úterý 14. listopadu 2017

Gallery update 68.2: Kristen honoring Amy Adams at Annual American Cinematheque Awards 2017


V poslední době je to trochu nezvyk mít ten pocit, že nestíhám přidávat všechny novinky. U Kristen se toho v poslední době zase tolik nedělo, ale najednou přišla nová vlna novinek a zdá se skoro, že jsou nezastavitelné. Už teď jsem ve skluzu. Jen se trochu obávám, že teď sice na chvíli přestalo být novinkové ticho, ale zas to bude jen nějaká vlna a potom se zase vrátí. Zvlášť tedy přes Vánoce se toho moc neděje, známe to... ale trochu doufám, že by se mohla letos ukázat na některých akcích z Awards season. Už se nám to zase pomalu blíží a Kristen je teď nově členkou akademie, takže teoreticky... I když těžko říct. Objevila se zpráva, že si teď Kris dává dva měsíce volno od hraní, aby mohla psát scénář podle biografie Lidie Yukanavitch, takže se nám potvrdilo, že Kristen chce zrežírovat a napsat další film, otázkou zůstává, jestli to bude celovečerák, nebo další krátký snímek. Další věc, která se dá z této informace vyčíst je to, že za dva měsíce Kristen má něco točit. Což by buď mohli být zmiňovaní Charlieho andílci, což by bylo boží, nebo nějaký projekt, o kterém nic nevíme, což je u Kris dost dobře možný. Jedno slovo. Anesthesia. Já tehdy neměla tušení a to jsem stalker. No nic. Co se mě týče, tak já jsem zase zpátky v Nizozemsku. Zrovna teď bych měla číst nějaké potentočkované nizozemské básně, kterým nerozumím ani zbla, takže raději dokončuji tenhle článek. Měla jsem trochu depku, že jsem zase zpátky, ale už je to trochu lepší. Mám nějaké problémy s wifinou, tak vážně doufám, že se ten článek pak zveřejní. Jak se jinak máte vy? Každopádně zpět ke Kristen. Kristen se zúčastnila letošního ročníku American Cinematheque Awards, při kterých byla oceněna herečka Amy Adams, k čemuž jí nesmírně gratuluji, rozhodně si to zaslouží. Kristen byla jednou z těch, kteří dostali šanci říct o Amy pár slov. Kristen s Amy spolupracovala na filmu On the Road, který jsem stále ještě neviděla, mimochodem, shame on me, a tak ve svém proslovu vzpomíná právě na to. Sice spolu pracovaly jen chvilku, ale i tak to pro ni byla nesmírná čest, alespoň podle jejích slov. Já jsem osobně nesmírně ráda, že Kris byla jednou z mluvčích tohoto večera a její proslov byl opravdu moc pěkný. Můžete se na něj podívat v druhém videu pod fotkami. Není bohužel celý, ale téměř ano. První video je pak sestřih z celého večera. Co se outfitu týče, tak Kristen sáhla opět po dosti netradičních šatech, tentokrát z dílny módního návrháře Juliena Macdonalda. Myslela jsem, že je to novinka, ale ne tak úplně. Kristen už od něj měla šaty jednou, před několika lety při propagaci 2. části Breaking Dawn. Také poměrně nedávno při návštěvě Jimmyho Fallona na sobě měla kraťásky právě od něj. Tentokrát vsadila na červené pletené šaty, které jsou opravdu hodně zajímavé, no já je naprosto žeru. Kristen má fakt odvahu, jsou hodně punk, hodně odvážné a hodně husté :D Make-up má opět na svědomí Beau Nelson a k vlasům se vyjadřovat asi radši nebudu :D Tak zkoukněte fotky a dejte vědět, jak se vám outfit líbil.
+ + + + + + +
It is so unusual to have so many news, I am not used to it. And I am afraid that after all the news we have there will be long quiet now. But whatever, right now I have news and I am happy about it. I am back in The Netherlands again. My week long holiday in Prague run way too fast and I am depressed once again, because I really just wanted to stay home. But new subjects in school have started and I also have a Dutch course, so I will have a lot to do, so I won't be thinking much about being away and being alone. I am used to be alone, but sometimes it is just sad. Like today, I woke up with a terrible headache, but I just had to get up and go to school, no one cares about me being sick, because I don't really know anyone here. Well, whatever. I enjoyed my week in Prague, mostly. But as I expected, it was hard to come back here. Well, to Kristen. I have for you photos from another event. As I said before, she has a loooot of news right now, so I have a lot of things to write about. She surprised me with another appearance yesterday in New York, so a looot of stuff. I have for you now pictures from the 31st Annual American Cinematheque Awards, that took place in Los Angeles on November 10. Kristen was there as one of the speakers that honoured actress Amy Adams. Kristen was in a movie with Amy few years ago, they were together in On the Road movie, which I still haven't seen by the way, shame on me! So they met only briefly, but as Kristen says herself, it was an honour for her to get the chance to work with her. I also have found two videos, the first one is from the whole event, just favorite parts of it, and the second one is Kristen's speech. Not full, but almost. Kristen was wearing very interesting dress. I thought about what I think about it, but honestly? I fucking love it. It is incredible. It is very, very unusual, but it's Kristen, she loves the unusual stuff. The dress is by Julien Macdonald, which is not as new as I thought. Kristen wore his dress few years ago at Breaking Dawn - part 2 Madrid Photocall and also she had shorts by him on Jimmy Fallon's show the last time she was there. So she wears his clothing from time to time, but not very often, so it was a surprise, especially when we consider Kristen's co-operation with Chanel, it's two major events in one week when she wasn't wearing Chanel, and not even to the ELLE Women in Hollywood thing. But she did for the most recent event in New York, so don't be too happy, her cooperation with Chanel didn't end. By the way, I smelled the Gabrielle Chanel perfume and it is fucking incredible, I love it. I even considered buying it, but 85 euros for the smaller one is a lot of money. Well that is way too much from me today, so check out the pictures and the videos.


