neděle 29. ledna 2012

(2012) Snow White and the Huntsman: Spanish Trailer with new scenes + translation

Ahoj ahoj ahoj. Další článek. Miluju psaní článků o tomhle filmu:D Měla jsem je totiž uložený už hodně dlouho, stačí jen dopsat text a můžu to zveřejnit. Můj táta si ze mě dělá srandu, že bych se mohla živit přepisováním dokumentů... nebo jako písařka:D píšu na compu totiž hrozně rychle... sice ne všema deseti, ale i bez toho se vůbec nepotřebuju koukat na klávesnici. Myslím, že je to tím, že hraju už hrozně dlouho na klavír. Dokážu si mechanicky zapamatovat, kam jít tou danou rukou a prstem a prostě si pamatuju, kam mam jít pro jaký písmenko i bez koukání, ale přepsat bych vám jí na nějakej papír nedokázala, chápete? No nic... mám pro vás trailer na Sněhurku a Lovce, tentokrát ale španělskou verzi traileru, která je jiná, než ta anglická. Tahle verze anglicky ještě nevyšla... a upřímně se mi líbí víc... je tam pár nových scén, je postavený tak trochu jinak než ten první... no zatím je jen španělská a německá verze, tak jsem vám to přeložila do češtiny a angličtiny, tak doufám, že to oceníte:D s tím anglickým mi trochu pomohl jeden kluk z youtube, ačkoliv o tom neví:D Se svou znalostí španělštiny jsem tomu sice celkem rozuměla, ale něco mi přece jen uniklo, takže mu tímto neoficiálně děkuji, že jsem díky němu přišla na ty díry, které jsem v tom základu měla... ještě mám co zlepšovat no, co se dá dělat:D Užijte si trailer:)
* * * * * * *
Hi hi hi... another article. I love writing articles about this movie:D I had them saved for a long time... finally, I can post them. I have for you spanish version of Snow White and the Huntsman trailer. It's a different one, this one was not released in English yet. Just in German and Spanish... this is the Spanish one. With new scenes... and honestly, I like him more than the one for English speaking countries...:D I have for you translation... to Czech and English. With those translations helped me one guy from youtube... I was trying to do it on my own, but I was not able to translate everything... and I found there what I needed:) Enjoy:



Český překlad:
[myslivec mluvící v pozadí]
"Tento příběh není pouze legendou.
Byl jsem svědkem, byl jsem u toho.
Kráska tak zvrácená,
že její zášť otrávila zemi.
A ryzí laskavost jedné, jejíž udatnost inspirovala."
Královna: "Chci abys ji sledoval a přinesl mi její srdce."
Myslivec: "A když to odmítnu?"
Královna: "Ty, lovče, uděláš přesně to, co říkám."
"Nyní, když vládne temno, budu bojovat po boku té nejodvážnější a nejkrásnější ze všech."
Královna: "Zrcadlo, pověz kdo je v zemi zdejší nejhezčí a nejkrásnější"

English translation:
[the voice behind, the Huntsman is talking]
"This story, is more than the legend
I was a witness, I was there
A beauty so wicked
That with her malice, she poisoning the lands.
And a kindness one so pure, that her valor inspired us."
Queen: "I want you to follow her and bring me her heart."
Huntsman: "And if I refuse?"
Queen: "You, hunter, are going to do what I'm saying."
"Now when the darkness is over us,
I'll fight with the bravest and the most beautiful one of all."
Queen: "Mirror, mirror, on the wall, who's the fairest of them all?" [not literally]
(some parts I have from the first trailer, where they're the same... )

Nekopírujte ten překlad bez mého zdroje. Dal mi docela práci, takže...

0 komentářů:

Okomentovat