictures this time, I think it is quite enough, so check it out. And stay tuned, because I have for you a LOT more.

1 komentář:

  1. mno tak dúfam, že si si to užila aj napriek tomu, že si prišla unavená , mno a čo sa týka Kris, tak mne sa to zdá celkom v pohode, outfit sa mi páči, ten jej veľmi pristane, a ani mi neprekáža ako bola nalíčená a ako malá upravené vlasy, mne to oči nekole     , takže za mňa dobré

    OdpovědětVymazat