pátek 17. listopadu 2017

'Come Swim' Full short film written & directed by Kristen


Vzhledem k tomu, že jsem nemohla nic nahrát do galerie, tak jsem se rozhodla napsat jiný článek, ale než jsem ho stihla napsat, tak mi galerii opravili, takže díky bohu, ale stejně se tedy budu věnovat tomuto článku a na fotky se vrhnu zítra večer nebo během neděle. V minulém týdnu se nejen konala premiéra Kristeniného krátkého snímku Come Swim, ale také byl tento 17 minut dlouhý film zveřejněn na internetu a vypuštěn do světa. Já pro vás mám dneska právě tento film. Kristen je opravdu hrdá na to, že tenhle film napsala a zrežírovala a že měla tu čest, aby měl premiéru v Cannes a já musím říct, že má opravdu být na co hrdá. Ten snímek je hodně abstraktní, hodně netradiční, ale mně se upřímně moc líbí. Je to velmi tichý film, který je zaměřený na niterné emoce hlavního protagonisty, kterého hraje Josh Kaye, a který si ve filmu prochází velmi těžkým rozchodem, alespoň to tak působí. Je to zaměřené na to, jak on vnímá svět a jak ho ty emoce semílají. Vizuálně je to podle mě opravdu skvělé, stejně tak i sestřih, to jak se filmem prolíná hlas bývalé přítelkyně. Občas mi přišlo, že tam slyším mluvit Kristen, ale v titulkách to potom není, tak nejspíš se mi to jen zdálo. Doporučuju se na to kouknout se sluchátkama, protože víc nasajete i tu zvukovou stránku. Musím říct, že jsem opravdu hodně zvědavá, co Kristen v režisérském a scénáristickém křesle předvede příště, protože na to, že je to její debutový snímek, odvedla opravdu skvělou práci. Mimochodem se mi moc líbí v titulkách, jak je vidět, že na tom spolupracovala se svými přáteli. Třeba, že CJ Romero, Kristenin nejlepší kamarád, dělal vlasy a Kristenina asistenta a vlastně tu hlavní roli hrál Kristenin kamarád, který do té doby ve filmu nehrál, podle mě teda odvedl skvělou práci.. a třeba dvě z dětí na pláži byli děti Jillian Dempsey, která roky dělala Kristenin make-up a styling na oficiální akce. V poslední době Kris spolupracuje s Beau Nelsonem, ale s Jillian si jistě nepřestaly být blízké a nejspíš občas stále spolupracují. A jsou tam v těch titulkách i další, tak mě to tak trochu pobavilo :D No určitě se koukněte a pak mi dejte vědět, jak se vám to líbilo, jsem zvědavá na váš názor.
+ + + + + + + +
Since I couldn't upload photos to the gallery, I decided to write about something else. It is working now! Hallelujah! The email from FFH is the best... just: Fixed. :D Well, it made my day, I don't have to take care of it myself, I was afraid I would have to make a gallery from a scratch again, I would probably kill myself before I would do that, like seriously, one time was enough and I am still not finished with uploading the old stuff, so. But, anyway, the gallery is fixed, but I still have one article to publish before I will publish newest photos. Week ago, there was a premiere of Come Swim, short film directed by Kristen. It not only premiered with a red carpet and pics and q&a and stuff, but it was also published for the public to watch, so that is what you can do now. I've seen it the day it was available online, but I didn't have time yet to write you about it, that is what I want to do now. The film has something a bit more than 17 minutes and it is... very interesting. It is focused on human's emotion after a bad break up, about the feeling people go through when they loose someone close like this and it is visually amazing, I recommend to watch it with headphones because of the sound and I really like it. I think it is a really good job, it is Kristen's debut as a director, but I think she did great, what do you think?

3 komentáře:

  1. Tobě taky nešla galerie? Mně nejde ještě doteď, tak jsem jim dneska psala, tak snad mi to spraví. Přiznám se, že se mi vnukla i myšlenka, že mi tu galerii třeba smazali... Ale pak si říkám, že to by mi zmizely náhledové obrázky ze článků, že? No, doufám, že se to brzo spraví Pokud jde o "Come Swim", tak jsem to jen tak proskákala. Mě osobně zase takové filmy moc nezaujmou, ale vizuálně je to vážně moc pěkně udělané :). Takže se moc těším, až se Kristen pustí do nějaké většího příběhu - jinak tam určitě něco říkala, já ji tam taky slyšela

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám tiež teraz s galériou próblem čo ma dosť štve že to dakto niekedy vypadáva a hlavne teraz keď mám čas ach jaj :( Verím že tento film bol veľmi dobrý ale žiaľ si ho nestihnem teraz pozrieť lebo ja a čas je to v tejto dobe veľmi zle no :( A je dosť krásne že tak využívala svojich kamarátoch do roli a je to fakt krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak je to spracované naozaj dobre, ja by som chcela aby natočila niečo mysteriózne, psychologické alebo niečo podobné, podľa toho by jej to šlo naozaj veľmi dobre

    OdpovědětVymazat