pondělí 15. července 2019

Layout no. 42

imagebam.com
February 2, 2019 - July 15, 2019

Ahoj všichni. Jak jste si mohli všimnout, nastavila jsem nový design. Ten předchozí fialový tu byl už od 2. února a upřímně? Už mi pár týdnů lezl pořádně na nervy, ale neměla jsem úplně nějakou vizi nebo inspiraci k tomu, abych udělala nový. Když ale zveřejnili fotky pro VOGUE Korea, věděla jsem, že je určitě na nový layout použiju a stalo se. Netušila jsem, jak dlouho mi to potrvá, než se k tomu dokopu... a nakonec to moc dlouho netrvalo. Včera jsem přijela z Německa a i přesto, že jsem byla pekelně unavená, měla jsem v hlavě takovou určitou vizi, kterou jsem se pokusila převést ve skutečnost. Nemůžu říct, že by se to úplně povedlo :D ale jsem s výsledkem spokojená. Zkusila jsem něco trošičku jiného než obvykle, co se týče toho uměleckého zpracování a prací s barvami a fotkami. Styl layoutu je pořád stejný, stejně jako ten předchozí, i tenhle by se měl správně zobrazovat se záhlavím přes celou šířku stránky, tak doufám, že to tak máte, protože když ne, vypadá to dost blbě :D No doufám, že se vám design líbí, mně musím říct ano, hlavně proto, že je takový veselý a barevný a také jsem se zamilovala do těch fotek pro Vogue Korea. Tak mi dejte vědět, co si o něm myslíte.
+ + + + + + +
Hello everyone. As you can see, I have decided to make a new layout. As I kind of promised in the article where I published photoshoot which I used for it. I fell in love with the VOGUE Korea photoshoot, so I was sure I will use those pictures to make a new layout, but I wasn't quite sure, when I am going to do it and if it's any time soon. I came back from Germany yesterday and I was very tired, but I just felt like I have a vision in my head and I have decided to try create what was in my head. The result looks completely different, but I think it turned out quite well. The previous one was here since February 2, so it was quite a long time. I liked it, but it was kind of getting on my nerves for the last couple of weeks. I have decided to create something pretty colorful and a little different then usual. Just a little, because I am not very good at making layouts. It is still the same style... I hope you like the new layout, I certainly do.

5 komentářů:

  1. je oprvadu krásný. upřímně mne už ten starý přišel taky trošku otravný

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jsem si neuvědomila, že tu předchozí layout byl tak dlouho. Díky tomuhle novému to tady zase trošku prokouklo a musím říct, že tentokrát ses s tím záhlavím opravdu překonala - je úžasné ♥ Líbí se mi, jak jsi ho tentokrát zpracovala barevně a i ty fotky se k tomu skvěle hodí :) Příjemná je i ta modrá a skvěle se k tomu hodí ta růžová, kterou máš pro odkazy :)Jinak já už jsem ty pomluvy nějak hodila za hlavu. Rozhodla jsem se, že jak půjdu v pondělí do kina na Lvího krále, tak se na to zkusím zeptat ještě hlavní pokladní, která mi snad řekne, jak se věci mají Fénixův řád mě zatím docela baví, protože už je to knížka, která se docela víc rozchází s filmem - hlavně je to víc informací a třeba Umbridgová je tu ještě větší megera než ve filmu Akorát ta délka je hodně odstrašující a člověk je pak hodně unavený, když přečte kolem 100 stran během pár hodin
    Co se týče syntaxe tak ten už ve třeťáku mít nebudu, to bude zase řada na lexikologii A tvou nabídku bych teda brala, já ti kdyžtak zítra pošlu seznam otázek z téhle oblasti do zpráv na insta, potřebuju využít každé pomocné ruky

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá fakt nádherně :) miluji ty fotky ♥ moc se ti to záhlaví povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. spravila si ho naozaj veľmi pekne, vybrala si skvelé fotografie, veľmi sa mi páčia tie fotografie, aj keď tam má to obočie, ale k tomu sa to hodí a je to  zaujímavé, takže jednoznačne palec hore keď píšeš, že to bolo rýchlo, je to spravené pekne

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tebe bych nevzala!! jen ať tě baví designy dál, protože je děláš boží! I tento i ten minulý se mi neskutečně líbí. Ten předchozí měl naprosto nádherné barvičky! A ani jsem si neuvědomovala, že tu byl dlouho! 😱

    OdpovědětVymazat