sobota 17. února 2018

Gallery update 68.8: New/Old personal pics


Ahoj všichni, jak se máte? Já jsem opravdu, ale opravdu dost frustrovaná tím, že Kristen nemá žádné novinky. Až tak frustrovaná, že jsem skoro dneska začala přemýšlet, že bych si založila nový blog. Takhle přesně vzniknul blog o Sophie, na který už tak dost kašlu, takže ano, hrabe mi. Takže ne, nebudu si zakládat nový blog, rozhodně ne, ale hrozně moc bych přivítala, kdyby se Kris konečně někde zase objevila. Ale než se vrátím k jádru pudla, tedy ke Kriten, budu vás chvíli obtěžovat kecy o mém životě. Koukáte se na Olympiádu? Já znám pár lidí, kteří to žerou až tak, že vstávají uprostřed noci, aby se koukali. Toho já aktuálně nejsem schopná, ale dneska jsem se teda aspoň koukla na závěr krasobruslení. Javi má bronz, tak jsem spokojená :D Ale taky jsem se probudila do skutečnosti, že Ester Ledecká vyhrála lyžařský superslalom, čímž nešokovala pouze sebe a své okolí, ale doslova celý svět. Nikdo nečekal, že by mohla mít šanci na medaili, natož na tu nejcennější. Tuším, že v Americe dokonce už prohlásili za vítězku tu Rakušanku, kterou Ester předjela a přepli na krasobruslení, ale pak tam vtrhla Ester a všem to naprosto nandala :D A nevěřila vlastním očím. Hrozně vtipné je sledovat ten sestřich s komentářem z různých zemí. Nejlepší je asi ten italský, pro mě extra, protože jim rozumím, ale ono i když člověk nerozumí, tak je to vtipné :D No nic. Tuším v předminulém článku jsem mluvila o tom, že se chystám něco udělat, co je pro mě hodně významné a nejspíš je to pěkná kravina, ale nechtěla jsem říct, co to bylo. Každopádně už je to přes týden a já jsem to pořád ještě neoznámila ani vám, ani svým rodičům. A tak začnu vámi, protože to je bezbolestné. U těch rodičů si nejsem tak jistá. Je vtipné, že je mi 23 let a pořád se ohlížím na to, co si myslí moji rodiče o mých životních rozhodnutích. Když něco chcete, měli byste to udělat bez ohledu na to, co se od vás očekává. A já vlastně ani nevím, co se ode mě očekává, ale nejspíš se ode mě neočekávalo, že se nechám potetovat. Ačkoliv s mamkou jsem o tom už párkrát tak lehce mluvila. Ta na mě akorát apelovala, ať se potetuju někam, kde to nebude vidět, aby na to nepřišel táta. Hm. Smůla. Začala jsem dělat věci dost podle toho, jak je cítím. Rozhodla jsem se jet do Utrechtu, protože jsem měla pocit, že bych to měla udělat. A když jsem se po letech konečně dostala do momentu, kdy jsem si byla jistá motivem, který si chci nechat vytetovat (protože potetovat jsem se chtěla nechat snad už někdy od 16), tak jsem si ho chtěla nechat dát někam, kde jsem cítila, že je to pravé místo. A to je tam, kde je. Omlouvám se dopředu svému tátovi za to, jestli ho tím zklamu, ale je to můj život a moje kůže. A pokud by mě začalo srát, zas tolik to stát nebude, vzhledem k tomu, že to není nijak rozsáhlá záležitost.

Já jsem se vlastně rozhodla to doma zatím neříkat. Zatím nejsem připravená na to vyjít s pravdou napovrch. A upřímně, nejdřív to chci říct mamce, až budeme někde samy spolu, než s tím přijdu domů. Nejradši bych jim to neříkala vůbec, protože to není jejich věc, ale vzhledem k tomu, že s nimi stále bydlím, tak si toho časem pravděpodobně všimnou. Hlavně v momentě, až přestanu být tak opatrná. Aktuálně totiž využívám toho, že mi bývá doma kosa a tak nosím mikiny s dlouhými rukávy. Což je pro mě osobně docela utrpení, protože mám obsedantní odpor k dlouhým rukávům a ponožkám. Vlastně taky nesnesu nic těsného na krku. Jsem si téměř jistá tím, že mě v minulém životě někdo uškrtil. Ale vážně, mám s tím fakt problém, moje tělo reaguje divně, když mám ponožky a nemám boty nebo když mám dlouhé těsnější rukávy. I když nejsou těsné. Prostě mi šibe. Ale což, nějak to zvládnu. Ještě nejsem vnitřně srovnaná natolik, abych jim to oznámila. Hlavně kvůli tátovi, protože ten údajně nesnáší tetování, ačkoliv od něj jsem to nikdy neslyšela. Paradoxní je, že to tetování má vlastně symbolizovat jeho. Protože po těch posledních letech, kdy dvakrát málem umřel a skončil na delší dobu v nemocnicích, jsem začla cítit, že bych ráda nějak vyventilovala to trauma, které ve mně je. Je to souhvězdí Býka, což je naše znamení. Jsme narození dva dny od sebe. A já to tak nějak beru jako symbol, že i kdyby se mu něco stalo, tak bude pořád se mnou. Což je něco, co jsem schopná říct vám, ale nejsem to schopná říct vlastnímu tátovi, protože češi jsou divný co se vyjadřování pocitů týče. Bojuju se svejma depresema a fantomama už dost let a to sama, mám pocit že částečně taky proto, že moje rodina má určitá očekávání a mezi ta nepatří to, že jsem totální mess. Třeba před chvílí jsem udělala něco, co už roky ne, rozdrápla jsem se do krve, když jsem se snažila si ulevit kvůli zádům. Ta podělaná Utrechtská postel mě vrátila o pět let zpátky. Ale dost mého fňukání. Každopádně jsem prostě s tetováním maximálně spokojená, alespoň prozatím, uvidíme, jestli budu i v momentě, až vyjde pravda najevo :D No nic. Ke Kristen... toho vlastně není moc co říct. Kristen se objevila párkrát v LA na nějakých paparazzi fotkách, podle kterých to vypadá, že si nechává trochu dorůst vlasy, ale to je asi tak všechno. Taky se objevilo nějaký tvrzení, že prý fanoušci zahlédli Kristen v baru s Robertem Pattinsonem, takže samozřejmě internet explodoval, jak jinak. Ale co je na tom pravdy těžko říct. Bylo by ale fajn, kdyby tihle dva došli k nějaký formě přátelsvtí i po tom všem, co se mezi nimi stalo. No. Každopádně teď mám pro vás pár osobních fotek, které jsem tak vyhrabala někde ze zoufalství :D Na většině je Kristen s přáteli, můžete vidět Suzie, CJ Romera, ale třeba i Taylora Lautnera nebo Sashu Lane, o které jsem mluvila v předchozím článku. V galerii jsou ještě dvě osobky z oslavy narozenin kamarádky Jessicy, kde je s Lindsey a také se Stellou Maxwell. Černobílá fotka je od Chloe Sevigny, poslední je potom stará fotka z natáčení Camp X-Ray. No a ta úplně poslední černobílá je fotka od Lindsey Byrnes, Kristeniné kamarádky fotografky.
+ + + + + + +
Hello everyone, how are you guys? I am seriously frustrated by the lack of news Kristen has. I am praying for some news, because this makes me crazy. Well, what can I do. Do you watch Olympics? Did you see Ester Ledecká today? That was something really special. She is a freaking legend already and she is younger than me. She definitely made history. By the way, do you remember me talking about something I am about to do, but I didn't want to talk about it. Well, I did it. I got tattoed last Thursday. It was something I wanted to do for a really really long time. If you want to check my tattoe, you can find it here. Even though I am 23 years old, I wasn't brave enough to tell my family yet, so I am basically hiding it under long sleeves while I am home. Which is basically toture, because even though I am cold in here during the winter, I have an obsessive thing, that I really hate long sleeves and socks. It is really mental, like... I feel like my muscles had spasms, I feel very uncomfortable, so I cannot have tight long sleeves for long, unless I have to go outside, I also cannot wear anything that is tight on my neck, because I freak out. I honestly believe I was strangled in my past life.

