sobota 28. ledna 2012

Snow White and the Huntsman - first official stills photo

Wow, tohle je můj první článek! To je tak vzrušující!:D no dobře, jsem v pohodě:D jak se máte vy? Mám pro vás první článek, který obsahuje nějaké informace... nějaké informace týkající se Kristen, když nepočítám životopis:D Chtělo se mi napsat něco, kde bude něco fakt nového a aktuálního, takže mám pro vás první oficiální stills fotku z filmu Sněhurka a Lovec... a je opravdu krásná, hrozně se mi líbí, je parádní:) Já se na tenhle film hrozně těším, vím, že budu možná zklamaná, ale pořád jsem ještě nadšená, takže mi to do premiéry nic nezkazí...:D
* * * * * * *
Wow, this is my first article! That's so exciting! :D Okay, I am fine. How are you guys? I have for you first information article and that's so cool:D I have for you first official stills photo from Snow White and the Huntsman. It's really beautiful, I love it. I decided to write an article with something what is really new...:D so this is current thing... I hope you like it, I do:) It's amazing photo... I believe that this movie will be awesome:

0 komentářů:

Okomentovat