pátek 10. listopadu 2017

Gallery update 68.1: 'Come Swim' premiere in Los Angeles


Tohle bylo tak trochu překvápko. O tom, že bude Come Swim vypuštěn na světlo světa již dnes jsem věděla, ale to, že má být nějaká premiéra? To jsem se dozvěděla až včera, když jsem neměla šanci se dostat na počítač a oznámeno to bylo vlastně až asi před dvěma dny. Takže... překvápko! Kristen se zúčastnila nějaké akce zase po nějaké době a dokonce šlo i o oficiální premiéru jejího krátkého filmu Come Swim, který napsala a zrežírovala. Premiéra se konala v Los Angeles a kromě Kristen tam byl i Kristenin kamarád Josh Kaye, který ve filmu hrál hlavní (a jedinou) roli. Spolu s ním byli na premiéře ještě producent David Ethan Shappiro, CCO filmového studia Refinery 29 Amy Emmerich a exekutivní producent Michael Pruss. Kristen vypadala naprosto skvěle. Ten outfit se mi hrozně moc líbí zase konečně po delší době. Kristen měla na sobě růžové dlouhé kalhoty značky Zuhair Murad, k nim crop-top značky Murmur, k tomu boty od Guiuseppeho Zanotti, které tedy nejsou vidět :D a make-up nejspíš dělala Jillian Dempsey dělal Beau Nelson a ten je teda taky naprosto úžasný, určitě koukněte na nějaký detailní záběr, protože to je opravdu krása. Kristen hrozně sluší tohle výrazné líčení očí a tentokrát se obzvlášť hecnul Beau s tím růžovým detailem. Fakt paráda. Doufám, že se fotky líbí i vám, já jsem z outfitu nadšená :) Co je teda strašné, jsou ty vlasy. Myslím, že by s tím fakt měla něco udělat, protože to je něco šílenýho :D Tedy, když jsou ty záběry zepředu, tak je to ok, ale jak je nějaká fotka ze strany, tak to je hrozný, jak má do půlky tmavé vlasy a od půlky blond... Doufám, že se toho brzy zbaví :D Ale už to má docela dlouho, tak jí to nejspíš nijak nevadí, ale já z toho docela umírám :D Kris vypadá, že byla v dobré náladě a jsem na ní opravdu hrdá a šťastná, že si Kristen splnila sen a jsem zvědavá, co v režisérském křesle ještě předvede. No doufám, že se kvůli němu nevzdá herectví, ale mnohokrát řekla, že miluje obojí, tak snad to tak i zůstane :D
+ + + + + + +
This was bit of a surprise. I knew that Come Swim is supposed to come out today, but I didn't know there is supposed to be an official premiere, with red carpet and stuff. It was announced two days ago and I read it yesterday, when I was away all day, so I couldn't let you know. Suprise! Kristen has news and those news are something more than personal pictures! :D So first, Kristen's short film 'Come Swim' that she directed goes online tomorrow. Well, today actually, but for us tomorrow. You can watch the trailer in the previous article. She is also attending another event this evening, because she is one of the people who are supposed to honour Amy Adams who will receive the American Cinematheque Award, which is great, she definitely deserves that and I am happy that Kristen will be there. And now I have for you several pictures from yesterday's premiere of 'Come Swim' in Los Angeles. Kristen of course attended this premiere as the director of the film, alongside with the only actor, Josh Kaye, with a producer David Ethan Shappiro, Amy Emmerich, the CCO of Refinery 29 and Michael Pruss, the executive producer. Kristen looked absolutely awesome in Zuhair Murad pink pants, that are pretty awesome, Murmur tee, Giuseppe Zanotti heals and with that beautifully done make-up, the eye make-up is simple amazing, check out some detailed picture, because it is great. But the hair, it's just horrible :D Well, it's not on those pics where she is from the front, but in those when you see the back of her hair... she should fix is fast, because it is terrible. Everyone saw that haircut, so you can pop that beanie back on... XD Well, whatever. We will have to live with it for a while, I am just suprised she doesn't mind. So check out the pics, I absolutely adore that outfit, and tell me what you think. I cannot wait to see this film and I cannot wait for another pictures from today's event. I am so proud of Kristen and I am so happy she did what she wanted for such a long time and I am really curious about her path as a director, secretely hoping she's not gonna quit acting because of that, but still curious about her director career, obviously.

016~10.jpg 010~20.jpg 012~16.jpg 0df9f8652429823.jpg d37d9d652429633.jpg
049~4.jpg 039~6.jpg 041~6.jpg 727007652429893.jpg 0781a7652430003.jpg

4 komentáře:

  1. No, tak to je vskutku překvapení Kristen vypadala nádherně, to máš pravdu. Hrozně se mi líbí hlavně ty kalhoty, Zuhair Murad je jedním z mých oblíbenců. Ty vlasy jsou z toho boku teda fakt hrozné, tak doufám, že Kristen vrzy navštíví kadeřníka... tak a já se jdu podívat aspoň na trailer, protože jsem vůbec netušila, že tento projekt existuje

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen se nám tedy s těmi akcemi nějak rozjíždí a já jsem za to moc ráda, protože z toho vznikají skvělé fotky! Třeba tímhle lookem mě naprosto dostala ♥ Kombinace výrazných růžových kalhoty a bilého crop topu je jednoduše geniální! Určitě tenhle outfit zařaď do jedné z anket! Hodně se mi líbí i to výrazné líčení, které se k outfitu prostě hodí. Pokud jde o samotný účes, tak souhlasím se vším, co jsi napsala. Zepředu to vypadá parádně, zboku už tolik ne a to hlavně kvůli barvě vlasů. Ať si je už obarví na nějakou jednotnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je paráda, že sa niečo také obajvilo a konečne možeme vidieť Kris, vyzerala naozaj krásne veľmi jej táto ružová pristane a celkovo tento look je na nej dobrý, ja k niečomu takému netiahnem ale jej to náramne pristane, make up je psravní tiež dobre, celkovo sa mi páči , mon a tie vlasy ako možnosa jej to takto páči   , ale ako, že by to mojmu zraku nejak ublížilo tak to nie, mám rada experimenty s vlasmi a som rada, že má niekoĺko fotiek na ktorých sa usmieva, takto to je len krásna bodka na fotke, nech sa smeje viac

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu, tak to jsou vážně parádní fotografie! :) Moc se mi líbí outfit Kristen, který měla na sobě, na mě by to určitě vypadalo naprosto příšerně ale ona v tom vypadala skvěle. ♥ Jinak musím souhlasit s Maliou, ty vlasy jí nesluší, bylo by fajn, kdyby s tím něco udělala, ale je to samozřejmě její věc. :) Jinak make-up byl super! :)

    OdpovědětVymazat