pondělí 30. ledna 2012

Kristen Stewart on Tonight show with Jay Leno (November 3, 2011)

První článek, který se netýká Sněhurky a lovce... no dobře... ne tak úplně, protože tenhle film je jedním z témat hovoru, ale ne jediným, což ho řadí to kategorie článků, které nespadají do podmnožiny s názvem Snow White and the Huntsman:D Mám pro vás totiž přenos z talk show Jaye Leto, což je taková americká show Jana Krause, akorát že lepší a mnohem starší... no je to už ze 3. listopadu 2011, ale rozhodně stojí za to se na to kouknout. Kristen je tam super... přijde mi taková víc v pohodě, než v jinejch takovejhle pořadech... taková uvolněnější než obvykle, já jí znám většinou takovou... že mi přijde, že se tam necejtí nic moc, ale tady naopak mi přijde, že si to fakt užívá... třeba jak líčí, jak omylem dala Chrisi Hemsworthovi ránu do nosu:D to je moje oblíbená část!:D A není jediná, která je vtipná, stojí za to na to mrknou, Kristen tam přichází někdy kolem 17. minuty tohohle dílu. Radši bych vám sem dala videa z youtube, ale někdo to smazal, takže musím takhle, no ale nevadí...:D buď koukněte na celej díl, nebo to stačí přeskočit na 17. minutu... hrozně jí to slušelo, ty šaty jsou parádní a je to fakt sranda, viděla jsem to už asi 6x a určitě ne naposled, protože některý pasáže mě fakt dostaly...:D Snow White would never ever wear real fur! Jo a mimochodem taky 31 fotek ze show, jsou čerstvě nahraný v galerii, tak na ně taky mrkněte, já se loučím, páááčko;)
* * * * * * *
First article which is not connected with Snow White and the Huntsman movie... actually, that's not exactly a truth, because Snow White and the Huntsman is one of talking topics... anyway, I have for you one video, it's Tonight Show with Jay Leno from November 3, 2011. It's full show, because they deleted "just Kristen" videos from youtube... so there is a link to vimeo or how is that called...:D to whole show... Kristen is somewhere around 17:10 and you have to see that. It's fun! I mean, she's so cute there, I think she feels good there and it's real fun. She talks about Snow White, about Twilight, about many things, but in a humorous way and I love that. She's talking about how she hit Chris Hemsworth to his face:D that's my favorite part!:D Well... watch that, it's cool, really. And she looked beautiful, I love that dress:) let's click to the picture... and I have for you 31 photos from this show, by the way...:

[let's click at the photo ↑]

Snow White would never ever wear real fur!
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat