pátek 2. března 2018

Layout no. 38

imagebam.com
October 29, 2017 - March 3, 2018

Když jsem nastavila ten předchozí, již 38. layout tohohle blogu, věděla jsem, že tu bude hodně dlouho. Vznikl na konci října a zůstal tady až do začátku března. Bylo to částečně proto, že jsem na Erasmu neměla čas věnovat se jakékoliv grafice, ale zároveň i proto, že mě ten předchozí design prostě nepřestával bavit. Vlastně mě úplně nepřestal bavit ani dneska, ale tak nějak jsem si říkala, že byste možná ocenili změnu. Otevřela jsem po hodně dlouhé době photoshop kvůli něčemu jinému, než printscreenům a POTM a vrhla jsem se na tvoření nového designu. To záhlaví by opět mělo být zleva doprava přes celou šířku jako v náhledu toho starého, ale obávám se, že mnozí z vás to tak asi nevidí. Nevím moc, co s tím, já osobně mám prohlížeč blogu nastavený na 90%, protože na 100% mě rozčiluje, že je to moc velké a na míň je to zase malé. Já to mám nastavené tak, aby mně to vyhovovalo, no upřímně mám na notebooku teď hodně divné rozlišení, takže vůbec netuším, jak se to může zobrazovat ostatním. Tak snad to nevypadá blbě... No... co bych tak ještě řekla k novému designu... Je na mé poměry hodně růžový. Takhle růžový layout jsem snad ještě nikdy neměla. Možná, že si někdo vzpomínáte líp, než já, kdo znáte tenhle blog dlouho, ale podle mě ne. Já totiž růžovou nijak zvlášť nemusím, ale když jsem si tak nějak hrála se zbarvením záhlaví, nejvíc se mi zalíbila právě tahle barevná varianta. Měla jsem ještě modrou, ale ta mi úplně neseděla. Použila jsem úplně nejnovější fotky, které jsem tady na blog ani nezveřejnila zatím, jsou to fotky z příprav na středeční akci v Los Angeles. Na fotky se můžete kouknout v minulém článku a dokonce to i vřele doporučuji. Po dlouhé době se totiž zas konečně něco objevilo :D Teď už asi jen stačí říct, že doufám, že se vám nový layout líbí a já jdu spát. Zlobí mě zub, ale musím zkusit usnout, tak dobrou.
+ + + + + + +
When I published the 38th layout of this blog in October, I expected it to be here for a long time. It stayed here for months and I actually really liked it. I wasn't bored, I didn't want to get rid of it, as I sometimes do when I look at it for too long or too often. I wasn't even planning to make a new one, but suddenly I found myself opening photoshop yesterday evening and what you see now is the result. The very pink result. Like... more pink than this blog ever saw. Since I don't like pink that much, it surprised me maybe even more than you, who know me for a really long time. But when I was playing with the colors, I just realized I really like the pink version, so I left it like this and I really hope you like it. The site should look like in the preview, only with different style. I really don't know how does your version look like, but I have it through my whole display and it should look like it... if it doesn't, I am sorry. I cannot force you to zoom in, but when it is not like this, it looks weird... :D So let me know, maybe I can do something about it. Well. I hope you guys like it and I am going to sleep now. See you probably today again, because I need to publish polls of the month and also the pictures I used for this new layout :D

5 komentářů:

  1. Ten minulý design byl krásný, hrozně se mi líbily ty fotky Kris. Ale i tento je dokonalý, moc se mi líbí barvy :) Nevím, co máš proti růžové to je nejlepší barva Jinak design se mi zobrazuje normálně, jen fyi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je krásná změna! :) Já jsem si zamilovala tu růžovou, takovou staro mám fakt ráda :) A použité fotografie jsou také skvělé, celkově se ti zase moc povedl! :)  A také se mi zobrazuje v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  3. A moc ráda budu aff na actresses! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou úžasný a layout je naprostá bomba. Ta růžová se mi k tomu neskutečně hodí. Moc se ti povedl.

    OdpovědětVymazat
  5. Layout je skvělý, já jsem tedy byla spokojená ještě s tím minulým a pár měsíců bych s ním ještě vydržela, takže je škoda, že je pryč, ale zase na druhou stranu je to příjemná změna a ta růžová mi vůbec nevadí a I fotky si zvolila skvělé :)

    OdpovědětVymazat