sobota 6. července 2019

Outfit duel no. 35

Myslím, že tohle kolo fashion duelu by mohlo být poměrně zajímavé, protože jsem se tak nějak rozhodla, že sáhnu po outfitech ze dvou přehlídek Chanelu, kterých se Kristen zúčastnila před pár týdny v Seoulu v Jižní Koreji. Vtip je v tom, že Kristen tehdy měla na sobě ten stejný outfit, který akorát mírně obměnila, aby působil trochu jinak a mě by zajímalo, která verze toho stejného outfitu se vám líbí víc. Já osobně bych ideálně sloučila oba dva dohromady, protože se mi líbí některé aspekty u obou, tak jsem zvědavá, který look vyberete vy. Tentokrát jde tedy spíš o to vybrat, který kompletní vzhled na vás působí líp, než který outfit je lepší, ale říkala jsem si, že by to mohlo být zajímavé.
+ + + + +
I think this round of fashion poll could be quite funny, because I have basically chosen the same outfit for both outfits. There are small differences between these two, but really just small. The main difference are the shoes and also the stylimg. Kristen wore the same outfit to both fashion shows in Seoul, but played a little bit with how to arrange them... so despite the fact it is the same clothes, it looks different. And I would like to know, which look do you like better. I would personally have a hard time to choose one, because I love some elements from each, so I am quite curious which one are you going to choose.



V minulém kole outfitu měsíce to skončilo nerozhodně, takže jsem vítězný outfit musela vybrat já... což bylo dost těžké, ale nakonec jsem zvolila outfit č. 1 z roku 2014.
+ + + + +
It was a tie, so I have chosen my favourite to be the winner:

6 komentářů:

  1. Tak tady je to jasné! Ten druhý outfti, na tom prvním mi vadí právě ty boty

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že pro tohle kolo outfitu duelu jsi to vymyslela docela šalamounsky Já nakonec hlasovala pro jedničku. Sice se mi tam ty boty taky nehodí, ale u dvojky se mi nelíbí, jak má zaplou tu blúzu

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak Kris to vymyslela tiež dobre ako aj ty do ankety     , a ja som sa rozhodla hlasovať pre outfit číslo dva, celkovo sa mi na ňu pozerá lepšie ako na prvej fotke

    OdpovědětVymazat
  4. No tak mě se líbí víc na druhé fotce :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je dobré ale více se mi líbí s těma podpatkama :) takže dvojka

    OdpovědětVymazat
  6. To je zákěřný kolo! Přesně jak říkáš, některý prvky bych sloučila a byl by to zabijácký outfit! Takhle jsem spíš pro dvojku, asi kvůli lodičkám, ale třeba účes a rozepnutá košile se mi víc líbí u jedničky. Ale dvojka prostě

    OdpovědětVymazat