Well... I actually decided not to tell for now. And when I am ready to be exposed, I will stop hiding it. But I really need mom to be the first one who finds out and not my dad, who hates tattoes, despite the fact this one was mainly done as a symbol of him. And also me, because it is the constellation of stars of our zodiac sign, Taurus. But I just decided to do something I wanted to do for ages without looking back at what people think about it. The Taurus symbolic was something I was thinking about for few years already, until I finally decided to do it as a constellation and I actually love it a lot. I don't regret this decision and if there is a day when I do, to remove it will not be such a problem, since it is not very big, it is basically just lines and dots. I was very afraid of doing this, but in the end, it didn't hurt much and I am very satisfied with the way it looks. For now. I am actually planning more tattoes to the future. I am going to Barcelona, where I want to get a tattoo with one of my best friends, and then I really want to do one as a reminder of my time in the Netherlands, so we are doing a matching tattoo when my friend B. comes back from her Erasmus. She stayed there for the whole academic year, not just one semester as I did. But those come to legs and feet probably. This one I have is the last one on my arm for a while I guess. I am not the type to be tattoed from head to toes, but I really felt like I should do it, because I would regret it if I didn't more than that I did. Well, maybe it will change the moment my parents find out. To Kristen... there is actually not much to say. There were some paparazzi photos where it is obvious she is letting her hair grow a bit, but that's pretty much it. Also, there were some rumors about her meeting with Robert Pattinson in a bar to grab a beer, but I am not sure if fans are reliable source. But there is a possibility, that she will appear at Chanel fashion show in the beginning of March. Right now I have for you some new/old personal pictures, mostly published by Kristen's friends. You can see in the first two Kristen with Suzie, there is also CJ Romero in two of these pictures. The black-and-white one was published by Chloe Sevigny and the last one is an old photo from the set of Camp X-Ray. The very last one is also personal picture, but it is one of those rare pics published by Kristen's friend - photographer Lindsey Byrnes. It is also older, because Kristen's hair is there completely shaved.

6 komentářů:

  1. Dneska asi okomentuju jenom to, co jsi napsala - snad to nebude vadit, ale počkám si až budou nějaké větší novinky s Kristen a samozřejmě ti budu držet palce, aby se u Kristen objevilo něco velkého! Dobře, tak teď k tobě. Já si myslím, že vůbec není divný, že máš potřebu, aby tví rodiče tvoje rozhodnutí schvalovali. Určitě je to dané tím, že s nimi bydlíš. Já bych se na tvém místě chovala úplně stejně. Co se týče toho tetování, tak musím říct, že sis vybrala něco fakt moc pěkného a je to o to lepší, že to pro tebe má takový význam :) Mně se tetování líbí. Hlavně teda ta minimalistická, nic extrémně přehnaného. To tvoje je opravdu pěkné a vybrala sis skvěle. Opravdu ale hlavně jde o to, jak se s tím cítíš ty a jak sama píšeš, je to tvoje kůže. Tvoji rodiče můžou říct cokoliv, ale už to nejde vzít zpět (teda jde, ale myslím si, že do toho se jen tak nepohrneš). Možná tě i rodiče překvapí a nebude z toho žádný vyrvál. Já kdybych byla na tvém místě, tak bych od taťky očekávala asi něco jako "Ježíši, to je hrozný, mně se to nelíbí" a tím by to nějak skončilo. Taky by to nebylo úplně nejlepší, ale furt lepší než nějaké křičení nebo tak. A samozřejmě je lepší utratit peníze třeba za to tetování než drogy nebo chlast (to si připrav jako argument! ). A taky máš naprostou pravdu, že Češi jsou ve vyjadřování emocí opravdu příšerní. Asi za to může ten komunismus nebo nevím co. Každopádně ti přeju, aby přišel ten správný čas, kdy se budeš cítit na to, abys o tom svým rodičům řekla. A taky ti budu držet palce, aby to proběhlo v klidu :)
    PS: Já taky nesnáším dlouhý rukávy Kdykoliv mám něco s dlouhým rukávy, tak si je vyhrnu