Z NĚJAKÉHO DŮVODU MI PŘESTALA FUNGOVAT GALERIE... NESTALO SE TO NĚKOMU Z VÁS TAKY? NEVÍM, CO S TÍM... MOŽNÁ SE TO OPRAVÍ SAMO, ŽE JE TO NĚJAKÝ INTERNÍ PROBLÉM, NETUŠÍM... ALE DOCELA MĚ TO VYTÁČÍ...


2 komentáře:

  1. tak to je super, že sa púšťa do nového projektu, mno tiež súhlasím keby sa dala na anjelov ja by som ju v tom veľmi rada videla, tak dúfam, že to bude práve toto, a neviem prečo ale nechcú sa mi v mobile zobraziť, možno je chyba v ňom neviem, ale podľa týchto maličkých tak sa mi to naozaj páči a tie vlasy má už nerozhádžu, vyzerala proste skvelo

    OdpovědětVymazat
  2. Budu ti držet palce, aby jsi to s tou nizozemštinou nějak dala Já si to samé říkám u němčiny. No v pondělí jsem měla aktualitu v němčině (která dopadla hodně dobře a dokonce mi ji i kamarádky chválily ) a pak jsem na německé fonetice ještě četla dvě podivné básničky Což byla taky sranda a soucítím s tebou. Ke Kristen. Vprvé řadě musím říct, že jsem hrozně ráda, že byla jednou z těch, kdo přišel takhle Amy vzdát poctu :) Já Amy zbožňuju a tohle ocenění si rozhodně zaslouží ♥ Akorát se přiznám, že tam nebyla i třeba Jennifer, která s Amy hrála v "American Hustle", ale co se dá dělat ;) To s tou galerií je opravdu divné... Já doufám, že tam jen něco spravují a zase to půjde, protože jinak mě klepne Pokud jde o Kristeniny šaty, tak ty jsou opravdu hodně zajímavé, ale mně na ní prostě skvěle sedí :) Moc jí to slušelo! Pokud jde o účes, tak ten je za mě docela obstojný, ale líčení se mi tentokrát moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat