středa 22. listopadu 2017

Gallery update 68.3: MoMA Film Benefit: A Tribute to Julianne Moore


Osobní část: Dneska jsem se několikrát málem zabila na kole. Mnohokrát to tedy vůbec nebyla moje chyba, ale ocitla jsem se v dost nebezpečných situacích, které jsem sice dokázala zvládnout, ale mnohdy to bylo o prsa. Kdyby některá z nich skončila kolizí, jakože k tomu mnohdy moc nescházelo, nejspíš bych skončila s nějakou tou zlomeninou, možná s otřesem mozku nebo třeba i smrtí, pokud bych spadla fakt blbě. I když to asi ne, protože nejezdím jinak zvlášť rychle. Nizozemsko je proslulé tím, že tady všichni jezdí na kole. Kolo je tu hlavní dopravní prostředek po městech, protože zkrátka a dobře Nizozemsko je jedna velká placka a tak je snadné dostat se z bodu A do bodu B bez toho, aby se pak člověk musel totálně vyřízenej sprchovat. Jenomže tím, že holanďani jezdí na kole dřív, než začnou chodit a někdy se na kole snad i rodí, vzhledem k tomu, kolik pokročile těhotnejch jsem viděla na kole jet, tak jsou míň ohleduplní. Jezdí mnohdy bez držení, jako blázni, telefonují, píšou si zprávy na mobilech, zkrátka a dobře nedávají tolik pozor, částečně i proto, že předpokládají, že všichni okolo jsou stejně zdatní jako oni. Jenomže já nejsem. Sice už jsem schopná jet na kole v podpatcích a dokonce zvládám i jízdu s držením jen jednou rukou, ale třeba rozjezdy mi pořád dávají zabrat a řešení krizových situací taky. Já jsem upřímně moc nejezdila, protože jsem si přivezla svoje staré kolo z Čech a to má furt nějakej problém a zní, jakoby se mělo s každým dalším šlápnutím rozpadnout, a tak jsem jezdila vlakem a autobusem. Jenomže mám v druhém bloku dvakrát do týdne předměty do15:00 a od 15:15 mám kurz nizozemštiny, což autobusem a následně pěšky nestíhám ani náhodou. Tak jsem si půjčila kolo u firmy Swapfiets za 12 euro na měsíc... a snažím se teď jezdit trochu víc. Jsem na sebe trochu naštvaná, že jsem to neudělala už dávno, mohla jsem ušetřit spoustu peněz, ale co se dá dělat. Každopádně když najednou přede mnou začne předjíždět chlap v momentě, kdy já předjíždím jeho a tu paní před ní, tak nejsem schopná zareagovat dostatečně rychle na to, aniž bych neohrozila sebe i okolí. Dokázala jsem reagovat dost rychle na to, abych ohrozila sebe tím že jsem vyjela z cyklostezky do silnice, kde naštěstí zrovna nic nejelo, jinak bych byla pod kolama. Také jet, když ani ne 10 čísel vlevo od vás jede autobus je něco, co je značně děsivé. Pro holanďany, nebo jiné cyklistické národy asi ne, ale já jsem celou dobu křičela :D A potom jsou tu ti, kteří si myslí, že stihnou předjet, ale pak najednou jedou proti vám a neví co dělat. Nevím, proč někdo předpokládá, že já to budu vědět. Opět se omlouvám tomu křoví, které jsem očesala. Potom taky nenávidím skútry, které hojně jezdí z nějakého důvodu po cyklostezkách, místo aby jezdili po silnici, na kterou patří. Kamarádku takhle už jeden týpek na skútru srazil, naštěstí se jí nic nestalo. Potom mám taky problém s tím, že to nové kolo nemá ruční brzdy, ale pedálové brzdy. Nevím, jak moc jste s tímhle obeznámeni, ale většina kol, která si půjčíte v Nizozemsku nebo třeba v Dánsku, tak mají brzdy v pedálech, to znamená, že musíte šlápnout dozadu, abyste brzdili. No, jenomže člověk, který je zvyklý na ruční brzdu, zpanikaří, když jede auto, načež si to uvědomí a zašlápne to takovou silou, že málem přeletí přes řidítka. Ani nechtějte vědět, kolik mám z toho kola modřin :D Ale mám ze sebe dobrý pocit. Chystám se teď jezdit do školy minimálně 3x týdně, což dělá dohromady nějakých 20 kilometrů. Třeba ještě než odjedu stihnu něco zhubnout... Kromě toho tedy snad ušetřím peníze za městskou hromadnou dopravu, která mě aktuálně běžně vyjde na takových 200 euro měsíčně. Když si tohle uvědomím, mrzí mě ještě víc, že jsem si to kolo nepůjčila už dřív, ale tak už se s tím nedá nic dělat. Částečně to bylo i mou leností a navíc jsem zjistila, že si můžu kolo půjčit takhle levně až někdy v půlce října :D No nic. Zkrátka a dobře moje zážitky s kolem budou asi ještě veselé. Doufám, že si někde nerozbiju hubu, a pokud ano, doufám, že nezraním svou nešikovností někoho dalšího. Toliko k mým erasmáckým zážitkům.

Kristen: No teď už konečně ke Kristen. Dneska se mi ta osobní část nějak protáhla, tak snad vás aspoň trochu pobaví, když už nic jiného. Více o mých Utrechtských eskapádách si můžete přečíst na mém osobním blogu, za předpokladu, že se někdy dokopu k tomu ho zase trochu aktualizovat :D Ale myslím, že o dnešním cyklistickém zážitku se tam něco málo objeví. No nic. Ke Kristen teď už doopravdy. V rámci toho týdne akcí, kdy měla Kris premiéru svého filmu Come Swim a následně vyrazila ocenit Amy Adams, mi ještě chybí přidat fotky ještě z jedné další akce. Kristen totiž 13. listopadu odletěla do New Yorku, kde se zúčastnila benefičního večera MoMA, při kterém bylo uděleno ocenění herečce Julianne Moore. Kristen byla jednou z lidí, kteří měli o Julianne říci pár slov. S Julianne Kristen spolupracovala, jak všichni nejspíš dobře víte, na filmu Still Alice, za který Julianne získala Oscara. Kris tam hrála dceru hlavní postavy, kterou hrála Julianne, Lydii. Mnoho z nás fanoušků tehdy pěkně nakrklo, že Kristen nebyla nominovaná na nejlepší herečku ve vedlejší roli, protože se jí zhostila opravdu skvěle. No s Kristen se znají už mnohem déle, jelikož Kris hrála ve filmu režírovaném manželem Julianne Moore, Catch that Kid, na jehož place se tyto dvě herečky setkaly poprvé. Během natáčení a propagace Still Alice se pak velmi sblížily a tudíž byla jistě pro Kristen čest - jak i sama říká - když byla oslovena, aby byla jednou z mluvčích. Na fotkách můžete vidět kromě Kristen a Julianne také Elizabeth Banks, která je také blízkou přítelkyní Julianne, a která má mimochodem režírovat ten rebook Charlieho Andílků, o kterém jsem nedávno mluvila a ve kterém si Elizabeth představuje právě Kristen jako jednoho z Andílků, a tak bylo tohle setkání jistě taky zajímavé. Pořád není jisté, jak to s touhle rolí dopadne. Já osobně nejsem moc fanda těhle rebootů, ale pokud bude, doufám, že bude s Kristen. Jináč tedy, Kristen měla na sobě, jak už jsem avizovala, outfit od Chanelu. Překvapilo mě, že na posledních 3 akcích neměla jediný outfit od Chanelu a tak to na 4. akci napravila. Je to ale opravdu velmi elegantní outfit, který se mně osobně moc líbí. Není to takový ten typický úděsný Chanel, ale spíš takový ten Kristen style Chanel. Julianne měla na sobě taky šaty od Chanelu a ty se mi třeba absolutně nelíbí :D Vlasy nebudu komentovat, ale make-up opět naprosto skvělý a hodně se i usmívá na fotkách, což se taky tolik nestává, známe to :D Takže zkrátka a dobře opravdu skvělé fotky, v galerii jich najdete 63 a v celém článku ještě 3 videa z akce. 2 rozhovory a to poslední je krátký sestiřh z projevu, co Kristen měla. Bohužel jen 20 vteřin a tak divně sestřihaných, ale aspoň něco. Kristen byla teď pár dní v Mexiku z ne úplně známého důvodu, ale už by měla být zase zpátky v Los Angeles. V Mexiku navštívila nějakou charitativní akci prej, ale víc o tom nevím, ale mělo jít o ochranu nějakých zvířat nebo tak něco. Zkusím zjistit víc. Každopádně teď už se s vámi rozloučím a snad se ozvu o něco dřív, než tentokrát, ale ten erasmus mi dává zabrat...
+ + + + + + +
So I almost died today several times. Well, to be clear, I wouldn't probably die even if any of the dangerous situations went the wrong direction, but I would probably hurt myself pretty badly. It was nice weather today, which doesn't happen often nowadays, not just in the Netherlands, but here especially not, so it ment two things. First, I could go to school cycling without getting wet as if I jumped into a river like on Monday. Second, a lot of people decided to went to work, school or just for a ride on their bikes. You know, cycling is a thing in the Netherlands, because the whole coutry is flat, so it is a way of transportation. And I didn't do it very often because of my old bike, but since I have a new one now, I can cycle more. And so I do, but it is crazy sometimes. Like today. Because around 70% of students cycle to the university and most of them have the same way as I do, so it can be quite busy. Today I almost killed myself several times, not by my mistake, but mostly because of others behaviour. Dutch people cycle every day since they are old enough to do it, so they know their stuff, but they also became a bit careless when it comes to cycling. So they do stuff I would never do and they don't really think about consequences, because they think others are the same and know how to deal with these situations without a problem. But I don't. So I screamed from terror when a bus was 10 centimetres away from me and I also screamed a really ugly word at a man who turned without pointing and made me handle this situation by almost going straight under the bus, 'cause I had to avoid a crash. I also hate the fucking scooters, like... they should be on the road not on the cycleway. Those are pretty annoying. I also have problems with the breaks on this new bike. I am used to the handbreaks, but this bike has a pedal break, you have to pedal backwards to hit the break. So I hit myself several times and I also almost went under the truck because I panicked and searched for hand breaks that werent there. Today was a bad day to cycle :D But I survived!

