úterý 31. ledna 2012

‘Snow White And The Huntsman’ Behind The Scenes Footage

Překvápko! Další článek o Sněhurce a lovci...:D Ale ne, není to další trailer, ten přichází až v závěsu:D Mám pro vás teď video o natáčení tohohle filmu a je to super, je to zajímavý, i je to sranda... Kris tam mluví o natáčení, i Chris Hemsworth a Sam Claflin a tak... sice jsem to viděla už před nějakou dobou a nemůžu na to kouknout znova, protože jsem u mamky a ta nemá nainstalovaný to, co je nutný ke sledování videí na youtube, ale pamatuju si, že to bylo super a že jsem to dokoukala, ne každý video já totiž dokoukám, i když je o něčem, co mě zajímá. Odkazy na písničky od jedný kámošky zásadne vypínám už po 15 vteřinách, protože poslouchá fakt děsný píp:D takže tak.. fak se mrkněte, stojí to za to:D
* * * * * * *
Surprise! Another one about Snow White and the Huntsman:D But no, that's not another trailer. It's behind the scenes video, which I really like:D It's fun... I saw that few weeks ago, but I remember, that it was fun...:D I can't watch it again now, because I'm on mom's computer and she doesn't have adobe flash player or whatever we need for watching videos on youtube. Anyway, I remember that it was interesting video about filming Snow White and the Huntsman, so watch that!

0 komentářů:

Okomentovat