pondělí 22. července 2019

Gallery update 73.1: Chanel Fall/Winter 2019 ‘Noir et Blanc’ Collection launch dinner


Ahoj všichni, jak se máte? Dnešní osobní část bude dosti depresivní, takže pokud nemáte náladu si kazit náladu, tak přeskočte rovnou do druhého odstavce, ale já tak nějak potřebuju ulevit svému srdci a trochu se z toho všeho vypsat, tak se omlouvám. Moje léto začalo dost mizerně. Ani ne tak z pohledu nějakých cest nebo volna, byla jsem v Německu, nepracovala jsem zase tolik a objevily se i nějaké poměrně lukrativní pracovní příležitosti do budoucna, které nevím, jak dopadnou, ale celkem fajn věci prostě a tak, jenomže věci kolem se začaly pěkně srát už na začátku července, kdy jsem se dozvěděla, že moje spolužačka z gymplu spáchala sebevraždu. Nechci o tom psát nějak moc, ale jsem z toho docela v prdeli a byla jsem z toho v prdeli, protože je to prostě příšerné a nějak se s tím nedokážu vyrovnat. Aby toho ale nebylo málo, tak před pár dny zemřela jedna z mamky nejlepších kamarádek z jejího gymplu, kterou jsem znala od mala. Ty tři mámy nejlepší kamarádky vždycky jmenuju jako tety, když o nich mluvím a opravdu je považuji za součást rodiny... a tohle přišlo naprosto nečekaně a všichni jsme z toho ještě pořád v šoku. Nedokážu to nějak zpracovat a pořád mi to přijde příšerně nereálné. V jednu chvíli brečím tak, že ani nemůžu dýchat a o minutu později necítím vůbec nic. Mám trochu pocit, že se můj mozek nedokáže vyrovnat se dvěma takovýma událostma najednou a tak to vědomě potlačuju, ale bojím se, co se stane, až to už potlačit nepůjde. Asi bych to ani potlačovat neměla, ale tak nějak to můj mozek podvědomě dělá sám, asi, aby se bránil kompletnímu mentálnímu breakdownu. Máma je z toho samozřejmě v prdeli a to nemluvím o těch dalších dvou kamarádkách. Je to peklo. Takže tak no, moje nálada jen tak lepší nebude, ale snažím se udržet v pohybu a furt něco dělat, abych na to nemyslela, i když na to úplně nejde nemyslet. Toliko k mému depresivnímu výlevu a teď ke Kristen.

Čekala jsem nějakou dobu, než jsem se odhodlala tyhle fotky konečně přidat, protože jsem stále čekala, že se jich objeví víc, ale zatím bohužel. Jak jsem již psala, stala se Kristen tváří nové řady make-upu Noir et Blanc a v rámci spuštění této nové kampaně letěla Kristen do Paříže na slavnostní večeři, ze které vám přináším fotografie. Kromě toho měla i schůzku s autorkou kolekce, Luciou Picou v jejím studiu a pravděpodobně vzniklo i nějaké další video jako toto, kdy se Kristen s Lucií baví o make-upu, ale zatím nebylo nic potvrzeno. Vznikl taky rozhovor, ze kterého se objevily nějaké candids fotky, ale zatím víc nevím. Těch oficiálních fotek mám pouze 16, ale existuje určitá poměrně velká šance, že se objeví nějaké další, protože probíhalo nějaké focení i na lodi, kde probíhala oslava, takže doufám, že budou brzy zveřejněny. Kristen na sobě měla moc hezký komplet, bílý kabát se sukní s barevnou kostkovanou podšívkou. Místo topu, který k tomuto kompletu patřil originálně, Kristen vzala černou krajkovou podprsenku, která vypadá trochu jako odvážnější crop-top, a mně osobně se to neskutečně líbí, dodává to tomu outfitu šmrnc. Kromě toho měla naprosto perfektní boty. Na detailní fotku se můžete podívat zde. Ty se mi fakt hrozně líbí. Celkově jsem z toho outfitu nadšená, vypadá naprosto skvěle. Kromě ofiko fotek mám pro vás i kopu osobních, kterých je všeho všudy zatím taky 16. Některé jsou z toho studia z Luciou Picou, některé potom od Kristeniných přátel a náhodných spoluhostí. Mám pro vás také pár krátkých videí v celém článku. Doufám, že se objeví nějaké portréty, protože tohohle looku nemám dost!
+ + + + +
Hello everybody, how are you? I am not good. I am even worse then I was before. This summer is kind of full of terrible events that are affecting my life, my family and my friends, that I kind of wish it's already over. First it was a suicide of my high school classmate few weeks ago, now someone very close to my family has passed away. One of my mom's best friends that I knew for most of my life and we all considered her part of our family. When I talk about these three mom's best friends, I always call them my aunts, because I felt like they are my mom's sisters and my family. One of them fell asleep on Friday... and never woke up. It is very hard for me to wrap my head around it. It is the most peaceful way to go, which doesn't make it any less painful for those who are still here. It came out of nothing. I think I am able to write about it, because I still didn't quite accept it as reality, I am so numb. It is just terrible. My mom is completely devastated and so am I, but I am kind of dealing with it weirdly calm. I did cry and all, but I don't know... maybe it's because it came so soon after my classmate's death, that my brain is not really able to deal with it at once and so it pushed it back for now. I don't know. I know that death is part of life, but it came too soon. Was too soon for my friend, way too soon for my aunt. What can you do. Nothing. Anyways. I hope you have better summer than I do. I will end this depressing crap and go to Kristen.

I have for you today finally pictures from an event that took place in Paris on July 11, 2019. I was still waiting if more pictures is to come up, but they did not, so I gave up and I have only 16 official pictures and 16 personal/social media mq pictures from this event. Kristen went to Paris for a Chanel Fall/Winter 2019 'Noir et Blanc' Collection launch dinner in order to introduce and celebrate the new Noir et Blanc collection. They had the celebration on a boat, which could be really nice and I believe they made some portraits there on the boat, so I hope we will get some more pictures, just not any time soon, as it seems. Also, Kristen made an interview during her stay and also probably another Chanel promo video for this collection with Lucia Pica called the Make-up talk or something, I remember one she did last time and the social media pictures look quite similar to what we have seen then. Kristen was wearing a white Chanel suit and chose to wear a black bra underneath instead of a top, which I think looked incredible. I absolutely adore the shoes, they are freaking awesome. Here is a more detailed look at them. I have for you also some short videos from Kristen's arrival or from her friends on the boat in the full article.







Official, I guess:

5 komentářů:

  1. tak to je naozaj veľmi strašné a udialo sa to takto po sebe, ani neviem sama ako by som na to reagovala, ono to je aj dosť od toho akú má človek povahu, a či je lepšie to pustiť von alebo nie neviem, ale keď to dáš von určite uvolníš nejaké to napätie, vraví sa, že to aj dosť pomáha, dúfam, že to prekonáš všetko v poriadku, mno a čo sa týka outfitu tak ja som nadšená rovnako, vyzerala v tejto m skvelo, tiež dávam palec hore za tú podprsenku, pekne to oživila, tiež sa mi dosť páči ako má spravené vlasy, že tam nie je až také uhladené, to sa mi na tom asi páči najviac

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně chápu, že se cítíš tak jak se cítíš. Možná by bylo dobré si o tom promluvit s někým, kdo by ti poradil jak se s tím vypořádat, kdyby toho na tebe bylo moc a měla si pocit, že to sama nezvládáš. :)Ty fotky jsou úžasný, Kristen je vážně jedna z nejhezčích žen. :) Líbí se mi jak obleček tak makeup.

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně chápu, že se cítíš tak jak se cítíš. Možná by bylo dobré si o tom promluvit s někým, kdo by ti poradil jak se s tím vypořádat, kdyby toho na tebe bylo moc a měla si pocit, že to sama nezvládáš. :)Ty fotky jsou úžasný, Kristen je vážně jedna z nejhezčích žen. :) Líbí se mi jak obleček tak makeup.

    OdpovědětVymazat
  4. uplne s tebou soucitím, také se mi něco podobného stalo :(
    kažodpádně Kristen byla přenádherná

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi líto, že za poslední měsíc sis musela projít takovými věcmi. Určitě v sobě nic nedus, někdy je prostě potřeba, aby to emoce člověkem prošly a uvidíš, že časem se to zase zlepší. Já ti budu určite držet palečky, aby se to zlepšilo. Aspoň se můžeš radovat z těch skvělých pracovních nabídek :)
    Kristen to zde jinak opravdu moc slušelo. Hodně mě zaujaly třeba ty boty ♥ Trošku mě teda mrzí, že kvůli tomu sáčku nejde vidět ten parádní crop-top, ale to je jen detail. Celkově ten look hodnotím na jedničku :)

    OdpovědětVymazat