Well, now to Kristen. Kristen is, or at least was, in Mexico. No one actually knows why exactly was the there, but she attended some benefit or a charity event, so that was probably the matter. I still haven't publish photos from the most current event, so I am here to make it right. I am recently also having trouble with some spam comments, it is getting on my nerves. Well, whatever. Kristen went to New York on November 13, not just because she loves New York, but she had a purpose that day. Julianne Moore was given a tribute at MoMA Film Benefit and Kristen was one of the speakers, who were honoring her, saying some nice stuff about her etc. Kristen worked with Julianne on Still Alice movie, where she played her daughter, Lydia, but she knew Julianne since she was really young, because she worked with her husband, who's a director, on a film Catch that Kid in 2004, and she met Julianne also there. The two of them became really close after Still Alice, so it was great that Kristen could be there to say few words about her. Also Elizabeth Banks was present and you can see her in some photos there. What is interesting about this particular thing is, that Elizabeth Banks is supposed to be directing the Charlie's Angels reboot, for which she imagined Kristen to be part of. I am still hoping that it is becoming a reality. I don't really want Charlie Angels to be rebooted, but if so, do it the only way possible, with Kristen in it! :D Well, whatever. Kristen was wearing Chanel this time, I told you already. Julianne was also wearing Chanel, they both work with them for quite a long time. Well, Kristen looked great, the outfit is really nice, not very... Chanel-ish, it could be anyone's job really. I like it very much, it is very Kristen style. I won't comment the hair, but the make-up was also pretty nice and you can see 63 pictures in the gallery, if it is still working, so check out :D I also have for you few videos from this evening in the full article.

