sobota 28. ledna 2012

(2012) Snow White and the Huntsman: First Official Trailer

Ahoj. Jak se máte? Tohle video mi vlastně poslala kámoška e-mailem, nikde jsem ho nenašla... :D Je to... pár týdnů, možná i měsíců, ale nejsem si jistá. Každopádně jsem to viděla už asi milionkrát a hrozně se mi líbí. Miluju ho, i když tu druhou verzi, která ještě nevyšla v angličtině, ale jen v němčině a španělštině, se mi líbí víc. Ne, že bych tomu v tý němčině nebo ve španělštině rozuměla:D fajn... ve španělštině tomu rozumim:D Každopádně jsem nadšen. Kámoška řikala, že si myslí, že ten film bude fakt ujetej:D no já si to myslim taky, ale zároveň myslim, že bude skvělej a já jsem z toho všeho odvázaná:) nebude to žádná klasická verze Sněhurky, ale myslim, že v tom bude to hlavní kouzlo... a Sam Claflin hraje prince, což je další důvod, proč se na to těším, a když se do týmu přidá i Chris Hemsworth v podobě myslivce... tak to už tuplem. Chci to vidět!:D Doufám, že nebudu zklamaná... no já myslim, že to budu milovat, ale uvidíme... tak se koukněte na oficiální trailer k filmu Snow White and the Huntsman, ve kterém hraje Kristen hlavní roli, tedy Sněhurku.
* * * * * * * *
Hi. My friend send me this video actually. I didn't find that anywere on my own. It's few... weeks maybe months ago, I'm not sure. I've seen that for a billion times, really. I truly love that trailer. I'm excited about that. My friend told me, that she thinks it will be... strange movie... but personally, I think, that it's gonna be amazing! It's pretty clear that it will not be classic version of Snow White fairytale. And that's good, I think. It will be... if anything else it will be interesting and can't wait for it! Here is official trailer for Snow White and the Huntsman. By the way, Prince William is played by Sam Claflin and Huntsman is Chris Hemsworth... that's another reason, why I'm so excited about that:D

0 komentářů:

Okomentovat