čtvrtek 1. března 2018

Gallery update 68.9: Chanel Party to Celebrate the Chanel Beauty House and @WELOVECOCO


Mám novinky!!! Panebože, jsem tak strašně ráda, že se konečně něco objevilo! Je to tak dobrý pocit konečně po takové době psát nějaký článek. Celý den jsem se těšila, až konečně budu mít večer čas ho napsat :D Fakt už mi hrabe. Možná, že jste měli pocit, že už se nikdy nevrátím. Upřímně Byla jsem fakt frustrovaná, protože Kris neměla absolutně žádné novinky a já z toho byla tak otrávená, že jsem ani nechtěla vymýšlet nějaké náhrady v podobě flashbaků nebo tak něčeho, jen jsem pořád jako magor doufala, že se konečně něco objeví. Taky jsem kašlala na obíhání, za což se omlouvám a pokusím se zase napravit. Tahle novinka mě nabila novou energií, takže se vás zítra pokusím všechny oběhnout. Byla jsem teď v takové divné náladě, musím se sebou začít něco dělat. Mám pocit, že mám asi po erasmáckou depresi :D

No... Ale teď už ke Kristen. Kristen je ambasadorkou značky Chanel, takže bylo jasné, že se musí objevit na akci ambasadorů, která se včera konala v Los Angeles na oslavu Chanel Beauty House a kampaně @WELOVECOCO. Kristen vypadala naprosto skvěle, měla na sobě jeden z nových modelů od Chanelu, ale trochu si ho upravila podle sebe. Přidala svoje oblíbené ponožky do bot, což miluju :D a taky vyměnila původní top za bílé tílko. Ten původní top v tom outfitu od Chanelu jak byl na runwayi při módní přehlídce, byl ve stejném stylu, jako ta sukně a ten pulover, ale mně se to upřímně líbí víc takhle. Bylo by to už dost přeplácaná. Taky měl ten původní top takový divný návleky :D Odkaz je v jednom slově původní, abyste měli představu :D Kromě outfitu miluju i účes a make-up. Rudá rtěnka a výrazné oči Kristen zkrátka sluší. Sice má Kris pořád ty divné blonďaté konce, ale přijde mi, že už to vypadá líp, když má teď vlasy přeci jen trošičku delší a ten roztomiloučký culíček, z toho jsem nemohla :D No kromě toho, že Kristen vypadala naprosto skvěle a taky se hodně usmívala, tak se na akci konala taková malá reunion Stmívání, protože jedním z hostů byla 17 letá Mackenzie Foy, která hrála před 7 lety v Breaking Dawn dceru Belly a Edwarda - Renesmee Cullen. Nemůžu uvěřit, že je Mackenzie už 17, připadám si stará :D V galerii jsou tři fotky obou dvou společně. Kromě 36 fotek z akce mám pro vás taky 3 osobní fotky, jednu se CJejem Romero a dvě s Jillian Dempsey, se kterou se sešla na přípravu na akci zase po delší době. Všechny tři fotky jsou roztomilé :) Jinak v sobotu by se měla konat další akce, na které by se Kristen teoreticky mohla objevit, tak držme palce.
+ + + + + + + +
I have news!!!!! Oh my God, it feels sooo good to write this article. I bet you didn't expect me to ever come back, I actually felt like this silence will kill me. I missed this blog so much, but I didn't have anything to write about. I could do some flashbacks, but I felt like it is useless. I was really frustrated by the lack of news that I actually didn't have mood to make things up. I wasn't in a very good state of mind, so it feels really good to be back on this blog writing this article, because my blog was always my therapy. Kristen didn't have ANY news for months, so we - admins of KStew's fansites around the world - were furious about it. Especially on Twitter. But yesterday, Kristen finally came back to the spotlight with attending a Chanel event. It was Chanel Party to Celebrate the Chanel Beauty House and @WELOVECOCO. Kristen is a Chanel ambassador, so she had to be there, of course. But after such a long time no see, I wasn't so sure. But she arrived, looking absolutely stunning! She was - of course - wearing Chanel. I really like this outfit, I like it more than the official version. This version with white shirt is I think better than the one from the runway. The original outfit has also the top in the style of the skirt and pulover. I have for you 36 photos from the event itself and three personal photos. One with CJ Romero and two with Jillian Dempsey from the preparations for the event, I am so happy to see these two reunited again. All three pictures are really cute. I am also in love with the whole look including her hair and her make-up. She still does have the bleach in her hair, but it looks really nice here with that little ponytale. So cute! I love it. I am just so excited she finally showed up, I would be happy for anything, but I honestly love this look. The socks and shoes included. And she was also smiling a lot, so she probably enjoyed the evening. Also, Mackenzie Foy was one of the guests at this event. You all probably remember her as Bella Swan's daughter - Renesmee Cullen from The Twilight Saga: Breaking Dawn - part 2. She is 17 years old now, she was 10 in the time of The Twilight Saga. This reunion made me really happy. She is so gorgeous, I cannot believe she is already 17. I feel so old :D Well, check out the pictures! I will publish polls of the month in following days and also visit you all, I am sorry I didn't visit you very often recently.

010~23.jpg 005~24.jpg 015~12.jpg 023~9.jpg AKS004.jpg

4 komentáře:

  1. Gratuluju k novým fotkám ♥ Kristen vypadala krásně, hrozně se mi celý outfit líbí, jen bych možná vyhodila ty ponožky, ale když na to dojde, tak mi vlastně až tolik nevadí Fotky s Mackenzie mě strašně překvapily, holka nám vyrostla A jinak hrozně moc děkuju za úžasnej komentář k novému designu :) samozřejmě, kdybys chtěla, tak bych ti design udělala, ale upřímně si myslím, že k tomu a k tomuto blogu sedí tento tvůj styl ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně chápu tvoje pocity. Proto jsem tak ráda, že mám na blogu tři herečky a tohle už mě víceméně nemusí trápit, člověk vždycky může přidat nějaké věci z předchozích let Každopádně jsem ráda, že se konečně po 100 letech zase něco objevilo! Přiznám se, že mi chybělo číst si tvoje články :) Kristen na akci měla outfit, který mi přijde pro ni naprosto tipický :) Souhlasím s tebou, že si ho Kristen vylepšila dobře a s tím bílým topem to vypadá lépe. Já bych teda ty ponožky asi dala pryč, ale vím, že to je taková její charakteristická značka Co se týče líčení, tak to vypadá opravdu skvěle. Líbí se mi hlavně, jak měla udělané oční stíny. Účes měla taky dobrý. Ono se s těmi krátkými vlasy asi moc čarovaná nedá A fotky s Mackenzie mě taky moc potěšily :) Taky nemůžu uvěřit, že už jí je 17 let! Ale vyrostla do krásy :) Už se moc těším na jejího Louskáčka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc to Kristen slušelo. Outfit se mi moc líbí a to Chanel nemám moc ráda. Jinak mě hodně překvapila Mackenzie, vůbec bych ji nepoznala.

    OdpovědětVymazat
  4. mno tak ideme nato, je to naozaj skvelé, že sa objavili tieto novinky, a som rada, že to tu nevzdávaš, to by bola naozaj škoda, Kris vyzerala naozaj dobre na fotografiách, prezrela som si aj ten outfit z prehliadky a súhlasím s tebou, takto je to naozaj lepšie, nie je toho až tak veľa ako na tom pôvodnom, ta biela je omnoho lepšia   

    OdpovědětVymazat