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Angie. teď jsi mě zaskočila, protože jsem plánovala další tetování a mělo být v podobném stylu jako tvoje Akorát jsem tam chtěla berana, jelikož na mé levé ruce mám tetování spojené s mamkou a HP, tak jsem chtěla i tátu, ale jelikož si svá tetování promýšlím dva roky, což ještě tohle nebylo tak dlouho plánované, tak si ho mohu ještě změnit, protože měním plány hrozně často a tohle jsem měla v hlavě asi 14 dní Tady aspoň mám znamení, že tohle asi ne :)  ale je krásné! A skvělé místo a není nijak násilné, za mě fakt skvělé a skvělé! A kdyby byla pravda, že Kristen viděli ve společnosti Roberta, tak bych byla ráda, já jsem je spolu milovala a bylo by hezké, kdyby se mohli přátelit po tom všem no, uvidíme, co přinese čas dále :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje příběhy. Ale ráda si počtu. Taky ještě bydlím s rodiči i když bych nemusela a prostě to tak je, že i když už jsem nějaký ten čas došlé, tak jsem si už zvykla to říkat i rodičům. Jednou jsem byla taky rozhodnutá si udělat tetování. Mělo to být na kotník a lapač snů, ale pak onemocněl děda a já si to nějak rozmyslela a už o tom ani nepřemýšlím od té doby. Asi bylo dobře, že jsem si to rozmyslela.

    OdpovědětVymazat
  4. hmm tak to je teda poriadný pech ale čo sa dá robiť, ut Toma to je tiež bledo ale aspoň sa niečo objaví, je to pochopiteľne, že keď rada bloguješ a máš na to čas ale nie sú novinky tak si človek pomyslí, že by so založil nový blog   , mno a to tetovanie takcja by som si hovtiež rada dala, páči sa mi to leď to niekto má a jecto naozaj pekne spravené ale akosi som sa k tomu ešte nedokopala, ja by som teda nechcela ísť sama , možno to nezoberie tak ťažko leď sa dozvie čo to pre teba znamená a z akého dvôvodu si si ho dala, trochu ho to bude možno štvať ale zoberie to tak ako to je, ako môj názor je taký, že máš na to dosť rokov a je to tvoje telo takže by to mal brať do úvahy, mno a fájn, že si vyštrachala nejaké fotografie, prvá je naozaj skvelá, tam sai najviac páči, je tam rozkošná, dúfam, že sa to čoskoro zlepší

    OdpovědětVymazat
  5. Budu ti držet palce, aby se nějaké novinyk s Kristen objevili a ty neměla blogovou krizi, že nemáš co přidávat, ale jsem si jistá, že se to změní a pak nebude vědět, co přidat drive.
    Na olympiádu jinak nekoukám, vždycky se jen zeptám doma jestli jsme něco vyhráli a v práci, jelkož pracuji v Coca Cole a to je partner jsme se živě dívali na Sáblíkovou, a to byl tedy zažítek, bylo to super, jak jsme všichni dohromady fandili :)
    A jsem moc ráda, že si se nám svěřila se svým malým tajemstvím, já osobně proti tetování nic nemám, moje kamarádka je potetovaná celá kromě nohou a obličeje ale přes záda má takové obrovské tetování faze měsíce a na kžadé straěn zad má vyjícího vlka a vypadá to luxusně. Pokud máš nějaké male tetování, tak máš můj respect, já se k tomu odhodlávám strašně dlouho, rodičům to je úplně jedno jestli si nechám něco vytetovat nebo ne, je to prý moje tělo a myslím, že tvý rodiče by to měli brat taky tak.
    Rozhodně bych se nebála to říct tatínkovi, pokud tě má rád, takovou jaká si, tak tě bude mít rád I s tím tetováním, kor když je to tetování ještě spojené s ním, což je úžasné gesto :) Držím palce a přeji ti hodně síly, aby si to zvládla říct máme I tátovi, rozhodně bych to před nimi neschovávala a rovnou to řekla :)
    Pak napiš, jak to šlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že doma bude co se týká toho tetování všechno ok... nakonec teď už s tím nic moc dělat nemůžou ale chápu, že jsi nervózní. Nicméně, to tetování je nádherné, a je super, že k němu máš takový vztah, to se mi líbí víc, než když si někdo nechá udělat něco jenom tak .. Co se týká fotek Kristen, některé jsou opravdu krásné, nejvíc se mi asi líbí ty dvě černobílé ♥

    OdpovědětVymazat