sobota 7. září 2019

Gallery update 73.7: Venice Film Festival 2019 - 'Seberg' Premiere


Ahoj moji milovaní. Přemýšlela jsem o tom, jaké fotky přidám jako další. Jestli jet chronologicky nebo si nechat ty, co se mi líbí nejvíc, až nakonec, ale nakonec jsem se rozhodla pro chronologičnost, protože už jsem s těmahle fotkama nemohla dál čekat. Zároveň zrovna dnes (7.9.) probíhal press day na Torontském filmovém festivalu a v tomto okamžiku, kdy píšu tenhle článek, tak probíhá slavnostní premiéra filmu na tomto festivalu, na kterou samozřejmě dorazila i Kristen, takže já pro vás mám novinek tolik, že je možná budu přidávat ještě v prosinci, když si k tomu přidám ještě blížící se propagaci Charlieho andílků. Ne, že bych si stěžovala, jsem nadšená :D Ještě za pár dní francouzský Deauville film festival, na kterém zas dneska byla Sophie Turner, takže se mi bohužel nesplní to, že by se tam potkaly, ale zato mám teda co dělat, abych oba blogy nějak zvládla. Myslím, že budu muset pracovat produktivněji a míň se rozptylovat blbostma :D Možná, že bych taky někdy mohla uložit míň fotek, protože těch 113, co mám pro vás dneska z premiéry filmu 'Seberg' na Benátském filmovém festivalu, už hraničí s magorstvím. Každopádně ale... jsem z těch asi 800 udělala 113, takže myslim, že ještě poměrně slušně jsem to probrala z toho, co se dá najít na mých zdrojích. Trochu jsem se bála, protože na tyhle akce poměrně logicky jako ambasadorka většinou nosí outfity komplet od Chanelu. A až uvidíte fotky z Torontské premiéry, možná pochopíte mé obavy :D Může to totiž topadnout různě. A 30. srpna na Benátské premiéře to dopadlo perfektně. Mě osobně se teda líbí celkem i ten outfit, ve kterém přišla před pár minutami v Torontu, ale je to takové víc... Chanel :D A méně stravitelné podle mě pro mnoho lidí. Ale zpět do italských Benátek. Kris na sobě měla nádherné růžové krajkové šaty, které vypadaly naprosto perfektně, dle mého názoru. Nejen, že Kristen zářila úsměvy, ale zářila i doslova, díky lesklým detailům na šatech se celá třpytila a já jsem prostě z toho celého outfitu úplně nadšená, a to včetně účesu a make-upu, ačkoliv ten make-up teda teď rozhodně přebyl make-up z pressu v Torontu :D Ale to už zase odbíhám. Jediné, co mi moc nesedlo, jsou ty boty, které ale jsou vidět kvůli délce šatů jen na pár fotkách, kdy jde Kris do schodů. Ne, že by nebyly ty botky pěkné, ale moc se mi k těm šatům popravdě nehodí. Díky tomu, že ale nebyly v podstatě celou dobu vidět, tak jsem z outfitu nadšená :D Kromě fotek přímo z příchodu mám pro vás ještě pár ze sálu, kde se Kristen a zbytku castu po skončení filmu dostalo 3 minutové standing ovation, z čehož mám ohromnou radost. Kritiky jsou poměrně dost podobné, film má své rezervy, ale Kristen je úžasná, tak bych to nějak shrnula. Což je dobře. Pro Kristen. Pro ten film samotný asi tolik zas ne, ale uvidíme, co bude teď po dalších promítáních v Kanadě. Kromě fotek mám pak pro vás ještě několika minutové video z červeného koberce. Můžete zde pak vidět samozřejmě i další členy týmu, režiséra Benedicta Andrewse a herce Anthonyho Mackieho, Zazie Beets, Jacka O'Connella a Margaret Qualley. Určitě mi dejte vědět, jak se vám outfit líbil, podle mě totiž vypadala naprosto skvěla a fakt mi tím vyrazila dech.
+ + + + + + +
Hello my dear friends. I was thinking about what to publish first, if pictures that I love, but I am not as excited about and leave the premiere to the last Venice update, or do it chronologically, but I have decided to go for the second option, because I just cannot wait and have to write about the premiere finally, because I love these pictures so much. So I have for you bunch of them, over a hundred pictures from the 'Seberg' premiere in Venice. 113, because I am crazy, but I have no regrets really, because Kristen looked absolutely incredible! At least in my opinion. I was quite afraid, because she's usually wearing Chanel for events of this scale, which she did also to this premiere of course, but she has chosen an incredible pink lace dress that I instantly fell in love with. She rocked this dress, she looked fucking incredible, she was shining, like literally shining because of the glitter on it, but also because she was obviously in a good mood. She was of course joined by the rest of the cast that was at the photocall too, so you can see Anthony Mackie there with Jack O'Connell, Benedict Andrews - the director, Zazie Beetz and Margaret Qualley. They all looked beautiful, but damn, Kristen, you rock girl! I loved the make-up and the hair too. In a few pictures, you can also see her shoes. Basically only those where she goes up the stairs. Those I like too, but I don't really think they go too well with the dress, but apart from that, I love the whole look so much! These is another premiere going on right now in Toronto and I will have so much to write about, I cannot wait. I am watching life updates on twitter and writing this article... And I am getting up at 6 a.m. and I go to work, so I am not sure if I will survive tomorrow. I have for you also few pictures from the inside of the theater. The cast received a 3 minute long standing ovation after the end of the film, which is really nice. And I also have for you a video from the red carpet.





FULL RED CARPET:

3 komentáře:

  1. Taky jsem četla, že samotný film kritici přijali spíše vlažně, ale že Kristen svým hereckým výkonem hodně vyčnívala, což já ráda slyším :) Taky je bezva, že už se pomalu rozjíždí to propagační kolečko, to bude určitě až tak do konce roku a příští bude zase propagovat "Underwater", takže máš na nějakou dobu o články postaráno Co se týče jejího looku na červeném koberci, tak musím říct, že šaty sice nejsou špatné, ale mně se zase až tolik nelíbí, hlavně teda svým střihem - barva je hezká a líbí se mi na nich i to zdobení :) Nejvíc mě asi dostal ten prďácký a stylový účes a povedené líčení. Co se týče bot, tak mně se líbí, ale souhlasím, že k těmto šatům se moc nehodí, tak je asi dobře, že nebyly moc vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak aspoň, že Kris dostala dobré hodnotenie, ja som pravdu povediac ešte nejaké recenzie nečítala, takže nemám šajna, no aspoň, že pochválili ju, mno a čo sa týka šiat, tak to je super, ja trblietky na šatách nemusí, ale tieto vyzerajú skvelo a sedia jej, tie topánky neviem, ako veľmi sa mi nepozdávajú, možno keby som ich videla v inom outfite, ale takto mi vôbec nepasujú, líčenie a účes super, mno a na novinečky sa určite teším

    OdpovědětVymazat
  3. strašně dlouho jsme si říkala že jsme na kristen neviděla dlouhé šaty a už je to tady. strašně moc jí to sluší, moc mně překvapila a jak koukám na instagram tak se to ted novinkami hemží tak se moc těším

    OdpovědětVymazat