22~0.JPG 085~2.jpg 090~1.jpg 106.jpg 120.jpg
063~0.JPG 078~3.jpg 030~8.jpg 039~7.jpg 059~3.jpg






6 komentářů:

  1. tak to je teda prch ako ja tiež veľmi niesom na bicykli a v poslednej dobe už vôbec takže mňa by tam s istotou zabili a to s tými brzdami tak to som nevedela a dalo by to zabrať aj mne a asi by som vyzerala poriadne dobito ale je super, že ti to ide a nevykašľala si sa na to , Kris vyzerala v tomto outfite dosť dobre aj napriek tomu, že je to dosť elegantné páči sa mi to, možno je to aj tým, že to ma práve aj ona , mno a to, že jej to nevyšlo z nomináciou tak to neva bude lepšia , ale je super, že aj napriek tomu ju išla podporiť

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: PS: Otevřela jsem nový blog, na TinselTown končím. Ke starým affs se nebudu zapisovat, pokud máš/te zájem zůstat affs, tak dej/te vědět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně že se ti nakonec nic nestalo Kristen mi tu vyrazila dech ♥ vypadala na té akci prostě nádherně, nemůžu na ní najít chybičku :) A je super, že se té akce zúčastnila a přišla Julianne podpořit

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně mi vyšel čas na to, abych okomentovala tenhle článek Musím teda říct, že tvůj článek o ježdění na kole v Nizozemsku je vážně fascinující Já na kole neseděla už takových 10 let, kdy rodiče dali pryč moje poslední dětské kolo, takže bych tvou odvahu teda neměla Navíc nevím, nevím, jestli bych se vyznala v cestě, takže ti tleskám a obdivuju tě. No, budu ti držet palce, aby se ti nic nestalo a hlavně, aby tě nikdo nepřejel. Já si teď vzpomněla na jednu příhodu, kdy jsem jela na kolo (ještě tom dětském) a nevím už, co se stalo, ale prostě jsem přepadla přes ty řidítka a ještě na sebe to kolo hodila Tak to bylo taky super. Doufám, že tobě se tohle nestane
    Ke Kristen - já si teda užívala, že se v jednom měsíci objevila hned na několika akcích. Měla vždycky zajímavé outfity a aspoň bylo co komentovat Tenhle ten je teda absolutně parádní a stylový! (na to, že je to vlastně Chanel - ale souhlasím, že třeba šaty Julianne se mi taky moc nelíbí...) Kristen to neskutečně slušelo a moc se mi líbí i její účes a líčení :) A je skvělé, že takhle přišla Julianne podpořit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Angie, sleduji tě na instagramu a tvoje fotky mě naprosto dostávají do kolen, přála bych si být na tvém místě, i když na druhou stranu, nechat se skoro zabít na kole bych nechtěla. Dávej tam na sebe pozor, já bych na kolo na silnici asi nevlezla, bála bych se právě tak příšerných scénářů, jak si tam popsala
    A teď ke Kristen. Nejdříve musím říct, jak šťastná jsem, že Julianne takovou cenu získala, zaslouží si jí a jsem ráda, že součástí byla i samotná Kristen, která vypadala prostě báječně. Moc se mi líbí ten komplet, stejný vzor na kalhotách i košili, ale nejvíce mě dostal do kolen ten její parádní účes. Moc se mi líbí ty melíry a upřímně doufám, že u krátkých vlasů zůstane, protože se mi to šíleně líbí ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych se na kole zbláznila, jako ráda jezdím a po rovince, to by se mi líbilo a věřím, že je to fakt úspora peněz a také času, ale jak píšeš, tak já bych se zbláznila strachy, stačilo mi to třeba v Berlíně a nebo v Itálii, kdy jsem si kola půjčili a to tam není takové jako v Holandsku, hlavně bych měla problém s tím provozem no Jako nejvíc mě udivuje, jak to letí a Kristen má tak dlouhé vlasy a vypadá skvěle, velmi se mi líbí ten komplet, sáčko i kalhoty mají zajímavý vzor, ale líbí se mi. Když to shrnu, tak byla kočka!

    OdpovědětVymazat