úterý 13. března 2018

Outfit duel no. 29

Ahoj všichni. Já vím, mám to takové všelijaké s držením blogových slibů :D Řekla jsem, že zveřejním obě ankety ve stejný den a skutek utek :D Ale znáte to, měla jsem k napsání jiný článek, pak se mi nechtělo, pak jsem neměla čas a tak dále a tak dále. A tak mám pro vás outfit duel až dneska, ale snat mi to odpustíte. Vybrala jsem do něj dva nejnovější outfity, první z před-Oscarové večeře pořádané Charlesem Finchem a Chanelem a druhý z akce Chanelu na podporu nové kampaně @WELOVECOCO. Oba outfity jsou v podstatě striktně Chanel. Vím, který se víc líbí mně, ale zajímá mě, který se víc líbí vám, tak hlasujte za svého favorita:)
+ + + + + + +
Hi everyone. I am not good at keeping blog promises :D I promised I will publish outfit duel the same day I published POTM, but... well... you know me. I had a different article to write and then I didn't have time, etc. Well, I have the poll for you right now. This month's choice was quite obvious to be honest, because I wanted to choose between new outfits and these are the only two new outfits I have. The first one if from the Oscar Pre-dinner hosted by Charles Finch and Chanel from March 3, 2018 and the second one is from the week before, from the Channel ambassador event to celebrate new campaign @WELOVECOCO. At both events, Kristen wore Chanel, of course and she looked great, but which one was better? I will let you choose.



Vítěz minulého kola:
Winner of the last round:

6 komentářů:

  1. No... to ti teda neodpustím anketa... já mám problém u té dvojky s těma ponožkama, ale celkově se mi ten outfit líbí víc, takže jsem je překousla a dala to druhé volbě

    OdpovědětVymazat
  2. Zas ma tie outfity popravde neočarili ale no čo už. Vybrala som preto outfit číslo 2 a ako hovorila Malia tiež tam mám problém s tými vykasaními ponožkami.

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak ja som hlasovala pre dvojku, tamto sa mi pozdá viac ako prvá fotka, nehovorím, že je to zlé ale druhý outfit je proste viac pre mňa vhodný a lepšie sa naň pozerá

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji za jedničku, tak nějak se mi líbí více, i to líčení je takové drsné a to se mi líbí A já jsem na tuto anketu úplně zapomněla, sakra!

    OdpovědětVymazat
  5. Oba outflity jsou dost...ehm..svérázné? Hlasuji pro 1 a neptejte se proč :-Sama nevím

    OdpovědětVymazat
  6. Já dávám hlas prvního otufitu, oba outfity jsou sice docela podobné svým stylem, ale ten první se mi líbí o chlup více a koukám, že kvůli mě máš teď remízu, tak doufám, že to někdo rozčísne

    OdpovědětVymazat